kyänäino 02.03.2005 14:41:17 | |
---|
Mistähän mahtaisi löytyä tämän vanhan taidepläjäyksen sanat? |
KoskPaavo 02.03.2005 18:15:29 | |
---|
"On joki tuo mi kimmeltäen loistaa, vuolas ompi virta sen . Vuossadat näin se toistaa, kauniin reitin entisen, ja ranta tuo mi ennen peittyi ruusuihin, nyt onkin sydän kaupungin prkl.. en muista enempää, koskaan en tosin ole tuota laulanutkaan.. Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 02.03.2005 18:20:11 | |
---|
"On joki tuo mi kimmeltäen loistaa, vuolas ompi virta sen . Vuossadat näin se toistaa, kauniin reitin entisen, ja ranta tuo mi ennen peittyi ruusuihin, nyt onkin sydän kaupungin prkl.. en muista enempää, koskaan en tosin ole tuota laulanutkaan.. Löytyisikö joistain Toivelaulukirjoista? |
markkuv 02.03.2005 19:22:48 | |
---|
"On joki tuo mi kimmeltäen loistaa, vuolas ompi virta sen. Vuossadat näin se toistaa, kauniin reitin entisen, tuo ranta ennen, mi peittyi ruusuihin, nyt ompi sydän kaupungin niin kimmeltäen loistaa, niin kuin ennen laineet sen. |
vanhami 04.03.2005 11:35:46 (muokattu 04.03.2005 11:37:59) | |
---|
sanoista en tiedä, mutta aika rouheet pahvit kurtulle mulla siihen olis, jos jollain kiinnostaa... Jos vetää kunnon sovituksella, ei tarvii laulaa... Mika |
vanhami 04.03.2005 11:35:55 (muokattu 04.03.2005 11:37:47) | |
---|
Kämmiä taas. Eilen raskas veto ja kädet sekä aivot ihan hyytelöä. 5 tuntia yksin kurtun kanssa pitkin poikin koktail tilasuudessa taustamölinää huutaen ja repien. perverssiä! |
uruttaja 04.03.2005 11:37:08 | |
---|
Minusta tuossa biisissä on oikein kaunis nimi. |
Sertzo S 04.03.2005 11:59:07 (muokattu 04.03.2005 11:59:33) | |
---|
Minusta tuossa biisissä on oikein kaunis nimi. KOMPPAAN KOMPPAAN!!!! |
R.Syke 04.03.2005 13:13:37 | |
---|
KOMPPAAN KOMPPAAN!!!! -Ja vielä typpipitoinen raikas ilma lisäksi. Vastaavan elämyksen kokee jossakin nelostiellä ohittaessaan Äänekosken lähellä olevan sillan, muistaakseni. Mikä lie sen virran nimi? Alkuasukkaat kertokoot. |
Sertzo S 04.03.2005 14:05:44 (muokattu 04.03.2005 14:08:21) | |
---|
-Ja vielä typpipitoinen raikas ilma lisäksi. Vastaavan elämyksen kokee jossakin nelostiellä ohittaessaan Äänekosken lähellä olevan sillan, muistaakseni. Mikä lie sen virran nimi? Alkuasukkaat kertokoot. Typpeä on 78% ilmasta eli valtaosa. Kyllä nää sen tiijät.;) |
uruttaja 04.03.2005 14:15:49 | |
---|
Typpeä on 78% ilmasta eli valtaosa. Kyllä nää sen tiijät.;) Katoppa tuota aloitusta, se saattaa sisältää yllätyksen. Täällä haisee RAHA. |
Sertzo S 04.03.2005 14:24:43 (muokattu 04.03.2005 14:32:50) | |
---|
Täällä haisee RAHA. Meillä ei niinkään raha, mutta emäntä väittää, että usein metaanikaasu, ja katsoo minua. Minä käännän tuolloin syyttävän katseeni meidän koiraamme kohti. ;) |
baron 04.03.2005 14:28:01 | |
---|
-Ja vielä typpipitoinen raikas ilma lisäksi. Vastaavan elämyksen kokee jossakin nelostiellä ohittaessaan Äänekosken lähellä olevan sillan, muistaakseni. Mikä lie sen virran nimi? Alkuasukkaat kertokoot. Mä oon joskus ollut Äänekoskella duunissa ja kävin lähes joka viikonloppuna stadissa. Aina kun sinne tuli, elämys tuli sillalla vastaan. Viikon aikana siihen tottui ja seuraavan kerran huomasi, kun tuli seuraavana viikonloppuna stadista takaisin. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
R.Syke 04.03.2005 14:41:43 (muokattu 04.03.2005 14:43:37) | |
---|
Mä oon joskus ollut Äänekoskella duunissa ja kävin lähes joka viikonloppuna stadissa. Aina kun sinne tuli, elämys tuli sillalla vastaan. Viikon aikana siihen tottui ja seuraavan kerran huomasi, kun tuli seuraavana viikonloppuna stadista takaisin. -Väittivät joskus, kuulemma, että siellä asuessa piti ikkunat pitää visusti kiinni, etteivät pötkäleet leiju sisään. Kai se sitten niin sakeaa oli? Lievestuoreesta teki Irwin oikein laulun. Tuosta ä-koskesta ei liene kukaan vielä väsännyt. |
vanhami 04.03.2005 15:53:50 | |
---|
Ei ollut ilta oulujoella hyvä humppa ei. Liekuttelin kaksikuukautista vauvaamme keittiössä babysitterissä ja sain jonun inspiraation kaivaa kurtun esille ja alkaa soittelemaan kusenpolttamia valsseja. Tonavan aallot meni täyttä häkää samoin muistoja karpaateilta ( bassosooloineen) nuoruusmuistoja ok. Mutta kun pääsin ilta oulujoella kappaleeseen alkoi saman tien huuto. Suoraa huutoa. Ei auttanut kuin lopettaa. Tuossa se nyt on taas ihan rauhalisena. .. |
uruttaja 04.03.2005 16:05:36 | |
---|
Ei ollut ilta oulujoella hyvä humppa ei. Liekuttelin kaksikuukautista vauvaamme keittiössä babysitterissä ja sain jonun inspiraation kaivaa kurtun esille ja alkaa soittelemaan kusenpolttamia valsseja. Tonavan aallot meni täyttä häkää samoin muistoja karpaateilta ( bassosooloineen) nuoruusmuistoja ok. Mutta kun pääsin ilta oulujoella kappaleeseen alkoi saman tien huuto. Suoraa huutoa. Ei auttanut kuin lopettaa. Tuossa se nyt on taas ihan rauhalisena. .. Sun jälkeläisestä tulee ilmiselvästi TANGOKUNINGAS, kuulostaa älyävän parhaiden humppa-iskusävelmien päälle:) Jos hän on tytär niin sitten TANOGOKUNINGATAR. On se vaan semmonen humppa että vauvatkin reagoi, kokeilithan tuota muillakin, mutta Oulujoki... se on siinä. |
KoskPaavo 04.03.2005 19:12:02 | |
---|
-Ja vielä typpipitoinen raikas ilma lisäksi. Vastaavan elämyksen kokee jossakin nelostiellä ohittaessaan Äänekosken lähellä olevan sillan, muistaakseni. Mikä lie sen virran nimi? Alkuasukkaat kertokoot. En ole alkuasukas mutta muutama sata kertaa tuosta oon yli mennyt ,ja jos en ole ihan dementoitunut niin siinä seisoo präntättynä että "Kotakennäänsalmi" Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
KoskPaavo 04.03.2005 19:15:41 | |
---|
Itse kanssa treenaan kurttua kotona, ja olen huomannut että koira ei jostain syystä pidä kappaleesta" Accordeon Bohemien". Liekö liikaa fransmannilirputusta tai sitten soitan vaan muuten pieleen. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
uruttaja 04.03.2005 19:21:17 | |
---|
En ole alkuasukas mutta muutama sata kertaa tuosta oon yli mennyt ,ja jos en ole ihan dementoitunut niin siinä seisoo präntättynä että "Kotakennäänsalmi" Tais olla Oulujoki se mistä oli puhe. Merikoski on se alin uoman osa. |
KoskPaavo 04.03.2005 19:33:24 | |
---|
Heh, eikun tuolla aikaisemmin jokin mainitsi Äänakosken hajuista, sitä minä vaan..... Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |