Irti Humpasta 02.08.2004 11:58:34 | |
---|
|
Fuzzy Boner 02.08.2004 12:02:34 | |
---|
|
Justiina. 02.08.2004 19:50:12 | |
---|
Hyvä ,etä tekin saatte kicksejä jostain... Harmi vaan, ettei juttu pidä täysin paikkaansa. Ei ehkä kannattaisi uskoa Iltalehteä niin sokeasti. |
snowballed 02.08.2004 20:21:44 | |
---|
Hyvä ,etä tekin saatte kicksejä jostain... Harmi vaan, ettei juttu pidä täysin paikkaansa. Ei ehkä kannattaisi uskoa Iltalehteä niin sokeasti. Justiina on hyvä vaan ja kertoo tarkempia detaljeja kun kerran tietää... basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
Justiina. 02.08.2004 22:44:11 (muokattu 02.08.2004 22:45:34) | |
---|
Justiina on hyvä vaan ja kertoo tarkempia detaljeja kun kerran tietää... Haluatteko todella tietää? Ei se mitään, kerron silti. Tuttavani oli ollut tuossa kyseisessä oopperaesityksessä. Eikä hän sitä Tapsan ns. "häiriköintiä" niin pahana pitänyt mitä tuossa lehdessä annetaan ymmärtää. Tapsan kommentit olivat olleet hauskoja, ei mitään loukkaavia eikä solvaavia, mutta oopperaväki on suurilta osin perin ryppyotsaista porukkaa. Eihän ne sitä ymmärrä. Iltalehdessä sanottiin ,että " jossain vaiheessa Tapsa koitti villitä osaa yleisöstä mukaansa, mutta muuta yleisöä ei Kansan huvit innostaneet" Joo, se juttu meni muunmuassa niin ,että Tapsa oli konsertin lopussa noussut seisomaan ja taputtamaan esiintyjille ja oli koittanut saada myös muun porukan seisomaan. Iltalehtihän väänsi senkin jutun taas negatiiviseksi. Iltalehden jutut ovat sellaisia ,että ne aina hieman värittää niitä juttuja ( samaa sarjaa Katson ja Seiskan kanssa). Olette varmasti itsekkin sen huomanneet, joitakin juttuja lukiessanne. |
Jami 03.08.2004 02:30:04 | |
---|
oopperaväki on suurilta osin perin ryppyotsaista porukkaa. Eihän ne sitä ymmärrä.. Mutta jospa ne olikin tulleet katsomaan ja kuuntelemaan oopperaa eikä tätä Tapsaa? Vai oliko Kansa tuon esityksen tähtenä? Jos mä oon esim. elokuvis niin yleisöstä ei kukaan kerro niin hyvää vitsiä että mua ei ottaisi pattiin ku joku häiritsee mun elokuvan katsomista. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
ronkeli 03.08.2004 05:48:55 | |
---|
Tanssilavoilla ja ravintoloissa esiintyville artisteille ja bändeille yleisön joukosta huudellaan joskus milloin mitäkin. Ehkä Tapsallekkin huudellaan joskus jotain... en tiedä, mutta varmaan hän ei siitä itsekkään pidä/pitäisi. Totuuden nimessä on sanottava,että kyllä se se touhu siellä oopperassa on helvetin jäykkää. kerran eksyin oopperaesitykseen ja tuntui ,ettei siellä uskaltanut edes nielaista, kun ympärillä mulkoiltiin vihaisesti, että: Mitä tuokin tänne tuli häiriköimään.... Pysyisi poissa . Tämä on meidän planeetta! |
buntta 03.08.2004 07:51:37 | |
---|
Irti humpasta varmaankin voisi kertoa, saako Tapsan keikalla huudella artistille?!?! Ja miksi sitä puolustellaan muutenkaan, hullu mikä hullu. Aina vedotaan, että on tehnyt pitkän uran. Tavallinen työntekijä tekee myös yli 40 vuoden uran, eikä silti öykkäröi ja häiriköi koko ajan. Että sillai...kele.. |
Kosmonautti 03.08.2004 11:03:21 | |
---|
Irti humpasta varmaankin voisi kertoa, saako Tapsan keikalla huudella artistille?!?! Ja miksi sitä puolustellaan muutenkaan, hullu mikä hullu. Aina vedotaan, että on tehnyt pitkän uran. Tavallinen työntekijä tekee myös yli 40 vuoden uran, eikä silti öykkäröi ja häiriköi koko ajan. Että sillai...kele.. Irti Humpasta voisi myös kertoa, saako Tapsan keikalla kosketella artistin kenkiä... |
Botox 03.08.2004 11:18:34 | |
---|
Kuka sitten voi sanoa olevansa täysjärkinen ? Eikä se Tapsakaan mikään hullu ole. Omalaatuinen persoona tosin. |
nopsa 03.08.2004 11:37:21 | |
---|
olen kuullut myös,että Tapani Kansa(lausutaan Kristus)olisi kieltänyt hänen esiintyessään tarjoilijoita bongaamasta(häiritsee),yleisöä yskimästä(oli pannut biisin poikki ja sanonut mikkiin,että yskitään kaikki yhdessä),mutta hienoa että Tapani itse osaa käyttäytyä asiaankuuluvalla tavalla tilaisuudessa kuin tilaisuudessa... |
buntta 03.08.2004 11:57:08 | |
---|
Kuka sitten voi sanoa olevansa täysjärkinen ? Eikä se Tapsakaan mikään hullu ole. Omalaatuinen persoona tosin. Juu ei!! Jos omalaatuisia persoonia hoidetaan Lapinlahdessa, niin missä hoidetaan sitten jakautuneita persoonia ja muuten vaan hulluja, HÄH? |
baron 03.08.2004 12:11:49 | |
---|
Kuka sitten voi sanoa olevansa täysjärkinen ? Eikä se Tapsakaan mikään hullu ole. Omalaatuinen persoona tosin. Vaikkei hän hullu olekaan niin kyllä hänelle diagnoosin voi vääntää: Narsistinen psykopaatti. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
KoskPaavo 03.08.2004 13:10:38 | |
---|
Toi "psyko" on ehkä vähän liian voimakas termi kuitennii... Ehkä "narsistinen sosiopaatti" Muuten tuohan sopis laivankin nimeksi. Soittaja selviää aina. |
baron 03.08.2004 13:25:14 | |
---|
Toi "psyko" on ehkä vähän liian voimakas termi kuitennii... Ehkä "narsistinen sosiopaatti" Muuten tuohan sopis laivankin nimeksi. Ei se käänny kuin itsekeskeinen luonnevikaisuus. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
jenkkamies 03.08.2004 16:45:06 | |
---|
|
Justiina. 03.08.2004 18:20:22 | |
---|
Onkohan ihan fiksua arvostella T. Kansaa, jos ei ole parempaa tietoa. Hän kuitenkin tuo leivän monen soittajan pöytään. Hyvin todettu ! :) |
baron 03.08.2004 18:48:45 | |
---|
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
R.Syke 03.08.2004 19:00:55 | |
---|
Onkohan ihan fiksua arvostella T. Kansaa, jos ei ole parempaa tietoa. Hän kuitenkin tuo leivän monen soittajan pöytään. -Eikä ole todistettavasti vienyt leipää yhdenkään lapsen suusta. |
isojussi 04.08.2004 01:22:50 | |
---|
olen kuullut myös,että Tapani Kansa(lausutaan Kristus)olisi kieltänyt hänen esiintyessään tarjoilijoita bongaamasta(häiritsee), Joskus aikoinaan Imatralla siihen aikaan maailman parhaana pidetyn Rob MacGonellin Boss Brass big bandin konsertin aikana oikeesti vitutti kuunnella kaljanmyyntitiskien kassakoneitten kilinää - varsinkin selvistä päin. yleisöä yskimästä(oli pannut biisin poikki ja sanonut mikkiin,että yskitään kaikki yhdessä) Mikähän konsertti se oli, jossa olin muistaaksen itsekin soittamassa, vai taisi olla teatterinäytös... No joka tapauksessa erään muijan yskänkröhä äityi sen verran häiritseväksi, että olin jo kahden vaiheilla lähteä kyäräämään koko ämmän mäjelle niskaperseotteella, kun ei hän itse älynnyt poistua muita piinaamasta. Muistan elävästi, kuinka Elyzeettipöntössä olimme entisen tyttöystäväni, nykyisen ensimmäisen vaimoni kanssa seuraamassa Suomen Euroviisukarsintaa (Paven Jamma-Jamma voitti), ja kun viisupuppu oli kärsitty ja päästiin nauttimaan Natalie Colen konsertista (syy miksi moiseen paikkaan ja moiseen tapahtumaan olimme yleensä lähteneet) Aloitti takanamme about 5-kymppinen kalkkuna sen päiväisen kaakattamisen. Pöpötys katkesi vasta, kun käänsin 191/135 varteni tuolissa häntä kohti ja aloitin tiukan Jack Nicholson tuijotuksen. Eilisessä Iltiksessä oli just hyvä yleisönosastokirjoitus ihmisten käytöksestä. Vittu nykyään ei kukaan osaa käyttäytyä oikein missään. Nuoriso räkii kapakan lattialle. Paikassa kuin paikassa pälätetään ja mölytään siihen malliin, että ei ihme jos joka helkkarin pikkukonserteissakin on stadionluokan PA. On näitä nähty. Jopa se, että siunaustilaisuudessa eräs lähiomaisista vastaa kännykkään. No meni edes sivulaivaan puhumaan...;-) Jotta jos Tapsa tosissaan haluaa osoittaa suosiotaan ja kannustaa artisteja, niin antakaa sen nyt helevetissä niin tehdä. Perkele, se ainakin on kuunnellu sen konsertin, eikä jännittäny perse piukkana tuleeko tuhnupieru vai pääseekö oikein äänikin ja haistaako se sitten kukaan... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |