baron 25.02.2005 21:28:08 (muokattu 25.02.2005 21:28:27) | |
---|
Näin tänä iltana sattumalta mallikoulun ja joskus osittain Sarasvuon bisnesohjelman ja kaikkihan me tiedämme Idols-ohjelman. Tästä sain idiksen humppa-ohjelmaan. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, ne jotka osaa, kilpailee ja ne jotka ei osaa, on tuomareita. Mä sieluni silmillä nään kuinka mä annan v-mäisiä tehtäviä, joita WW, KoskPaavo, PekkaJ, Serzo ym yrittävät toteuttaa, sitten mä hakkaan ne lättäjalaksi ja lopuksi sanon, että valitettavasti, vaikka taso on näin korkea, yksi täytyy pudottaa jatkosta. (Tää johtuu vain tequilasta) Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |
Sertzo S 25.02.2005 21:29:56 | |
---|
Näin tänä iltana sattumalta mallikoulun ja joskus osittain Sarasvuon bisnesohjelman ja kaikkihan me tiedämme Idols-ohjelman. Tästä sain idiksen humppa-ohjelmaan. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, ne jotka osaa, kilpailee ja ne jotka ei osaa, on tuomareita. Mä sieluni silmillä nään kuinka mä annan v-mäisiä tehtäviä, joita WW, KoskPaavo, PekkaJ, Serzo ym yrittävät toteuttaa, sitten mä hakkaan ne lättäjalaksi ja lopuksi sanon, että valitettavasti, vaikka taso on näin korkea, yksi täytyy pudottaa jatkosta. (Tää johtuu vain tequilasta) Minulla vain keskioluesta. |
KoskPaavo 25.02.2005 21:37:48 | |
---|
Mulla on 8% Karelia-sarjaa. Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 25.02.2005 21:49:17 | |
---|
Humppa sananakin saattaa aiheuttaa monille "allergikoille" ns.henkisen pahoinvointikohtauksen. Ihmettelen. Sitähän se kuitenkin pääosin on. Perusbiitin lutkuktustahan me päivittäin pääosin radiosta kuuntelemme ja sekin on humppaa!!?? Mulla on joitakin vanhoja radionauhoja, joista eräässä M.A. Numminen toteaa mielestäni aiheellisesti: "Suomalaiset rock-muusikot soittavat jenkkaa, mutta eivät sitä välttämättä itse tajua." Tämä edellinen oli vapaa muistillinen lainaus, mutta voin tarkistaa tarvitessa sana sanalta. |
KoskPaavo 25.02.2005 21:50:36 | |
---|
Muistan tuon itsekin kuulleeni M.A.:n lausumana. Soittaja selviää aina. |
uruttaja 26.02.2005 00:50:21 | |
---|
Polvistun Baronin edessä. |
Sertzo S 26.02.2005 10:09:29 | |
---|
Polvistun Baronin edessä. Suuteletko kenkiänsä ? :) |
R.Syke 26.02.2005 10:22:12 (muokattu 26.02.2005 10:23:25) | |
---|
-Idis humppaohjelmasta on hyvä. Siihen täytyy Tequila vaan jotenkin liittää. Esimerkiksi: Jokaisella kilpailijalla pullo alkuerissä, semifinaaleissa ja finaalissa. Siis kolme pulloa. Kappale, joita soitetaan, ovat Tequila ja El Cumbanchero. Tuomari kuiskaa soittajalle kappaleen nimen ja laskee pianointron käyntiin. Kun säestävä orkesteri on tunnistanut kappaleen, tulee piste. Tätä pitää edelleen kehittää. Ehdotuksia. |
KoskPaavo 26.02.2005 12:35:14 | |
---|
Täytyy ainakin yks homo olla siinäkin kisassa. Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 26.02.2005 12:37:45 | |
---|
Täytyy ainakin yks homo olla siinäkin kisassa. Joo, ja sitten arvuutellaan kuka se on ja joku nainen itkemään pettymystään, kun ihastui luullen heteroksi. Amerikan meininkiä. |
M.i.k.key 26.02.2005 12:39:49 | |
---|
Joo, ja sitten arvuutellaan kuka se on ja joku nainen itkemään pettymystään, kun ihastui luullen heteroksi. Amerikan meininkiä. Ja tuossa vaiheessa jurot suomalaishumppaajat on jo vetäneet sitä homoa turpaan, kunnes selviää ettei se ollutkaan vaan joku toinen ehkä on. Mä lopetan nää hommat! |
R.Syke 26.02.2005 13:28:11 (muokattu 26.02.2005 13:29:59) | |
---|
-Entäpä tämä säestävä orkesteri sitten. Ehdotuksia kapellimestariksi ja kokoonpanoksi. Tuomariko oli baron vai juontaja? Eikös juontajia ole nykyisin paritellen? Millainen pari? Onko tuossa pistelaskusysteemissä kehittämistä? Miten kilpailijat valitaan? Aluekarsinta? Kuka hoitaa? Viihdekollapsi kukaties? |
uruttaja 26.02.2005 13:37:35 | |
---|
-Entäpä tämä säestävä orkesteri sitten. Ehdotuksia kapellimestariksi ja kokoonpanoksi. Tuomariko oli baron vai juontaja? Eikös juontajia ole nykyisin paritellen? Millainen pari? Onko tuossa pistelaskusysteemissä kehittämistä? Miten kilpailijat valitaan? Aluekarsinta? Kuka hoitaa? Viihdekollapsi kukaties? Aluekarsinnat iliman muuta. Baron mun ehdokas ylituomariksi. Aromakilta vois olla aputuomarina. |
Sertzo S 26.02.2005 14:16:11 | |
---|
Ja tuossa vaiheessa jurot suomalaishumppaajat on jo vetäneet sitä homoa turpaan, kunnes selviää ettei se ollutkaan vaan joku toinen ehkä on. Niin, mutta kun sen pitää tunnustaa se ensin. Ei mitään junttien turpajuhlia silti. |
pekkajau 26.02.2005 17:05:30 (muokattu 26.02.2005 17:05:59) | |
---|
Itseni kiehtosi enempi "pelkokerroin" tyyppinen humppaohjelmaformaatti ja siihen littyvät todella luontoa vaativat tehtävät. Yksi tehtävä vosi olla vaikka selvinpäin kanalassa yöpyminen, Aromasätkän kääriminen tuhkakuppijämistä kovassa krapulassa virsikirjan sivulehteen ja sen polttaminen mahdollisimman nopeasti yökkäämättä... Hietamies juontamaan! Keksikää lisää lajeja veljet! |
Sertzo S 26.02.2005 17:13:10 | |
---|
Itseni kiehtosi enempi "pelkokerroin" tyyppinen humppaohjelmaformaatti ja siihen littyvät todella luontoa vaativat tehtävät. Yksi tehtävä vosi olla vaikka selvinpäin kanalassa yöpyminen, Aromasätkän kääriminen tuhkakuppijämistä kovassa krapulassa virsikirjan sivulehteen ja sen polttaminen mahdollisimman nopeasti yökkäämättä... Hietamies juontamaan! Keksikää lisää lajeja veljet! No mutta Pietu, mullahan on jo yhdestä lajista humaloideja kokemuksia, kuten tiedät ;) |
uruttaja 26.02.2005 23:25:07 | |
---|
Itseni kiehtosi enempi "pelkokerroin" tyyppinen humppaohjelmaformaatti ja siihen littyvät todella luontoa vaativat tehtävät. Yksi tehtävä vosi olla vaikka selvinpäin kanalassa yöpyminen, Aromasätkän kääriminen tuhkakuppijämistä kovassa krapulassa virsikirjan sivulehteen ja sen polttaminen mahdollisimman nopeasti yökkäämättä... Hietamies juontamaan! Keksikää lisää lajeja veljet! Oisko osallistujalle puolitoista pulloa Jalua ja sitten urun ääreen vetämään ja studioyleisö sais arvuutella mikä biisi on menossa. Humpat pitäis soittaa Cis-duurista tai mieluimmin Ges-mollista. Kanssakilpailijat laulais b-osan harmonisesti hyräillen. |
pekkajau 28.02.2005 09:05:29 | |
---|
Körnin Eikan säestys ja kilpailija pysyy mukana kunnes komppi pyörähtää! Kauiten "mukana pysyvä" pääsee jatkoon! |
Timi 28.02.2005 12:11:58 | |
---|
Körnin Eikan säestys ja kilpailija pysyy mukana kunnes komppi pyörähtää! Kauiten "mukana pysyvä" pääsee jatkoon! Hei kaverit!Ei ainakaan aluksi nuin vaikeeta. |
uruttaja 28.02.2005 14:09:58 | |
---|
Hei kaverit!Ei ainakaan aluksi nuin vaikeeta. Helpotetaan sen verran, että soilistina on muutama t-prinsessa, joille pitää laulaa 3-ääninen stemma JA saada soimaan se harmonisesti t-prinsessan laulun kanssa. Tähän käy kyllä joku muukin prinsessa, tai vaikkapa E..I. |