Olisko jollain tuota käden ulottuvilla?? Tarttis saada ennen perjantaita. Mulla olisi tämmöiset ,olsiko näistä mitään apua. Soinnut ei mee kohdalleen kun kopioin tämän tähän mutta saat ne helpohkosti kohdalleen
Rekkamies A D A D F#m E Mä oon rekkamies keikalla alas,tonneja takana rautaa alla A F#m7 D E7 Jo poikana päätin mä oon rekkamies vaikka moni saa puuronsa A Helpommalla. A D A D F#m Mä oon rekkamies oon hitto soikoon ei tullut poliisii ei virkamiestä E A F#m D E7 A Kulkeva konttori on rekkamiehen hotelli ja pennit revittävä irti tiestä. Chorus: D E7 A F#m7 E7 A Tuhansia töitä valvottuja öitä viikkoja tiellä saan asfalttia niellä F#m7 C#m7 E7 F#m D E F#m Silmiä painaa ei uni anna lainaa hei rekkamies mikä pitää miehen tiellä E A Miehen tiellä. A D A D F#m E Mä oon rekkamies aina tien päällä joskus ylikuormaa en kiellä A F#m D E7 A Kiusana kiire ja virkavalta ja tullimiesten oikut pakko niellä A D A D F#m Mä oon rekkamies lautalle kiire viikko tiellä kotona sauna E A F#m D E7 A Silmiä painaa oispa tuttu tullimies sitä kotona ois jo lauantaina. Chorus: A D A D F#m E Mä oon rekkamies eessä vapaa puhdas paita kotona kolme yötä A F#m Kello neljältä soi taas lähti rekkamies D E7 On filmeissä tää tosi miesten työtä. Chorus: E F#m I: Ajan taas mikä pitää miehen tiellä……… :I …………………………………………………………………………………
|