WanhaWetäjä 15.01.2005 14:16:57 | |
---|
Ei oikeen ottanut kiippariosastossa tulta tuo Jammu PSR 3000,siellä on vaan niitä Tsadin jatsinikkareita ja softasynamiehiä jotka ei huttukeikkaa tee, koitetaan täältä pimeyden ytimestä eli turapuolelta sitten.. 50 v, eli se virallinen OMB-ikä lähestyy, joten ei tarvi enää hävetä mitään,ei vastuuta viihteestä,pannaan kone raksuttaan,rovot himaan sieltä mistä saa,eli onko täällä kuin moni värkännyt noita tehosekotin-keikkoja? Toki lisähommana lähinnä tota aattelin,ja myös duokuvioo..lähinnä kiinnostaa ton alueen(OMB-duo) näkymät akselilla Tampere > 300 km .. Ja kamojaan saa kehua,toi PSR 3000 vaikutti tosi asialliselta koneelta.. |
KoskPaavo 15.01.2005 14:20:19 | |
---|
Hyvä juttu tuo termi "virallinen OMB-ikä". 50v. Ei niitä keikkoja riitä OMB-miehillekään, voin omakohtaisesti sanoa. Soittaja selviää aina. |
R.Syke 15.01.2005 14:24:42 (muokattu 15.01.2005 14:27:15) | |
---|
-Moottori puolestas käy: surrur.. Elävän musiikin yhdistyksen jäsenenä totean: -Nuoret vihaiset miehet katoavat Soltonien, Ketronien ja kotiurkujen syövereihin. -Jäljelle jää poltettuja kyliä ja itkeviä isiä. En ole värkännyt ko. keikkoja. En aioi myöskään värkätä, koska ei tarvitse. Vältän paikkoja, joissa karaoke tai OMB soi. Kaikesta huolimatta: -Särvintä toivon leivällesi :) |
Rantsu 15.01.2005 14:38:56 | |
---|
Vältän paikkoja, joissa --- OMB soi. Ellei ole Steve Webb vetämässä, se nimittäin osaa ja sitä voi kuunnella vaikka koko illan. Mutta se ei vedäkään iskelmää... "Ehke parempi mine kotona." |
musamies 16.01.2005 13:12:56 | |
---|
Ei ne automaattitoiminnot koskettimistoa huonommaksi tee. Nykyisin harvakseltaan käytetään enää akustisia soittimia tai edes sähkömekaanisia Hammondia tai Rhodesia, ni ei se automaattiurun käyttäminenkään pitäisi kiellettyä olla. Eiköhän tuo Yamahan malli ole ihan käyttökelpoinen, helppo käyttää ja OK saundeilla varustettu. Ei oikeen ottanut kiippariosastossa tulta tuo Jammu PSR 3000,siellä on vaan niitä Tsadin jatsinikkareita ja softasynamiehiä jotka ei huttukeikkaa tee Mä olen softasynamies syystä, että olen vannoutunut Hammond, Rhodes ja pianomies ja yritän saada perinteiset saundit kevyemmällä tekniikalla. Ideana rajallinen saundivalikoima, mutta sitäkin parempia. Taitaa siinä automaatti Yamahassa olla enemmän käyttökelpoisia saundeja kuin tavanomaisessa syntikassa. Itse haaveilen MIDI jalkiosta, niin on sen jälkeen aina mitä paras basisti käytettävissä.... Ainakin tietää samat biisit kuin kosketinsoittaja... |
Mikko T. 16.01.2005 22:54:45 | |
---|
Itse haaveilen MIDI jalkiosta, niin on sen jälkeen aina mitä paras basisti käytettävissä.... Ainakin tietää samat biisit kuin kosketinsoittaja... LOISTAVAA!!!! Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
Mikko T. 16.01.2005 22:55:37 | |
---|
Ja kamojaan saa kehua,toi PSR 3000 vaikutti tosi asialliselta koneelta.. Tyros toimii. Hintaluokka tosin vaatiikin sitä... (~3000 €) Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
markkuv 27.01.2005 08:52:43 | |
---|
Korgin PA-80 on minulla ollut jo pari vuotta käytössä OMB-keikoilla - soundit on ihan ok - kosketus ei niin hyvä kuin voisi olla. Kovalevyllinen versio, jonne saa valmiit taustat/midit (jos alentuu midejä käyttämään;-) Hinta/laatusuhde on kohdillaan. |
KoskPaavo 27.01.2005 11:26:39 | |
---|
Itse olen ollut (osittain) OMB -mies jo 15 vuotta , pisti silmään tuo termi "alentuu käyttämään Midi-filejä" Itse en ole noita käyttänyt juuri koskaan , paljon kun on (aiemmin) keikkaa tehnyt , noitten "fileitten" seuraaminen on peräti rasksta.Jotenkin se kompin soittaminen antaa kuitenkin enemmän ns."vapautta" siihen biisin rakenteeseenkin. Saa kertailla kertosäkeitä ja venytellä biisiä jos kello niin vaatii. Soittaja selviää aina. |
pekkajau 27.01.2005 12:49:39 | |
---|
itsellä itää aina välillä ajatuksissa semmosen perinteisen 80-luvun kapakkatrion kokoaminen kaikkine kliseineen ja alkuperäisilllä kamoilla soittaen tietenkin. Kosketinsoittajalla tietenkin WLM, viulukone ja rhodes. Rumpalilla esim. Slingerlandit ja rototomit. Vanhat rätisevät bassokamat ja bassossa 10 vuotta vanhat kielet, Dynacordin putkivahvistin ja nauhakaiku PA:na ja pistoolishuret mikkinä! Tiukka valoshou lihgtmasterilla ja tulikuumilla spoteilla. Mikki basarissa antamassa tietenkin villkuville valoille "signaalia"! Esiintymisasut ja hiusmuoti myös originelli. Ohjelmistoa ei tarviiskaan paljon rukata koska se on pysynyt melkein ihan samana koko ajan! There`s no bisnes in showbisnes! |
baron 27.01.2005 13:00:38 | |
---|
itsellä itää aina välillä ajatuksissa semmosen perinteisen 80-luvun kapakkatrion kokoaminen kaikkine kliseineen ja alkuperäisilllä kamoilla soittaen tietenkin. Kosketinsoittajalla tietenkin WLM, viulukone ja rhodes. Rumpalilla esim. Slingerlandit ja rototomit. Vanhat rätisevät bassokamat ja bassossa 10 vuotta vanhat kielet, Dynacordin putkivahvistin ja nauhakaiku PA:na ja pistoolishuret mikkinä! Tiukka valoshou lihgtmasterilla ja tulikuumilla spoteilla. Mikki basarissa antamassa tietenkin villkuville valoille "signaalia"! Esiintymisasut ja hiusmuoti myös originelli. Ohjelmistoa ei tarviiskaan paljon rukata koska se on pysynyt melkein ihan samana koko ajan! Siis Rampe ja Naukkis? Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
uruttaja 27.01.2005 13:10:12 | |
---|
itsellä itää aina välillä ajatuksissa semmosen perinteisen 80-luvun kapakkatrion kokoaminen kaikkine kliseineen ja alkuperäisilllä kamoilla soittaen tietenkin. Kosketinsoittajalla tietenkin WLM, viulukone ja rhodes. Rumpalilla esim. Slingerlandit ja rototomit. Vanhat rätisevät bassokamat ja bassossa 10 vuotta vanhat kielet, Dynacordin putkivahvistin ja nauhakaiku PA:na ja pistoolishuret mikkinä! Tiukka valoshou lihgtmasterilla ja tulikuumilla spoteilla. Mikki basarissa antamassa tietenkin villkuville valoille "signaalia"! Esiintymisasut ja hiusmuoti myös originelli. Ohjelmistoa ei tarviiskaan paljon rukata koska se on pysynyt melkein ihan samana koko ajan! Tuleppa tänne eksursiolle vaikkapa viikoksi, aloitetaan vaikkapa keskiviikkoillasta, otetaan poika kuskiksi,muutama pullo jalua, lähetään ymäristöön ja näytän sulle monta hienoa punaista nahkasolmiota,punaista Brendan neuletakkia, valkoista nahkakravattia. Kuulet Besamo Muchon d-mollista eri vivahtein, ehkä Tutti Frutin jos on nuorta porukkaa ja ennenkaikkea pitkiä niskatukkia. Miten on..... |
pekkajau 27.01.2005 14:46:51 | |
---|
Siis Rampe ja Naukkis? Mielestäni Rampe ja Naukkis oli aikaansa edellä ja jonkinlaisia Onemanband-esiastehemmoja! There`s no bisnes in showbisnes! |
half 27.01.2005 14:53:56 | |
---|
Itse haaveilen MIDI jalkiosta, niin on sen jälkeen aina mitä paras basisti käytettävissä.... Ainakin tietää samat biisit kuin kosketinsoittaja... Pistäpä kuule vasen käsin taskuun, kun basisti soittaa, niin ehkäpä se sama biisikin löytyy. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |