Aihe: Keikkamatkalla tapahtuneet sattumukset ..
1 2 3 4
Irti Humpasta
26.08.2004 21:20:33

Tämän jutun bongasin juuri eräältä palstalta ..

Dave Matthews Band kaatoi ulosteita ihmisten niskaan

Amerikkalainen Dave Matthews Band on syytteessä varsin erikoisesta rikkeestä. Bändiä syytetään 360 kiloisen ulostesatsin heittämisestä keikkabussistaan 8. elokuuta. Pahinta tilanteessa on se, että pökäle sattui osumaan laivaan täynnä arkkitehtuurikierroksella olevia turisteja. Sattuma tapahtui Illinoisin osavaltiossa, kun bussin kuski tyhjensi ulostetankin Kinzie Streetin sillalta alas Chicago-jokeen.

Yli sadan ihmisen sanotaan peittyneen ihmisjätöksiin. Matkustajat saivat korvauksen matkastaan, eikä yksikään turisteista saanut vakavia vaurioita lastin alle jäämisestä.

Illinoisin osavaltio haastaa bändin oikeuteen osavaltion lakien rikkomisesta. Syytteet tulevat bändille ja bussin kuljettajalle veden likaamisesta ja julkisen haitan aiheuttamisesta. Summa on kokonaisuudessan 70 000 dollarin luokkaa.

Bändin edustaja kertoo että, kiertuebussin kuljettaja on sanoutunut irti koko tapauksesta. Yhtye haluaa pysyä yhteistyöhaluisena koko tutkimuksen ajan.
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
Eddy
26.08.2004 21:33:07
Paska homma...
Koskettelen soittimia...
Kukko
26.08.2004 22:21:58 (muokattu 26.08.2004 22:22:33)

Bändiä syytetään 360 kiloisen ulostesatsin heittämisestä keikkabussistaan 8. elokuuta.

Tämmönen mua aina ihmetyttää näissä sensaatio-uutisissa, kuka HEL**TTI sen tarkan kg määrän on selvittäny??

EDIT: ja miksi?
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
vanhami
27.08.2004 09:32:28
Tämmönen mua aina ihmetyttää näissä sensaatio-uutisissa, kuka HEL**TTI sen tarkan kg määrän on selvittäny??

EDIT: ja miksi?

Jos joku sattui tietämään sen keikkabussin paskasäiliön koon.

Mika
hatussa vika
27.08.2004 11:02:13
Eikös tolla soittomi***t bändillä ollu aikalailla tähän ulosteeseen liittyvii tempauksii
hatussa vika
27.08.2004 11:12:15
Ainii ja nyt tuli mieleen sangen mukava juttu ammoisilta Markku Aro ajoilta.Tultiin keikelle Tanhuhoviin ja toisena bändinä oli Marja-Riitta Aro.Arvon rumpalimme Erkki Nurkkala jr. suoraan , mitään sanomatta meidän keikka-autosta päästyään meni ja kusta lorautti toisen bändin keikka-auton kylkeen niin ,et linja piilin alumiinit vaan sauhus.Joo ,että tämmöstä.
LHU
27.08.2004 16:53:38
Erkki Nurkkala jr. meni ja kusta lorautti toisen bändin keikka-auton kylkeen niin ,et linja piilin alumiinit vaan sauhus.

Eihän tuollaista voi sattua kenellekään. Uskomaton juttu.
Ei ne vuodet, vaan ne kilometrit...
buntta
28.08.2004 01:52:35
Yhden todellakin nimeltämainitsemattoman tangoprinssin bändissä oli mun jälkeen sellainen rumpali, et se joi bussissa aina kaljaa ja ajan säästämiseksi teki tarpeensa muoviseen retkikanisteriin. No..ajn säästämiseksi hän päätti myös tyhjentää ko. 10 litran (varma tieto tilavuudesta) kanisterin n. 80 km tuntinopeudessa bussin sivuovesta. Oli kuulemma takana oleva auto pessyt tuulilasiaan jopa turhautuneen kiivaasti...
R.Syke
28.08.2004 12:50:12 (muokattu 28.08.2004 14:37:09)
Eihän tuollaista voi sattua kenellekään. Uskomaton juttu.

-Joo. Ihan huuli pyöreänä näitä joutuu lueskelemaan ja nieleskelemään ja ihmettelemään, kun itelle ei oo mitään tommosta koskaan käyny :o Pitäisi edes jonniinlaista tokumenttia olla; kuva tai etes äänite.

edit: ohoh, paljon virheitä. korjattu.

edit2: nyt/se on kunnos/sa
R.Syke
28.08.2004 12:52:37
Yhden todellakin nimeltämainitsemattoman tangoprinssin bändissä oli mun jälkeen sellainen rumpali, et se joi bussissa aina kaljaa ja ajan säästämiseksi teki tarpeensa muoviseen retkikanisteriin. No..ajn säästämiseksi hän päätti myös tyhjentää ko. 10 litran (varma tieto tilavuudesta) kanisterin n. 80 km tuntinopeudessa bussin sivuovesta. Oli kuulemma takana oleva auto pessyt tuulilasiaan jopa turhautuneen kiivaasti...

-Keu. Pussikaljaa kaljapussissa.
LHU
28.08.2004 14:08:09
edit: ohh, pljon vrheitä. krjattu.

Sul on aiks paljp krijotusvirhetä. Oliko laspena lkuhäriö, satiko sihen apua? Mnäkin sai ja jo aklaa sujua. :)
Ei ne vuodet, vaan ne kilometrit...
R.Syke
28.08.2004 14:32:08 (muokattu 28.08.2004 16:52:54)
Sul on aiks paljp krijotusvirhetä. Oliko laspena lkuhäriö, satiko sihen apua? Mnäkin sai ja jo aklaa sujua. :)

-Oli joo. Sain kyllä apua. Lievä puhevikakin oli jota korjattiin myös.
Väittävät, että se ei himinkään häviä. Mulla tahtoi ja tahtoo vieläkin kirjaimet vaihtaa paikkoja, mutta yritän editoida tekstini madhollisimman virheettömäksi.
Diagnoosini oli lievä sanasokeus, mutta niinpä vaan sitä kirjoittamalla ja puhumalla itsensä elätetään.

Vielä armeijassakin se näkyi. Sotkin aina sanitäärin ja sutenöörin.

Toinen, mikä sotkee, on, että harjoittelin 10-sormijärjestelmän vasta aikuisiällä ja kuvittelen olevani nopea.

No, nopea en taida olla, mutta sisukas.

asdf jklö etc.

edit: tarkista LUHU nyt tekstini, ei pitäis olla virheitä, koska olen korjaillut.
R.Syke
28.08.2004 14:46:26 (muokattu 28.08.2004 14:49:25)
Oliko laspena lkuhäriö, satiko sihen apua?

-Keikkamatkoilla olen joutunut kiusatuksi. En ole siis koti- enkä koulukiusattu, vaan keikkamatkakiusattu. Kiusallista. Sellaista sattuu vain mulle.
clave
28.08.2004 16:01:13

-Keikkamatkoilla olen joutunut kiusatuksi.

Yks keikkakiusaamisen v****maisin muoto on - varsinkin paluumatkalla - yöradion luukuttaminen.

Sehän tapahtuu siis sillä varjolla, että ehkäisee kuskin rattiin nukahtamisen, joten siinä on puolensa.

Keikan jälkeen autossa ei millään viitsisi enää rasittaa korvia musalla tai aivan ilmanaikuisella juontohöpinällä.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
pekkajau
28.08.2004 19:53:47 (muokattu 28.08.2004 20:35:43)
Yks keikkakiusaamisen v****maisin muoto on - varsinkin paluumatkalla - yöradion luukuttaminen.

Sehän tapahtuu siis sillä varjolla, että ehkäisee kuskin rattiin nukahtamisen, joten siinä on puolensa.

Keikan jälkeen autossa ei millään viitsisi enää rasittaa korvia musalla tai aivan ilmanaikuisella juontohöpinällä.

Karmeinta sentään kai kaikesta on se jos joutuu ensiksi tuurauskeikailla jonkin pää täynnä kusta olevan "kakkostähden" bändiin jossa haistaan vahvasti ja oikein miehissä koskenkorvalle ja vihreälle mennenille. Ja sitten tietysti ensin pitää kuunnella sen "kp" (kusjpiä)- kakkostähden omakustannus cd:tä menomatkalla jotta "biisit tulee tutuksi". Sitten keikalla vedetään tietysti ihan eri biisit sinisestä huttu- kansiosta ja tietysti ne pitää vetää nauhalle ja kaiken kliimaksina kotimatkalla on pakkokuunneltava koko keikka uudelleen ja kestettävä sitä itsekritiikitöntä örveltävien "muusikoiden" keskinäisenkehumisenkerhoa kotiportille asti!
nimimerkillä:"kokemusta on!"
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
clave
28.08.2004 21:24:43

Pistit Pekkajau paremmaksi. Selkä kastu hiestä märäksi kun luin stoorisi. Huh.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
KoskPaavo
29.08.2004 12:33:41
Pari kertaa on "uran" aikana käynyt kuin Pekkajaullekin.
Soittaja selviää aina.
Lapis
30.08.2004 10:43:19
No tää on nyt vähä erilainen mutta sunnuntaina Transitista kumi puhki satasen vauhdissa. Pysyttiin kuitenkin tiellä. Ei tunkkia (toimivaa), ei ristikkoavainta ei mitään. Vanteella 12 kilometriä lähimmälle huoltamolle Ähtäriin. Hermot meni lähes siinä keikkumisessa ja metelissä! Ja kyltti tien vieressä: "Elämysten Ähtäri"... Onneksi ei ollut talvi ja yö! Opetti tää sen verran että tällä viikolla työkaluostoksille. Pitäkää huoli kaikki että on tarvittavat kamat aina mukana.
isojussi
30.08.2004 16:39:34
Mä poikkeen usein pikkutunneilla keikalta tullessani Toijalan ABC:llä kaffeella tms. Monesti ajattelee, että keikalla on sentään kivaa jengiä (tosin yksityistilaisuuksissa yleensä onkin), kun siellä selvinpäin seuraa nuorison örvellystä...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Kukko
30.08.2004 21:46:40

Mä poikkeen usein pikkutunneilla keikalta tullessani Toijalan ABC:llä kaffeella tms. Monesti ajattelee, että keikalla on sentään kivaa jengiä (tosin yksityistilaisuuksissa yleensä onkin), kun siellä selvinpäin seuraa nuorison örvellystä...

Jep, mä arvostan niitä tätejä siellä kassalla...
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)