Tankero 31.01.2005 13:36:27 | |
---|
Eilen tuli telkkarista jonkun Rayn muistelokonsertti. Kyllä jenkeillä taas taittui. Ei ollut juontajilla hirveää lunttilappupinoa ja bändi ja miksauskin oli kohdallaan. Solisteinakin oli vaikka ketä, mutta yksi oli joukosta poissa. |
Lapis 31.01.2005 13:40:57 | |
---|
Eilen tuli telkkarista jonkun Rayn muistelokonsertti. Kyllä jenkeillä taas taittui. Ei ollut juontajilla hirveää lunttilappupinoa ja bändi ja miksauskin oli kohdallaan. Solisteinakin oli vaikka ketä, mutta yksi oli joukosta poissa. Ray Charlesin jep! Vilkaisin ohimennen kun Elttoni lauloi. Hyvältä kuulosti niinkuin aina noi uuden mantereen kokoperheen konsertit. Väsy vei voiton ja Elttoni jäi pianon taakse kun menin peiton alle! |
pekkajau 31.01.2005 14:20:46 | |
---|
Pikkusen oli erilainen meininki kun Ikaalisten hanurikonsertissa! There`s no bisnes in showbisnes! |
M.i.k.key 31.01.2005 14:28:18 (muokattu 31.01.2005 14:29:28) | |
---|
Mä lopetan nää hommat! |
tanjuli 31.01.2005 19:05:46 | |
---|
Eipä ole hirveästi sekään lähtenyt lentoon...? Eikö jengi katso telkkaria? kattoisin jos olis sellanen :| [i hear voices but at least they're on tune] |
Martso 31.01.2005 19:08:09 | |
---|
Eikö jengi katso telkkaria? Pässi! Etkö tiedä, että pitää joskus nukkuakin! :) Hullu mikä hullu! |
R.Syke 31.01.2005 19:13:31 (muokattu 31.01.2005 19:14:55) | |
---|
Eipä ole hirveästi sekään lähtenyt lentoon...? Eikö jengi katso telkkaria? -Telkkarista katsotaan Uutisvuoto, sekin nauhoitettuna, maanantaina tämä 'Kukkoo haukkoomaan ja kaljoo kittoomaan' -sarja vai mikä tahdonasia se nyt on. Siinä ne on telkun katselut. Ei pääse kehuskelemaan, ei. Ray Charles jäi valitettavasti katsomatta. |
Tankero 31.01.2005 19:35:11 | |
---|
-Telkkarista katsotaan Uutisvuoto, sekin nauhoitettuna, maanantaina tämä 'Kukkoo haukkoomaan ja kaljoo kittoomaan' -sarja vai mikä tahdonasia se nyt on. Siinä ne on telkun katselut. Ei pääse kehuskelemaan, ei. Ray Charles jäi valitettavasti katsomatta. Se on tallennettuna DVD:llä. Paitsi Stevie Wonderin osuus, kun mokasin sen. Johtuen siitä, että kengännumero ja äo on sama. Voin vaikka lähettää sen joskus, jos kiinnostaa, kunhan olen ite mulkoillut sitä tarpeeksi. |
Tankoprinssi 31.01.2005 20:28:36 | |
---|
-Telkkarista katsotaan maanantaina tämä 'Kukkoo haukkoomaan ja kaljoo kittoomaan' -sarja vai mikä tahdonasia se nyt on. Jes! Ainoa sarja mitä minäkin seuraan. Kohta se taas alkaa. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
WanhaWetäjä 31.01.2005 21:33:05 | |
---|
Avasin tuonne Media&viihde palstalle threadin... EDIT: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=26&t=83381&o=0&co=0 Eipä ole hirveästi sekään lähtenyt lentoon...? Eikö jengi katso telkkaria? Kyllä katoin...aivan hiton hyvä meininki,hyvät tulkitsijat kautta linjan ja Billy Preston on ihan kingi!Pieni kauneusviehe oli se Motif-viuluosasto,sinänsä ihan ok,mutta rikkoi sen muuten niin hyvän ja niin autenttisen "vanhanaikaisen"meiningin,mistä lie johtui ettei oikeita jousia ollut??Mutta herkkänä ihmisenä pidin kovasti,ja se Norah Jones....voi jumaleisson mikä mimmi ;-) |
Mynthor 31.01.2005 22:19:09 | |
---|
bändi ja miksauskin oli kohdallaan. Mun mielestä balanssi oli jotenkin outo paikoitellen, varsinkin komppipuolella. Vaikka soittajat olivat kovimpia ässiä, mitä kyliltä löytyy, mun mielestä bändi ei ollut niin kiinteän kuuloinen, mitä aikaisemmin kuullut Ricky Minorin liidamana. Kaveri soittaa yleensä itse bassoa, nyt keskittyi huitomiseen. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
M.i.k.key 31.01.2005 22:27:59 (muokattu 31.01.2005 22:29:10) | |
---|
Mun mielestä balanssi oli jotenkin outo paikoitellen, varsinkin komppipuolella. Vaikka soittajat olivat kovimpia ässiä, mitä kyliltä löytyy, mun mielestä bändi ei ollut niin kiinteän kuuloinen, mitä aikaisemmin kuullut Ricky Minorin liidamana. Kaveri soittaa yleensä itse bassoa, nyt keskittyi huitomiseen. Ricky on bongattu jo yli kymmenen vuotta sitten mm Whitney Houstonin bändistä. Nathan East oli tottakai bassottelemassa... Tunnistiko kukaan sitä "housebändin" tummahipiäistä rastatukkaista pianistia. Tutun näköinen, mutta nimi ei tule millään mieleen. Lopputekstitkin olivat ruudulla jopa pari sekuntia. EDIT: Tuli vielä mieleen että torvet olivat kyllä ihan törkeän kovat Mä lopetan nää hommat! |
Tankoprinssi 31.01.2005 23:37:32 | |
---|
Tunnistiko kukaan sitä "housebändin" tummahipiäistä rastatukkaista pianistia. Tutun näköinen, mutta nimi ei tule millään mieleen. Hovin Seppo? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankero 01.02.2005 16:42:17 | |
---|
Mun mielestä balanssi oli jotenkin outo paikoitellen, varsinkin komppipuolella. Vaikka soittajat olivat kovimpia ässiä, mitä kyliltä löytyy, mun mielestä bändi ei ollut niin kiinteän kuuloinen, mitä aikaisemmin kuullut Ricky Minorin liidamana. Kaveri soittaa yleensä itse bassoa, nyt keskittyi huitomiseen. Mutta eivät olleet älynneet tilata Björnistä. |