Aihe: Mistä löytyy sanoittajia?
1
Top40
04.02.2005 08:49:26
Onko kenelläkään ideoita, mistä voisi etsiä hyviä uusia iskelmäsanoittajia? Älkää ehdottako muusikoiden.netin Wanted-palstaa.
half
04.02.2005 09:33:05
Onko kenelläkään ideoita, mistä voisi etsiä hyviä uusia iskelmäsanoittajia? Älkää ehdottako muusikoiden.netin Wanted-palstaa.
Riippuu siitä mistä roikkuu. Tällä palstallakin kirjoittelee monenlaista tempuntekijää ja vitsinvääntäjää. Ovat kuulemma ihan oikeita äänilevyjäkin tehneet sekä teostokorvauksia saaneet ja paljon matkustelleet.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Sertzo S
04.02.2005 09:48:49

Löytyy ja tosi hyvä!
Laitan pikaviestinä puhelinnumeron, niin voitte neuvotella.
Ukko
05.02.2005 17:43:00

Näytteistä joita olen joskus saanut, ovat hyvien sanoitusten tekijät kiven alla. Sama koskee sovittajia. Säveltäjiä löytyy varmaan paljon enemmän. Eri asia taas, ovatko hyviä ? :<
Sertzo S
05.02.2005 19:00:30 (muokattu 05.02.2005 19:07:42)
Näytteistä joita olen joskus saanut, ovat hyvien sanoitusten tekijät kiven alla. Sama koskee sovittajia. Säveltäjiä löytyy varmaan paljon enemmän. Eri asia taas, ovatko hyviä ? :

Keskustelun aloittajalle annoin osoitteen, josta osaamista kyllä löytyy. Jos Ukolla on mielenkiintoa tai tarvetta asian tiimoilta, niin voin pikaviestinä laittaa yhteystiedot, niin voit itse ottaa asiasta selvää.
Qsine
08.02.2005 13:05:22

Uusi: mitä me sillä tarkoitamme?

Mutta ehdottaisin silti Elvis r.y:n tekijähakemistoa, josko vaikka tärppäisi:

http://www.elvisry.fi/tekijat/index.html
"Laitetaan lapsi keskellä yötä pakkaseen hakemaan karannutta kanarialintua...joka tosiasiassa nukkuu tyytyväisenä huppunsa alla!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)