markkut4 23.01.2005 02:29:40 | |
---|
Olen yrittänyt löytää (ainakin) sanoja kahteen biisiin, jotka kuulin 60-luvulla ja jotka jäivät lähtemättömästi mieleen. Pekka Loukiala esitti niitä keikoillaan. En muista kuitenkaan sanoja ihan kokonaan. Ensimmäinen on "Kaunein kuva-arvoitus". Ainoa tieto on, että sanoittaja on Pertti Reponen. Toinen kappale on "Liian myöhäinen", josta löytyi ainoastaan tieto, että se on Finlandersin levyllä. Löytyisikö tällainen tieto tältä foorumilta helposti? |
baron 23.01.2005 02:32:14 | |
---|
Ootko Toivelaulut tsekannut? Jollet, voin aamulla katsoa löytyykö niistä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 23.01.2005 09:44:33 (muokattu 23.01.2005 09:44:51) | |
---|
Onko Fredi levyttänyt tämän 'Liian myöhäinen'- biisin, joka on muistaakseni trioli...? |
uruttaja 23.01.2005 09:58:52 | |
---|
Onko Fredi levyttänyt tämän 'Liian myöhäinen'- biisin, joka on muistaakseni trioli...? Kyllä on ja muistat ihan oikein. |
Sertzo S 23.01.2005 10:02:13 | |
---|
Kyllä on ja muistat ihan oikein. Uruttaja!!! Luulin, että olet sairaana, kun ei ole täällä "näkynyt" |
baron 23.01.2005 10:05:19 | |
---|
Ootko Toivelaulut tsekannut? Jollet, voin aamulla katsoa löytyykö niistä. Nyt on aamu, ei ollut. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 23.01.2005 10:08:01 | |
---|
Olen yrittänyt löytää (ainakin) sanoja kahteen biisiin, jotka kuulin 60-luvulla ja jotka jäivät lähtemättömästi mieleen. Pekka Loukiala esitti niitä keikoillaan. En muista kuitenkaan sanoja ihan kokonaan. Ensimmäinen on "Kaunein kuva-arvoitus". Ainoa tieto on, että sanoittaja on Pertti Reponen. Toinen kappale on "Liian myöhäinen", josta löytyi ainoastaan tieto, että se on Finlandersin levyllä. Löytyisikö tällainen tieto tältä foorumilta helposti? Alkaako biisi näin:" Kaunein aamuisin on hän, kun herää ja hiukset silmiltään hän pyyhkii".... ja jne, en muista? |
uruttaja 23.01.2005 12:00:14 | |
---|
Uruttaja!!! Luulin, että olet sairaana, kun ei ole täällä "näkynyt" Olin vanhan bändin leirityksessä ja täydellisen pökerryksissä 3 päivää. Muisti palailee pätkittäin. |
Sertzo S 23.01.2005 14:41:44 | |
---|
Olin vanhan bändin leirityksessä ja täydellisen pökerryksissä 3 päivää. Muisti palailee pätkittäin. Niin se vain on, että vanhaa konetta kovalevyineen / muisteineen ei sinunkaan tapauksessasi voi enää juuri uudemmaksi päivittää ;) |
markkut4 24.01.2005 11:31:45 | |
---|
Kiitoksia tähänastisista yrityksistä.Ei se niin helposti löydy. Kuulin sen itse 60-luvun lopulla. Tähän asti selvis, että Fredi on levyttänyt sen. Niinku Finlanderskin. Se on tosiaan trioli ja sanat menevät jotenkin näin: Liian myöhäinen, on kätes mun kädessäin Nyt hyvästi jää, sun liekkisi tää on viimeinen Toivoin niin, et vastannut tunteisiin Nyt hyvästi jää, sun liekkisi tää on viimeinen (tässä täytyy nyt olla toinen tai neljäs säe väärin, kun ei kai se toistu) Pois vain pois ajoit mun nauraen silloin kun kaiken menetin on vaikeaa, kun sun toinen saa ja kuitenkin estää en voinut kuitenkaan (tässäkin on jotain mätää...) (luultavasti toinenkin värssy on olemassa..) Melodia on kyllä muistissa, kumma kyllä yli 30 vuoden takaa. Soinnutuksenhan tekee näin yksinkertaiseen biisiin helposti, sellaisen ihan tavanomaisen tarkoitan. Tarkoitus olisi ottaa tämä ohjelmistoon. Täytyypä kattella Fredin sivuilta... |
uruttaja 24.01.2005 15:13:06 (muokattu 24.01.2005 15:17:05) | |
---|
Liian myöhään näin - sun kätes mun kädessäin Nyt hyvästi jää - sun liekkisi tää on myöhäinen Kun toivoin niin - et vastannut tunteisiin Nyt hyvästi jää, sun liekkisi tää on myöhäinen. Pois vain pois ajoit mun nauraen silloin kun kaiken ojensin on vaikeaa, kun sun toinen saa mut kuitenkin, tiesin etten voinut muutakaan- On liian myöhäinen, sana rakkauden viimeinen. Nyt hyvästi jää sun viestisi tää on myöhäinen. Tuollain minä oon sen vetänyt eikä oo ollu asianosaisillakaan mitään huomauttamista. |
TOPIKATTI 07.02.2005 15:41:30 | |
---|
Ko. kappale löytyy myös Topi Sorsakosken tangolevyltä. |
manjaana 07.02.2005 15:47:53 | |
---|
Ko. kappale löytyy myös Topi Sorsakosken tangolevyltä. löytyy myös Montanan Soittajapoika levyltä, hyvät koskettimet siinä... ;oO "neljäkymppisil ei oo enää mitään elämää" -teinien gallupista poimittua... |
mack the knife 07.02.2005 16:53:10 | |
---|
Toinen kappale on "Liian myöhäinen", josta löytyi ainoastaan tieto, että se on Finlandersin levyllä. Löytyisikö tällainen tieto tältä foorumilta helposti? Mä oon tehny siitä lapun, voisin lähettää. Heitä mulle pikaviestillä mailosoite. -Mistä otteesta tää menee? |
mack the knife 07.02.2005 16:54:00 | |
---|
löytyy myös Montanan Soittajapoika levyltä, hyvät koskettimet siinä... ;oO Sähän flirttaat ihan täysillä... Perhana, pidänkö huomenna puhuttelun? :) -Mistä otteesta tää menee? |
manjaana 07.02.2005 17:04:31 | |
---|
Sähän flirttaat ihan täysillä... Perhana, pidänkö huomenna puhuttelun? :) lupaatko varmasti.... ;o))) "neljäkymppisil ei oo enää mitään elämää" -teinien gallupista poimittua... |
mack the knife 07.02.2005 17:12:45 | |
---|
lupaatko varmasti.... ;o))) Tuo allekirjoitus ei päde meihin, eihän... -Mistä otteesta tää menee? |
manjaana 07.02.2005 17:20:10 | |
---|
Tuo allekirjoitus ei päde meihin, eihän... Arvaapa mistä tuli mieleen..? Eihän se päde, mutta omakuva sattu aikas kohdilleen.. ;óD "neljäkymppisil ei oo enää mitään elämää" -teinien gallupista poimittua... |
mack the knife 07.02.2005 17:22:31 | |
---|
Arvaapa mistä tuli mieleen..? Eihän se päde, mutta omakuva sattu aikas kohdilleen.. ;óD Huhhuh, ei onneksi kuitenkaan... -Mistä otteesta tää menee? |
backwood 08.02.2005 15:17:10 | |
---|
aika paha toi manjaanan allekirjoitus....nimim. 15.5-05 40 v humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |