Aihe: Lopettaakohan T. Kansa tanssikeikat ?
1
Justiina.
11.10.2004 20:46:35 (muokattu 11.10.2004 20:47:56)
Sunnuntaisessa Hesarissa ( 10.10) oli T. Kansan haastattelu ja siinä kertoi ,että Nokian Eedenin tanssikeikka( n. pariviikkoa sitten ) oli näillänäkymin hänen viimeisensä tanssilavoilla.
On kuulemma kyllästynyt katselemaan kännisiä selvinpäin. Eikä lavalle nousu puolenyön aikaan houkuta.

Mahtaako olla niin ,että Tapsa nyt ihan oikeasti on päättänyt jättää tanssikeikat? Mitäs luulette ?
Mun mielestä se on sääli jos näin on, vaikkakin kyllähän hän konsertteja toki tekee .
mack the knife
12.10.2004 01:13:23
Sunnuntaisessa Hesarissa ( 10.10) oli T. Kansan haastattelu ja siinä kertoi ,että Nokian Eedenin tanssikeikka( n. pariviikkoa sitten ) oli näillänäkymin hänen viimeisensä tanssilavoilla.

Hyvä.
Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio)
ronkeli
12.10.2004 05:56:03 (muokattu 12.10.2004 05:57:07)
On kuulemma kyllästynyt katselemaan kännisiä selvinpäin. Eikä lavalle nousu puolenyön aikaan houkuta.

Mahtaako olla niin ,että Tapsa nyt ihan oikeasti on päättänyt jättää tanssikeikat? Mitäs luulette ?
Mun mielestä se on sääli jos näin on, vaikkakin kyllähän hän konsertteja toki tekee .

En tiiä vaan. Voihan sitä pitää välivuodenkin tai mitäs sitten jos lopettaakin tanssilavoilla keikkailun ? Onhan sitä konserttisalejakin , jossa voi esiintyä. Ei esim. Jari Sillanpääkään mainittavammin taida nykyään tanssilavoilla keikkailla. Konserttisaleissa sitten enemmänkin.
Sertzo S
12.10.2004 08:49:56
Onkohan turakaismittari tullut täyteen?
Neljä Ruuvia
12.10.2004 09:06:55
Ehkä homma on molempien osapuolten mielestä tullut tiensä päähän. Rakkaus vaan jotenkin on loppunut???
nopsa
12.10.2004 11:11:39

saiskohan ton kirjallisena kolmena kappaleena?
WanhaWetäjä
12.10.2004 12:08:49

Onkohan turakaismittari tullut täyteen?

No näin luultavasti...eikä ole ainoa solisti/soittaja jolle näin on käynyt,harva sen vaan tohtii suoraan sanoa,mulla tuo mittari on ollut tapissa jo pitkään,mutta ei se haittaa,keikka tehdään pois,rahat pois ja äkkiä kotiin ;-)
timwee
13.10.2004 10:13:34
Minä muuten pidin tuosta edellisessä levyraadissa kuullusta Rakovalkealla versiosta. Moderni sovitus ja hieno tunnelma. Tapani on ilmeisesti lähdössä konserttikiertueelle tuon levyn kanssa? Kuullaankohan siellä Äidin Pikkupoika? :)
Irti Humpasta
13.10.2004 11:08:32

T.K. on jo vuosia puhunut, että lopettaisi heti tanssikeikat, jos vain taloudellinen tilanne antaisi periksi.... eli vähän sama homma kuin monilla soittajillakin. Pakko turvetta vetää, jotta leipä suuhun tulisi ...
Kuka sitten tietää, että onko jo T.K:n monen miljoonan velat maksettu... eli siitä se riippuu? Kun T.K. lopettaa, niin kansa tietää, että velat on melkein maksettu ;)
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
Qsine
13.10.2004 14:38:48

Jossakin (IS?) Tapsu oli vielä avautunut haastattelijalle sen verran, että ennen kuin kukaan tulee hänelle tilittämään, että ei se sun laulusi enää soi entiseen malliin, hän lopettaa vapaaehtoisesti itse koko laulamisen, tyystin!

Kröhöm.

Ehkä ihmiset eivät vain uskalla tulla?
No, joka tapauksessa joku olisi voinut jossain välissä hieman vihjailla miehelle ainakin hänen korkealentoisista lyriikoistaan...

Jostain kuulin myös sammakon, jonka mukaan TK on hieman halunnut irrottautua iskelmästä - tekemällä Rautavaara-levyn?!? Iskelmän sijasta hetkelmää?

No, kuitenkin. Aina hänestä riittää uusia viestiketjuja, loppuun saakka, mikä se "loppu" sitten ikuna onkaan. Sen verran herättää keskustelua, että kyllä hää on suuri mies ja elävä legenda!
"Liikennevaloissa lapselle sanotaan merkitsevästi 'Noni!', vaikka jalankulkuvalo ei vielä ole vaihtunut vihreäksi!"
ronkeli
13.10.2004 16:47:47
Minusta tuntuu ,ettei se kyllä niitä tanssilavakeikkojakaan vielä lopullisesti jätä. Saattaa , ehkä pitää jonkun breikin , ja sitten palata tanssilavoillekkin takaisin...En tiiä... mulla on vaan sellanen mielikuva , että sen jätkän mieli vaihtuu aika taajaan.

Siitä Levyraadissa olleella T.Kansan " Rakovalkealla " versiosta pidin muuten minäkin ! Onnistunut sovitus ja Tapsan ääni istuu kyllä hienosti noihin Rautavaaran biiseihin.
Turakainen
17.10.2004 23:23:06
Tanssijana olen oppinut varomaan sitä että menen keikan jälkeen kiittämään Tapsaa.

Tulee pitkä jorina siitä että on h-vetin hieno bändi. Ja sitten jos vähän yllyttää niin kehuu kaikki soittajat yksitellen.

Eihän tuollaista ehdi Turakainen kuunnella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)