Aihe: keikkapalkkio-ohjelma
1
artope
07.03.2005 18:32:19

En tiedä kuuluuko tämä juttu keskustelualueelle, mutta kysyn kuitenkin. Mistä löytäisin excel-pohjaisen keikkapalkkion laskentaohjelman??
toyopet
07.03.2005 18:46:11 (muokattu 08.03.2005 10:13:21)
En tiedä kuuluuko tämä juttu keskustelualueelle, mutta kysyn kuitenkin. Mistä löytäisin excel-pohjaisen keikkapalkkion laskentaohjelman??
Tein kerran sellaisen pohjan mihin huomioitiin tietyllä periaatteella muusikoiden liiton minimit ja keikkamatkan pituus. Mutta se on vähän sellainen epämääräinen

EDIT:
Keikkapalkkion epämääräinen laskentataulukko
http://members.surfeu.fi/petteri.s/keikkalaskenta.xls

Puuttuu mm. päivärahat. Ei ole käytetty aikaa eikä rahaa tuon tekemiseen, minkä saattaa huomata....
Jos tunnet omistavasi liikaa musiikkitarvikkeita, lahjoita ne minulle. Myös ylimääräisistä Odsmobilen moottoreista saapi kertoa
riff
07.03.2005 21:42:20
Löytyy matkalaskupohja. Tosin siinä on mukana erään ohjelmatoimiston logo mutta kai sen saa pois jotenkin. Laita pikaviestinä sähköpostiosoite, niin saat.
Kiva, kiva, oukki doukki!
vanhami
08.03.2005 09:19:01
Mä käytän akrhimedes ohjelmaa. Se on ilmainen tiettyyn pisteeseen asti ja sit alkaa maksamaan. Mä oon päässyt ilmaisversiolla tähän asti.

www.mikot.com

Sillä saa räleen näköiset laskut ja kaikki. Lasku menee suoraan ikkunakuoreen ym.

Aika soittajaystävällinen, kun vähän aikaa räplää.

Mulla on siellä perustettu tuotteita, keikka 150 keikka 200 jne sit on kilometrit ja peräkärrykorvaukset etc myös tuotteina.

Helpoa kuin heinän teko

Mika
artope
08.03.2005 16:51:08

Kiitoksia osaanottajille!!! Eiköhän näillä jo pääse
hyville liksoille....
baron
08.03.2005 21:13:37

Kiitoksia osaanottajille!!! Eiköhän näillä jo pääse
hyville liksoille....

Siitähän se on kiinni, että osaa kirjoittaa hyvän laskun.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
Fuzzy Boner
08.03.2005 22:07:21 (muokattu 08.03.2005 22:07:40)
Siitähän se on kiinni, että osaa kirjoittaa hyvän laskun.

Kyllä. Nolla perään aina. Mut nollan perään on paha pistää nolla perään joten jotain perää pitää Perassa olla.
Olet kirjoittanut keskusteluun 7250 kirjoitusta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)