Aihe: Kun kuu jo nousee/Moon was yellow
1
c64
05.11.2004 00:53:00
Heps!

Löytyiskö keneltäkään nuotteja, sointuja tai sanoja tähän kappaleeseen, kiitos!!
baron
05.11.2004 01:24:14

Heps!

Löytyiskö keneltäkään nuotteja, sointuja tai sanoja tähän kappaleeseen, kiitos!!

"The moon was yellow and the night was young".

Olen joskus soitellut sitä, voin päivemmällä etsiskellä nuotteja.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Sertzo S
05.11.2004 07:34:29
Ollaan soitettu ko. biisiä aikoinaan ja etsin arria, mutta en löytänyt ainakaan vielä. Mulla oli siitä itselläni sointu + bassoarrit. Tutkin uudestaan, josko löytyisi.
Topi Sorsakoski on mm. tämän levyttänyt. Kiva lattaribiisi.
Neljä Ruuvia
05.11.2004 10:31:36
Heps!

Alkujaan ruotsalainen biisi,paikallisen evergreeen säveltäjän tekemä. Erkki Ertaman "Happy GemSound with Erkki Ertama "levyltä löytyy kaikkien aikojen coolein versio.
baron
05.11.2004 12:15:06

Alkujaan ruotsalainen biisi,paikallisen evergreeen säveltäjän tekemä. Erkki Ertaman "Happy GemSound with Erkki Ertama "levyltä löytyy kaikkien aikojen coolein versio.

Nyt kyllä puhutaan eri kappaleesta!

"(The) Moon Was Yellow" on newyorkilaisen jenkin Fred Ahlertin säveltämä ja kuulunut aikoinaan sekä Frank Sinatran että Bing Crosbyn bravuureihin.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
c64
05.11.2004 13:38:36

"(The) Moon Was Yellow" on newyorkilaisen jenkin Fred Ahlertin säveltämä ja kuulunut aikoinaan sekä Frank Sinatran että Bing Crosbyn bravuureihin.

Jep. Tätä Ahlertin säveltämää kappaletta tässä nyt haeskellaan...
toyopet
05.11.2004 14:44:25
Jep. Tätä Ahlertin säveltämää kappaletta tässä nyt haeskellaan...

Eli Sorsakosken version tapaista vai? Sellaiseen löytyy suuntaa antava nuotti mutta pitää vähän soveltaa. EN muista mistä lie "lainattu" mutta kyllä sillä alkuun pääsee. Mihin laitetaan? Vai joko joku muu kerkesi ennen?
c64
05.11.2004 14:47:30
Eli Sorsakosken version tapaista vai? Sellaiseen löytyy suuntaa antava nuotti mutta pitää vähän soveltaa. EN muista mistä lie "lainattu" mutta kyllä sillä alkuun pääsee. Mihin laitetaan? Vai joko joku muu kerkesi ennen?

No jos tohon sähköpostiin laitat. Eli pymoilan@hotmail.com

Ja kiitos!!!
toyopet
05.11.2004 14:55:50
Lähetetty, toivottavasti on apua.
c64
05.11.2004 15:10:04
Ok. kiitoksia vaan edelleen. Kyllä tuolla jo pärjäillään
R.Syke
05.11.2004 15:34:23
"The moon was yellow and the night was young".

Olen joskus soitellut sitä, voin päivemmällä etsiskellä nuotteja.

-Eikös, hvetti sentään, muistuta aika paljon kappaletta Amado Mio? Häh? Vai soiko mulla vain päässä väärin?
Neljä Ruuvia
05.11.2004 18:18:57

Mulla oli jotenkin käsitys että Fred Ahlert olis ruotsalainen ja jopa kustannusoikeudet ois alunperin Ruotsissa,mut mut... ja hei hei,ain on mahdollisuus ett oonkin erehtynyt :-)
baron
06.11.2004 03:02:53

Mulla oli jotenkin käsitys että Fred Ahlert olis ruotsalainen ja jopa kustannusoikeudet ois alunperin Ruotsissa,mut mut... ja hei hei,ain on mahdollisuus ett oonkin erehtynyt :-)

Ennenkuin mä lähdin sun kanssa kinaamaan, tsekkasin ja netistä kyllä löytyi Ahlertin elämäkerta eikä siinä mainittu mitään ruotsiyhteyksiä.

En mäkään ole täydellinen. Mä oon kuullut siitä espanjankielisen käännösversion "La luna es amarillo" tai jotain sinnepäin ja luulin sitä originaaliksi ja olin valmis kinaamaan sun kanssa, että pidät espanjalaista/espanjankielistä kappaletta ruotsalaisena eli molemmat erehdyimme.
KoskPaavo
06.11.2004 13:08:31
Olisko myös "Kivikasvo" Ilkka Hemming tämän levyttänyt, tosiaan muistuttaa "Amado Mio"-a
Soittaja selviää aina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)