Aihe: Loistava laulaja
1 2
EP
29.11.2018 19:05:03 (muokattu 29.11.2018 20:01:50)
Sattui tällainen tuolta Alfa-TV :ltä.

Tämähän onkin yllättävän positiivinen kokemus!

http://www.permanto.fi/fi/web/alfatv/player/vod?assetId=12147008

Hyvä pändi ja hyvä-äänisiä laulajia.

(Yleensä nää on aika karseita)

E: Oops, tuli tuli tuplat! Pyysin poistamaan alemman :)
Eläkeläissoittaja
30.11.2018 07:46:13

Ohjelman nimi laulajien tasoon nähden hieman yliampuva. No, laulaminen on mukava harrastus.:)
EP
30.11.2018 14:15:46
Eläkeläissoittaja: Ohjelman nimi laulajien tasoon nähden hieman yliampuva. No, laulaminen on mukava harrastus.:)

Saattaa olla? :) Mutta osa kuitenkin ihan ammattilaisia ja osa koulutuksen saaneita laulajia.
Eniten yllätyin kuitenkin pändistä.
Kokonaisuutena mielestäni poikkeus vastaavista kisoista mitä olen joskus katsonut.
Eläkeläissoittaja
30.11.2018 16:41:59

Pändi on hyvä. Koulutus...niin siitäkin voidaan olla osin montaa mieltä. Aika iäkkäitä laulajia valtaosa, karaokekuppiloiden vakiolaulajia. Biisivalinnatkin joillain ei aivan onnistuneita, vireongelmiakin. Nämä ovat vain minun mielipiteitäni.
TompBass
30.11.2018 17:27:24
Juu Amorio komppaa moniakin solisteja, ja Mirka on kova kiipparinainen. Musikaaliset sukujuuret hiukan muualta kuin täältä Suomen maasta ;)
" Konstan konsti oli oiva, kun viululla pesäpalloa pelas"
EP
30.11.2018 17:57:14 (muokattu 30.11.2018 18:04:03)
Eläkeläissoittaja: Pändi on hyvä. Koulutus...niin siitäkin voidaan olla osin montaa mieltä. Aika iäkkäitä laulajia valtaosa, karaokekuppiloiden vakiolaulajia. Biisivalinnatkin joillain ei aivan onnistuneita, vireongelmiakin. Nämä ovat vain minun mielipiteitäni.

Juu, selvää falskiuttakin on havaittavissa joillakin, kyllä..
Luulis, että olis saanu valita itte biisit, vai onko arvottu, en tiedä?
Jokatapauksessa järkevää, ettei laula samoja biisejä kaikki, niin kuin usein tällaisissa. helevetin puuduttavaa kuunneltavaa, saati soitettavaa :(

E: Tuosta ikäjutusta.. Hmm.. mua ei oo koskaan häirinny jos muuten toimii.
Onko vaan Suomessa tämä ikä juttu noussu joksikin kynnyskysymykseksi?

Aikanaan 70 -luvun puolessa välissä kun alottelin keikkailun yleisö/ tanssijat pääosin sellaista keski-ikäistä ei nuorisolla ollu rahaa ehkä ravintoloihin?
Sittenhän se kyllä muuttui..
Eläkeläissoittaja
30.11.2018 18:00:20

geggo: Juu Amorio komppaa moniakin solisteja, ja Mirka on kova kiipparinainen. Musikaaliset sukujuuret hiukan muualta kuin täältä Suomen maasta ;)

Jep! Kiinnitin juurikin huomioita upeasti soittavaan ja soinnuttavaan kosketinsoittajanaiseen. :)
EP
30.11.2018 18:05:50
Eläkeläissoittaja: Jep! Kiinnitin juurikin huomioita upeasti soittavaan ja soinnuttavaan kosketinsoittajanaiseen. :)

Koko pändi oli mun mielestä asiallinen, haitaristi/ puhallinsoittaja, rummut ja basso.
WanhaWetäjä
30.11.2018 19:29:14 (muokattu 30.11.2018 19:30:23)

geggo: Juu Amorio komppaa moniakin solisteja, ja Mirka on kova kiipparinainen. Musikaaliset sukujuuret hiukan muualta kuin täältä Suomen maasta ;)

On ollut ilo saada tehdä muutamia keikkoja ko bandin kanssa, säestettäviä oli ainakin 4 eri mimmia, asialliset laput sain hyvissä ajoin iPadille, kovaa treenia niin meikäläinenkin pärjäs ihan ok.
Kaikki oudot biisit ja niiden kitarahommat ei lähde ihan prima vista ja hyvähän niitä on kuikkia tallenteiltakin että tietää mikä on soundimaailma ja ylipäätään meininki.

Kyllä huomaa että nuorempi polvi on opiskellut asioita eri tavalla ja laajemmin kuin me vanhat humppaturakaiset, opiskelutaustaa ja sen myötä tyylitajua löytyy myös pop/jazz/rockpuolelta ja se kuulu kyllä soitosta, todella nastaa päästä soittamaan moiseen comboon, hieno kokemus vanhalle kehäraakille.

Mirka on kyllä musikaalisuuden ilmentymä jos kukaan, todella hieno harmoniataju, soittaa myös haitaria, mutta vain jos on pakko ;-)
Fonisti/huilisti/haitaristi taas on vanha bandikaveri 80-luvun alusta, Hännisen Jukka, todella kovan luokan ammattilainen mm TV-2 ajoilta ja teatterihommista.
Soitettiin ihka oikeassa haitaripartiossa nimeltä Juhani Kotajärvi & Katupojat.

Jos nyt jotain miinusta voisi sanoa Amorio-orkasta niin lauluvoimaa sais olla enemmän, sillon kun tein noita tuurauksia niin vain Mirka ja minä lauloimme, parilla keikalla oli sitten myös tuuraava basisti joka lauloi.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
The 1
01.12.2018 04:53:35
Muistaakseni Wanha vetäjä anteeksi ei hallinnut "kotrabassoa"
The 1
01.12.2018 04:56:25
The 1: Muistaakseni Wanha vetäjä anteeksi ei hallinnut "kotrabassoa" Jos Ipadia olisi keksitty niin Wanha vetäjä olisi kuollut nälkään mutta netti tuli ja pelasti miehen,lahjakkaan hyvän muusikon
The 1
01.12.2018 04:59:08
The 1: Jos Ipadia olisi keksitty niin Wanha vetäjä olisi kuollut nälkään mutta netti tuli ja pelasti miehen,lahjakkaan hyvän muusikon Anna anteeksi mutta tiedät mitä tarkoitan
EP
01.12.2018 07:20:59
The 1: Anna anteeksi mutta tiedät mitä tarkoitan

Prkl! Täällä mitään anteeksi pyydellä! Sanottu mikä sanottu, mielipide!
culo
01.12.2018 13:11:00
Alkuperäiseen aiheeseen palataksemme. Osallistujat ihan hyviä, bändi ihan hyvä. 16 mahtuu tusinaan,
Timi
01.12.2018 19:51:33
Katohan!ShakkiMatti Sakari&PNP Avalla esiintyy!
Mistä sitä tietää?
EP
01.12.2018 20:17:39
Timi: Katohan!ShakkiMatti Sakari&PNP Avalla esiintyy!

Näkyykö netissä?
artope
01.12.2018 20:25:38

EP: Näkyykö netissä?

Permanto ja jtn sinnepäin...
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
The 1
02.12.2018 01:20:31
Wanha vetäjä on loistava siinä jos on soittanut jossain vedoissa mistä voisi olla hyötyä hänelle. Juhani Kotajärven orkesteri soitti silloin kun vanha vetäjä veti siinä aikaa on kulunut 40 vuotta ja hän on vetänyt sen jälkeen Jukan kanssa minunkin bändissäni ja siitä ei ole kovin kauan :)
The 1
02.12.2018 01:29:28
Sitä minä ihmettelen vieläkin kun Finncats lopetti ja Vanha vetäjä ja hoomollinen tekivät oman bändin ja voittivat Tapsantahtien kilpailun niin miksi he eivät jatkaneet yhdessä vaikka lähdin pois huonosta ilmapiiristä että heillä olis ollut mukavampi henki ja arvoisat soittajat siinä mukana sitä olen ihmetellyt ja nyt molemmat kiertää bändien tuurauksissa mitään pysyvää eivät ole löytäneet vaikka ovat hyviä soittajia?
The 1
02.12.2018 01:33:26
Vielä siihen kyllä oli ruikuttajia kun vedin bändiä soittajat kysyi soilistit pyyteli yksi jopa kysyi ja sanoi "saanko sanoa että soitat mun bändissä" minä sanoin että sano vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)