Aihe: Mustasukkainen rakkaus..
1
warvick
04.04.2005 22:34:58
Sattusko muuten joltain löytyy valmiit laput tohon Markus Törmäsen&FBI beatin tuotokseen?
Tankoprinssi
05.04.2005 21:42:30 (muokattu 05.04.2005 21:44:27)

Sattusko muuten joltain löytyy valmiit laput tohon Markus Törmäsen&FBI beatin tuotokseen?

Tarkoitit varmaankin Törmälä. Ainakin pojilta itseltään löytyy. Vinkkaa tietoa, niin välitetään. Jos vaikka suostuvat antamaan?

Tosin paras ja kehittävin tapa on opetella se itse levyltä, kuten täällä on monesti ehdotettu.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
warvick
05.04.2005 23:34:00 (muokattu 15.04.2005 17:53:34)
Tarkoitit varmaankin Törmälä. Ainakin pojilta itseltään löytyy. Vinkkaa tietoa, niin välitetään. Jos vaikka suostuvat antamaan?

Tosin paras ja kehittävin tapa on opetella se itse levyltä, kuten täällä on monesti ehdotettu.

No niin on niin ja periaatteessa ei kai tossa mitään ihmeellistä olekkaan,mutta itsellä tuntuu,että tunnit vuorokaudessa loppuu kesken...Ja bändissä äijät haluaa laput ja en jaksa alkaa rustaan käsin jos ei ole pakko.Juu Törmälää tarkotin vähän humalassa kirjoitin niin voi olla et ei ihan menny nimi kohilleen:)
baron
06.04.2005 00:20:31

Mä oon muutaman kerran piisistä, jonka lappuja ei ole painettu, pyytänyt suoraan esittäjältä/säveltäjältä ja kohtelu on ollut ystävällinen ja saanut.

Joskus hiukan ihmetellyt sitä käsin kirjoitettua epäselvää lappua, jolla kappale levylle vedetty, mutta jos joku on niistä suosikkipiisin saanut aikaiseksi, niin täytyy munkin keikalla pystyä niistä vetämään.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
kuunsirppi
06.04.2005 10:05:33
Mä olen kans muutaman kerran saanut esim. Finlandersin pojilta pyytämiäni nuotteja, mutta nyt kun olisin tarvinnut yhteen biisiinnuotin, niin ei ole tullut. Oon muistuttanut muutaman kerran ja he ovat vastanneet, että "laitetaan huomenna postiin", mutta ei vaan tule.

Sattuisko kellään muuten oleen tota biisiä kirjotettuna:

Mikään ei voi meitä erottaa , slow beat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)