Tankero 07.11.2004 18:09:04 | |
---|
Mitäpä mieltä humpanlyöjät olette siitä, millainen on hyvä keikkapukeutuminen. Se "perinteinen" luumu pikkutakki jokaisella ja muutenkin yhtenäinen asu vai ehkä siistit, mutta kullakin omansa kuteet? |
aisa 07.11.2004 18:15:00 | |
---|
Mitäpä mieltä humpanlyöjät olette siitä, millainen on hyvä keikkapukeutuminen. Se "perinteinen" luumu pikkutakki jokaisella ja muutenkin yhtenäinen asu vai ehkä siistit, mutta kullakin omansa kuteet? mun mielestä ainakin siitä samanlaisten kamppeiden käyttämisestä pitäis pikkuhiljaa alkaa luopua. jokainen soittaja on oma persoona ja se saa kyllä näkyä kamppeissa kunhan on siistit vaatteet. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
baron 07.11.2004 18:32:37 | |
---|
mun mielestä ainakin siitä samanlaisten kamppeiden käyttämisestä pitäis pikkuhiljaa alkaa luopua. jokainen soittaja on oma persoona ja se saa kyllä näkyä kamppeissa kunhan on siistit vaatteet. Mun käsityksen mukaan irtopisteet tulee kotiin kun soittaja keikalla on turakaisen silmissä soittajan näköinen. Seuraava kysymys tietysti on, miltä soittajan turakaisen mielestä pitää näyttää? Kun meille tuli ajankohtaiseksi duunihaalareitten hankkiminen, suunniteltiin bändin piikkiin jotain Tallinnan matkaa, jossa kuulemma on halpoja ja hyviä räätäleitä yhtenäisen takin, liivin tms hankkimiseksi, mutta sitten kävi ilmi, että jokainen jätkä omistaa smokin, jolle ei juuri käyttöä ole ja otettiin ne hyötykäyttöön. Kenties ylipukeutumista, mutta ei siitä haukkujakaan ole tullut ja saadaan rievut hyötykäyttöön. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
hiltsi 07.11.2004 18:37:52 | |
---|
Mitäpä mieltä humpanlyöjät olette siitä, millainen on hyvä keikkapukeutuminen. Meillä ei varsinaisesti mitään yhteinäistä linjaa ole. Hääkeikoilla kaikilla samanlaiset perinteistä linjaa noudattaen, muuten baarivedoissa tms yleensä suorat housut/siistit mustat farkut ja kauluspaita joka saattaa olla joka jätkällä eri värinen. Rennoissa kesä/ulko/tms. vedoissa ihan vaan farkut ja bändin t-paita. Mut yleisesti aika kirjava joskin siisti on bändin varustus. |
Eddy 07.11.2004 18:46:44 (muokattu 07.11.2004 18:59:42) | |
---|
Mun käsityksen mukaan irtopisteet tulee kotiin kun soittaja keikalla on turakaisen silmissä soittajan näköinen. Mun käsityksen mukaan irtopisteet pukeutumisen suhteen tulee taas siitä,ettei näytä soittajalta :-) Koskettelen soittimia... |
magnetman 004 07.11.2004 19:47:57 | |
---|
Emmäänyt muista kuka sano, mutta pitäs pukeutua aina asteen yleisöä paremmin. Smokkihan on jees, ei sitä muualla tarvi. Viime viikonloppuna soitin alushousuissa, mutta se sopi siihen paikkaan. (rumpari veti pelkkä pyyhe päällä) Ja mitä humppaan tulee, kappale oli Katinka. Amerikkalaiset ne onkin ihmeväkeä! |
Jami 07.11.2004 21:13:25 | |
---|
mutta sitten kävi ilmi, että jokainen jätkä omistaa smokin, hähähähähähähäh. On käyny monesti ilmi että jokainen jätkä omistaa yhdet farkut ja jopa kaks t-paitaa. Niillä rievuilla on toki ollu käyttöä ilman keikkojakin. hähähähäh. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
baron 07.11.2004 21:39:44 (muokattu 07.11.2004 21:43:19) | |
---|
Aluksi meillä ei ollut esiintymisasuja, jokainen pukeutui miten halusi. Sitten satuin itse yleisöksi privaattitilaisuuteen, jossa bändi aloitti "esiintymisensä" jonottamalla muun jengin joukossa seisovaan pöytään ja vihreissä pikkutakeissaan näyttivät selvästi soittajilta ja saivat mulle syntymään ennakkokäsityksen, että kohta varmaan saadaan kuulla hyvää musaa. Jos mulle syntyi positiivinen ennakkokäsitys ennen kuin pojat olivat nuottiakaan soittaneet, ajattelin, että tää on niin arvokasta, että sitä ei voi itse olla hyödyntämättä. Edit: Ainakin mun elämää helpottaa, että kaupan myyjä on myyjän näköinen, tarjoilija tarjoilijan ja hovimestari hovimestarin, ettei lähde toiselle asiakkaalle selittämään palvelutarvettaan. Mun mielestä analogia toimii soittajiinkin, että jotenkin näkee kuka kuuluu bändiin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Jami 07.11.2004 22:01:25 | |
---|
Mun mielestä analogia toimii soittajiinkin, että jotenkin näkee kuka kuuluu bändiin. Tuosta on etua ja haittaa. Riippuu tilanteesta. Mun mieleen on jääny bandikaverin kriteeri: Me pukeudumme niin että juhlijoiden ei tartte hävetä ja bändi kuvastaaa tilaisuuden arvokkuutta. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Martso 07.11.2004 22:03:19 | |
---|
Tästäki on muistaakseni jo aikasemmin keskusteltu?! No, eiköhän tuo mene ihan keikkakohtasesti ja keikan tyypistä riippuen. Omasta puolestani voin sanoa, että tyylikäs on aina tyylikäs. Välillä tosin on kukkamekko päällä ja perukki päässä, mut jo seuraavassa setissä asiallisesti puku päällä ja kraka kaulassa. Hullu mikä hullu! |
Jami 07.11.2004 22:18:12 | |
---|
Välillä tosin on kukkamekko päällä ja perukki päässä, . Mua juhlijana hävettää. Vaimoa saattaa huvittaa. Jos olette todella hyviä parodiassanne. Jos haluatte keski-ikäisiä naisia huvittaa niin moinen drag-shou on toki paikallaan. Älkää kuitenkaan odottako keski-ikäisten miesten suosiota. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Martso 07.11.2004 22:21:45 | |
---|
Mua juhlijana hävettää. Vaimoa saattaa huvittaa. Jos olette todella hyviä parodiassanne. Jos haluatte keski-ikäisiä naisia huvittaa niin moinen drag-shou on toki paikallaan. Älkää kuitenkaan odottako keski-ikäisten miesten suosiota. Kyllä ne on ukot nauranu ihan yhtä lailla. Tosin välillä ei kumpainenkaan osapuoli. Välillä on ongelma, ko ei saa tilaajaa ymmärtämään, että ehkä ei olisi oikea paikka showlle. ps. ei ole drag-show :) Hullu mikä hullu! |
mack the knife 08.11.2004 00:02:26 | |
---|
jotenkin näkee kuka kuuluu bändiin. Mutta jos on liian erottuva, niin ei saa välttämättä tauolla baarista jalukolaa. Ei olis varmaan eilenkään saanu. :) Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
aisa 08.11.2004 00:05:32 | |
---|
Mutta jos on liian erottuva, niin ei saa välttämättä tauolla baarista jalukolaa. Ei olis varmaan eilenkään saanu. :) JAHUUU! mack is back! ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
baron 08.11.2004 07:09:22 | |
---|
Mutta jos on liian erottuva, niin ei saa välttämättä tauolla baarista jalukolaa. Ei olis varmaan eilenkään saanu. :) Päinvastaiset kokemukset! Nimenomaan saa, ei tarvitse ostaa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
kimmoke 08.11.2004 08:19:43 (muokattu 08.11.2004 08:22:40) | |
---|
Yhteispukeutuminen (suorat housut ja hulahulapaita) on aina ollut naurettavaa. Eiköhän siistit, vähän paremmat lumput piisaa. Se on kauheeta kun on vaikkapa mustat t-paidat joissa lukee Hempan-humppaorkka. Nooh, häissä ym. hienommissa voi jopa heittää tummaa pukua. Muuten natural, mutta sukka ja tennispallo munissa olis paljon vakuuttavampaa...keikkaa piisais :) ps. toi harmittaa kun kerran kirppiksellä olis ollut 2 oranssia portsarin takkia. Siinä olis ollut tyylikkäät vetimet pitserian nurkkaan. Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
mack the knife 08.11.2004 08:28:34 | |
---|
kerran kirppiksellä olis ollut 2 oranssia portsarin takkia. Siinä olis ollut tyylikkäät vetimet pitserian nurkkaan. Joo. Me oltiin kerran Isabellalla. Istuttiin kaljalla tupakka-aulassa ja keulatrio tuli setiltä siihen. Kyllä se on hirveän näköistä, kun on jotain vihreää tai oranssia tai muuta vastaavaa takkia. Ja polvipussiset suorat housut. Mustat tiukat farkut pysyy näissä hommissa kuosissa paljon paremmin kuin tavalliset suorat. Oli pakko murjaista niille, että jaha, jätkät on hakeneet Polarin lopettaneiden triojen kaapista keikkakuteet. Siellähän on aina kolme samanlaista takkia hengarissa. Ihan armottoman hylkeen kokoisesta robinin mikkihiirikokoon asti... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
Sertzo S 08.11.2004 09:31:26 (muokattu 08.11.2004 09:33:10) | |
---|
"Black is beautiful", oli ainakin aikoinaan varma ratkaisu pukeutumisen suhteen eli mustat housut ja musta kauluspaita. Hirveintä oli laittaa solmio (vihaan tuota turhaa vaatekappaletta) kaulaa kuristamaan. Basson lapa imi ja veti hikistä paidanrintamusta solmioineen kireälle, että meinasi tukehtua huutaessaan humppaa eetteriin. |
kimmoke 08.11.2004 11:53:02 | |
---|
... Oli pakko murjaista niille, että jaha, jätkät on hakeneet Polarin lopettaneiden triojen kaapista keikkakuteet. Siellähän on aina kolme samanlaista takkia hengarissa. Ihan armottoman hylkeen kokoisesta robinin mikkihiirikokoon asti... Voi hylje ja mikki parkaa, tule apuun Anja. Naurattaa että mahaan sattuu...! Meillä olis kolmelle ylipainoselle (malli hylje) ja yhdelle sixpackille (malli hiiri) tarvetta komeille keikkakuteille. (kultaa pitää olla kauluksessa) Eli jos henkarit täyttyy uhkaavasti ilmoottakaa. Suorat housut jalassa ja peräkärry pihassa ollaan valmiina lähtöön. ps. Onko kellään legendaarista Pirkka-Pekan Trio Forrester videoo? Harmittaa kun ei aikanaan saanut sitä nauhalle. On se niin hyvä:) Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
baron 08.11.2004 12:33:33 | |
---|
Mun ensimmäinen ehdotus meidän esiintymisasuksi oli mun kantakapakan henkilökunnan asu, joka on punainen puseromallinen paita, jossa lukee kapakan nimi ja kaljamainoksia, mutta mut äänestettiin nurin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |