kimmoke 29.11.2004 09:07:27 (muokattu 29.11.2004 09:07:45) | |
---|
Onko pelimannet huomannu, että muusikoiden netissä käydessä alkaa tunkeen sekalaista ylä ja alapalkkia koneelle? Vai sattumaltako vaan taas tänään tuli ongelmia. Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Roadari 29.11.2004 09:44:05 | |
---|
Onko pelimannet huomannu, että muusikoiden netissä käydessä alkaa tunkeen sekalaista ylä ja alapalkkia koneelle? Vai sattumaltako vaan taas tänään tuli ongelmia. Sulla on matoja koneessas... "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
klunssila 29.11.2004 09:51:00 | |
---|
Onko pelimannet huomannu, että muusikoiden netissä käydessä alkaa tunkeen sekalaista ylä ja alapalkkia koneelle? Vai sattumaltako vaan taas tänään tuli ongelmia. Lataa itsellesin ad-aware se 1.05 ilmaiseksi ( www.lavasoft.com), se ottaa mainokset yms. kakat poies. Ja vähemmän jynkkysivuilla vierailuja.... Faaraon viimeinen huuto... |
aisa 29.11.2004 10:03:48 | |
---|
Lataa itsellesin ad-aware se 1.05 ilmaiseksi (www.lavasoft.com), se ottaa mainokset yms. kakat poies. Ja vähemmän jynkkysivuilla vierailuja.... mulla ainakin ad-aware toi avun moneen vaivaan. (ei tosin poista kuppaa eikä klammaria) onhan sit pop-up stoppereita kans. jyystös saitit kyllä antaa pikantin lisän koneen toiminnalle, eli niitä kannattaa vältellä. kantsii ostaa vaikka alan julkaisuja ennemmin. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Mase 29.11.2004 12:41:31 | |
---|
ja sitten kannattaa vaihtaa välittömästi myös se IE esim. firefoxiin, palomuurin asentamisesta puhumattakaan. Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
Mynthor 29.11.2004 14:30:52 (muokattu 29.11.2004 14:32:04) | |
---|
ja sitten kannattaa vaihtaa välittömästi myös se IE esim. firefoxiin, palomuurin asentamisesta puhumattakaan. Just eilen laitettiin Mozilla Firefox selain ja hyvin tuntuu pelaavan, se on kuitenkin hyvinkin saman oloinen kuin IE, mihin olin tottunut. Siinä oli jo asennusvaiheessa tommonen ponnahdusikkuna-esto asetus, tuntuu kulaavan. Ja tuntuu olevan vähän rivakampi, kuin meitin IE. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
M.i.k.key 29.11.2004 14:31:53 | |
---|
Just eilen laitettiin Mozilla Firefox selain ja hyvin tuntuu pelaavan, se on kuitenkin hyvinkin saman oloinen kuin IE, mihin olin tottunut. Siinä oli jo asennusvaiheessa tommonen ponnahdusikkuna-esto asetus, tuntuu kulaavan. Taidat tarvita semmoista! :) |
Mynthor 29.11.2004 14:32:59 | |
---|
Taidat tarvita semmoista! :) Vanha hankaaja tietää turvalliset mestat... Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
kimmoke 29.11.2004 16:36:58 | |
---|
Sulla on matoja koneessas... ja päässä... Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
kimmoke 29.11.2004 16:38:36 | |
---|
Lataa itsellesin ad-aware se 1.05 ilmaiseksi (www.lavasoft.com), se ottaa mainokset yms. kakat poies. Ja vähemmän jynkkysivuilla vierailuja....Jops, oon useaan kertaan jo tyhjentänyt kakat logista, mutta aina tunki lisää. Nyt tuntus olevan puhdas. Lisää jynkkyä...:) Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
kimmoke 29.11.2004 16:41:25 (muokattu 29.11.2004 16:43:18) | |
---|
mulla ainakin ad-aware toi avun moneen vaivaan. (ei tosin poista kuppaa eikä klammaria) onhan sit pop-up stoppereita kans. jyystös saitit kyllä antaa pikantin lisän koneen toiminnalle, eli niitä kannattaa vältellä. kantsii ostaa vaikka alan julkaisuja ennemmin. Joo, tossa virittelin jus dv-kameraa kuntoon kuka lähtee mukaan SM-filmiin (ei suomenmestaruus...) Oli joku satanan troijan-humma paraati että kuvittelin olevani teivossa v5:ssa. Nyt on kaiketi tyhjä kun poistelin ylimääräiset logista. En tiiä mutta oli joku uudestaan aktivoituva paskiainen koneessa...varokaa lapset! Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
riff 29.11.2004 18:04:40 | |
---|
Mulla ainakin Norman palomuuri estää kaikki pop upit. Kiva, kiva, oukki doukki! |
aisa 29.11.2004 21:30:10 | |
---|
Mulla ainakin Norman palomuuri estää kaikki pop upit. toimiiko se sulla muuten jouhevasti? ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
riff 29.11.2004 21:34:59 | |
---|
toimiiko se sulla muuten jouhevasti? Toimii. Mutta jos siivousmielessä koneelle asentaa antivirin, koko kone menee niin jumiin ettei ikinä! Kiva, kiva, oukki doukki! |
balzary 29.11.2004 21:45:55 | |
---|
Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
LHU 30.11.2004 00:51:51 | |
---|
Mulla ainakin Norman palomuuri estää kaikki pop upit. Mulla oli kanssa toi Norman, päivitti itseään monta kertaa päivässä eikä oikeasti tehnyt mitään. Reilu vuosi sitten poistin Normanin, ostin F-securen, lopetin Explorerin käytön, asensin SpyWareBlasterin ja jatkoin Ad-Awaren käyttöä viikoittain ja niin on kone pysynyt puhtaana, ja jos jotain on sisään tullutkin on toi kotimainen poisto-ohjelma hoidellut sitten homman eteenpäin. Netscape-pohjaiset selaimet on oikeasti hyviä, ja toi Firefox on kaiken lisäksi vielä aika nopeakin. Kokeilkaa niin uskotte. Ei vuodet, vaan kilometrit... |
U.Honey 30.11.2004 04:39:29 | |
---|
Netscape-pohjaiset selaimet on oikeasti hyviä, ja toi Firefox on kaiken lisäksi vielä aika nopeakin. Kokeilkaa niin uskotte. Näin on. Installoit ilmaisen Firefox - selaimen osoitteesta http://www.mozilla.org/ eikä tarvitse enää huolehtia pongahdus-akkunoista! My name is Baron, U.Honey Baron. |
eeko 30.11.2004 10:54:39 | |
---|
jes heitin koneelle firefoxin, pelittää hyvin, suosittelen. |
kimmoke 30.11.2004 12:17:46 | |
---|
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Soolokitaristi 02.12.2004 07:57:28 | |
---|
Itselläni on opera. Maksaa toki muutaman tuopin verran mutta on kyllä aika yberselain. Toki jos et tykkää säätää niin firefox toimii perusasetuksilla ihan ok. Mutta operalla on yksi etu: hiirieleet. Toki saatavilla firefoxillekkin (Ie:lle Ei tiettävästi), mutta operalla on yksi kikka enemmän kuin firefoxilla, eli salasanojen muistamistoiminto on yhtä klikkausta sujuvampi operalla kuin firefoxilla+mouse gesture plug-inilla. Myös lomakkeiden täyttöoptio on operassa verrattoman hyvä. Tietosuojasta en tiedä aina on viruksia ollut selaimesta riippumatta. Uutena ilmiönä huomasin kyllä tänään, että Antivir varoitti ekaa kertaa vaarallisesta nettisivusta. |