Aihe: Kyyniseksi yhdessä yössä
1 2 3 4
M.i.k.key
07.09.2004 23:02:03 (muokattu 07.09.2004 23:28:16)
Huhhuh. Näin se vain yksi kamala humppakeikka muuttaa ihmisen elämän. Hirveän monta tuntia todella masentavia kappaleita, välillä nuoteista, välillä ilman, tuli vedeltyä välillä ihan niitä näitä. On se kamalaa katsella turakaisten holtitonta pomppimista liukkaalla parketilla. Etenkin jenkkojen aikaan tuntui siltä että salin ainoat täysjärkiset seisovat lavalla. Keikan jälkeen en ole enää siitäkään ihan varma.

Kamat meinasi mennä myyntiin, ei tartte ihan hetkeen tuommoittelle lähteä!
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Fuzzy Boner
07.09.2004 23:07:09 (muokattu 07.09.2004 23:10:43)
Huhhuh. Näin se vain yksi kamala humppakeikka muuttaa ihmisen elämän. Hirveän monta tuntia todella masentavia kappaleita, välillä nuoteista, välillä ilman. Tuli vedeltyä välillä ihan niitä näitä ja oli kamala katsella turakaisten holtitonta pomppimista liukkaalla parketilla. Etenkin jenkkojen aikaan tuntui siltä että salin ainoat täysjärkiset seisovat lavalla. Keikan jälkeen en ole enää siitäkään ihan varma.

Kyllä mä nauroin ku sulta pukkas itsetuhosta tekstaria pitkin iltaa ja yötä.

Toisaalta ku kuunteli sunkin selostusta niin alkaa nousemaan iso kunnioitus niitä kohtaan jotka jaksavat vuosikymmeniä nuita painaa. Respect.
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Martso
07.09.2004 23:10:48

Tekee sulle ihan hyvää huispata nuissa hommissa välillä! =) Nyt taas on mukava, ellei jopa ihana mennä vartioimaan koneita! :)
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Notefix
07.09.2004 23:11:01

Juu, nyt sä oot valaistunu! Tsemppiä ja pidä pitkä loma!
My name is Baron, Notefix Baron "
M.i.k.key
07.09.2004 23:18:56
Mä ainakin ymmärrän yhtäkkiä paljon paremmin alan täälläkin vaikuttavia konkareita.
päivis
07.09.2004 23:23:10
Tuli vedeltyä välillä ihan niitä näitä ja turakaiset kosti välittömästi koikkelehtimalla miten sattui! :D
Oppilas: "****u mua kiinnosta pätkääkään mitkään valssin askeleet!" Åke B.: "Ei taida kiinnostaa pillukaan?"
baron
07.09.2004 23:23:45

Huhhuh. Näin se vain yksi kamala humppakeikka muuttaa ihmisen elämän. Hirveän monta tuntia todella masentavia kappaleita, välillä nuoteista, välillä ilman. Tuli vedeltyä välillä ihan niitä näitä ja oli kamala katsella turakaisten holtitonta pomppimista liukkaalla parketilla. Etenkin jenkkojen aikaan tuntui siltä että salin ainoat täysjärkiset seisovat lavalla. Keikan jälkeen en ole enää siitäkään ihan varma.

1. Ei humppakeikalla oo pakko soittaa masentavia kappaleita, joka tanssilajiin löytyy jos ei nyt hirveän kivoja niin ainakin ihan siedettäviä. Mä oon pudottanut meiltä "inhokappaleet" pois, ei yhtään haittaa tahtia.

2. Mikä on hirveän monta tuntia? 4 tuntia on normaali, 5 vielä tavallinen, sitten alkaa hirveän monta.

3. Jos itse vetelee niitä näitä, niin onko turakaisella muuta mahdollisuutta kuin "holtittomasti" pomppia?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
M.i.k.key
07.09.2004 23:27:32 (muokattu 07.09.2004 23:29:17)
1. Ei humppakeikalla oo pakko soittaa masentavia kappaleita, joka tanssilajiin löytyy jos ei nyt hirveän kivoja niin ainakin ihan siedettäviä. Mä oon pudottanut meiltä "inhokappaleet" pois, ei yhtään haittaa tahtia.

Mä olin tuuraamassa, hirveällä vauhdilla mapista seuraava biisi, ihan kaikkia ei löytynyt. Ei sananvaltaa settien teossa, orkan ohjelmistossa runsaasti inhokappaleita

2. Mikä on hirveän monta tuntia? 4 tuntia on normaali, 5 vielä tavallinen, sitten alkaa hirveän monta.

5*45min, kolme ekaa oli pahimpia, sitten turtui.

3. Jos itse vetelee niitä näitä, niin onko turakaisella muuta mahdollisuutta kuin "holtittomasti" pomppia?

En nyt noin huonosti vetänyt että se turakaisten holtittomuus olis ollut mun syy. Välillä vaan mentiin semmoisia kappaleita mitä ikinä kuullutkaan, siis 2000-luvun markan suomi-iskelmää ilman lappuja, joten tuli todella vaan uitua siellä seassa. Tuossa alkuperäisessä tekstissä on siis pieni kielioppivirhe joka täytynee editoida!
Notefix
07.09.2004 23:29:50

siis 2000-luvun markan suomi-iskelmää ilman lappuja,

Huh! Siis HUH!
My name is Baron, Notefix Baron "
baron
07.09.2004 23:31:04

En nyt noin huonosti vetänyt että se turakaisten holtittomuus olis ollut mun syy. Välillä vaan mentiin semmoisia kappaleita mitä ikinä kuullutkaan, siis 2000-luvun markan suomi-iskelmää ilman lappuja, joten tuli todella vaan uitua siellä seassa. Tuossa alkuperäisessä tekstissä on siis pieni kielioppivirhe joka täytynee editoida!

Sustakin tullut "tanssikriitikko". Mulle on ihan sama, miten ne tyytyväisinä hyppelevät.
Fuzzy Boner
07.09.2004 23:34:42
Sustakin tullut "tanssikriitikko". Mulle on ihan sama, miten ne tyytyväisinä hyppelevät.

Se on kiva ku 18-22 kesäset hyppii ja pomppii
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
M.i.k.key
07.09.2004 23:35:30
Se on kiva ku 18-22 kesäset hyppii ja pomppii

Tuolla todella, siis TODELLA maturea pomppijaa.
mr.muzak
07.09.2004 23:35:34
Heh, just kuulin tarkennusta asian tiimoilta, ja pitää sanoa että tiedän miltä susta tuntuu, kirjaimellisesti!:)
Martso
07.09.2004 23:36:17

Sinustaki olis Baron tullu tanssikriitikko viime la Ilomantsissa :) Jessus!! Kävelisivät etes jos ei muuta, mutta ko pomppivat ilman mitään kiinnekohtaa rytmiin!
mr.muzak
07.09.2004 23:37:58
Tuolla todella, siis TODELLA maturea pomppijaa.

Kyllä jos yleisöstä ei löydy yhtäkään omasta mielestä katseenkestävää niin se syö miestä kyllä vielä enemmän kuin mikä tahansa 2000-luvun huttuiskelmä.
Martso
07.09.2004 23:38:40
Kyllä jos yleisöstä ei löydy yhtäkään omasta mielestä katseenkestävää niin se syö miestä kyllä vielä enemmän kuin mikä tahansa 2000-luvun huttuiskelmä.

HOHOO!! Sulle ei vaan tunnetusti kelpaa mikään! =)
baron
07.09.2004 23:40:26

Soittakaa lapuista, niin olisi jotain katsottavaa!
baron
07.09.2004 23:41:53

Soittakaa lapuista, niin olisi jotain katsottavaa!

Edit: Miksi te meette sinne hevon kuuseen!
Mun keikoilla käy niin hyvännäköisiä, että väkisinkin tulee hattusoittaja, kun ei ehdi lappuja vilkua.
Fred Riksberg
07.09.2004 23:43:45
No kai siitä rahaa sai, mikä on yleensä helpottanu nuorta soittajaa elämän myrskyissä?
mr.muzak
07.09.2004 23:44:53
..Mun keikoilla käy niin hyvännäköisiä, että väkisinkin tulee hattusoittaja, kun ei ehdi lappuja vilkua.

No jos rima on maissa niin tietty:) Äh...en mä sanonut ettei mun keikoilla käy hyvännäköisiä, vaan puhuin tilanteesta jossa niitä ei käy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)