Aihe: Surutyöt sikseen..
1
pekkajau
04.04.2005 15:12:45
Juu.. tässä on nyt tullut tännepäin "surullisia" viestejä että jotkut ovat tunteneet oman "sananvapautensa" tulleen tällä tanssimusiikki palstalla loukatuksi ja jopa rajoitetuksi! Tanssimusiikin ja etenkin "hunpan" soitto on tänä päivänä kovaa duunia ja matkustamista ja vaatii suorittajiltaan täydellisen sanan- ja myös älynvapauden joten mitään sisällöltään syvää ja loppuun kultivoituneesti ajateltua voi tuskin edes näissä kirjoituksissa odottaakaan. Niitä hienompia ja tasokkaampia ajatuksia voi kysellä ja etsiä vaikka sieltä "apuraha" puolelta! Joten kehoitan edelleen kaikkia jotka tänne kirjoittelevat jatkamaan kirjoitteluaan välittämättä huomiota keräävistä "väliinputoajista"! Määrä on laatua kynähommissa ja se varsinainen "totuus" löytyy kaurapuurosta eli "hutusta"! Hyvää päivänjatkoa!
Tis is ö teripöl dei!
Tankero
04.04.2005 17:21:00
Juu.. tässä on nyt tullut tännepäin "surullisia" viestejä että jotkut ovat tunteneet oman "sananvapautensa" tulleen tällä tanssimusiikki palstalla loukatuksi ja jopa rajoitetuksi! Tanssimusiikin ja etenkin "hunpan" soitto on tänä päivänä kovaa duunia ja matkustamista ja vaatii suorittajiltaan täydellisen sanan- ja myös älynvapauden joten mitään sisällöltään syvää ja loppuun kultivoituneesti ajateltua voi tuskin edes näissä kirjoituksissa odottaakaan. Niitä hienompia ja tasokkaampia ajatuksia voi kysellä ja etsiä vaikka sieltä "apuraha" puolelta! Joten kehoitan edelleen kaikkia jotka tänne kirjoittelevat jatkamaan kirjoitteluaan välittämättä huomiota keräävistä "väliinputoajista"! Määrä on laatua kynähommissa ja se varsinainen "totuus" löytyy kaurapuurosta eli "hutusta"! Hyvää päivänjatkoa!

MITÄÄN EDELLISEEN LISÄÄMÄTTÄ JA POISTAMATTA. KYLLÄ SE OLI SIINÄ.
kimmoke
04.04.2005 17:29:56

Joo... valittajat soittoruokalaan vetäseen 21.00-3.30 ja kodolle aamu kaheksas. Kyllä se pistää karpaasin nöyrtyyn ja jää turha natkutus. Onko nää itkijät soittanu muuta kun melodicaa tarhassa paskat housussa, saati käyny keikoilla?
Jatkakaa vanhat ketut vaan samaan tahtiin...
koirat räköttää mutta humppakaravaani kulkee!
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
Justiina.
04.04.2005 18:23:11 (muokattu 04.04.2005 18:31:02)
Joo... valittajat soittoruokalaan vetäseen 21.00-3.30 ja kodolle aamu kaheksas. Kyllä se pistää karpaasin nöyrtyyn ja jää turha natkutus. Onko nää itkijät soittanu muuta kun melodicaa tarhassa paskat housussa, saati käyny keikoilla?
Jatkakaa vanhat ketut vaan samaan tahtiin...
koirat räköttää mutta humppakaravaani kulkee!

Mä olen kyllä aikoinani koulunbändissä hetkuttanut sellaisia marakasseja ja triangeliakin olen soittanut. Kerran soitin välitunnilla jopa koulun harmoonia,( mutta sain siitä jälki-istuntoa, eli siitä ei ole kovin hyviä muistoja). Joten kyllä mulla on oikeus märistä täälä.
kimmoke
04.04.2005 18:48:23

Mä olen kyllä aikoinani koulunbändissä hetkuttanut sellaisia marakasseja ja triangeliakin olen soittanut. Kerran soitin välitunnilla jopa koulun harmoonia,( mutta sain siitä jälki-istuntoa, eli siitä ei ole kovin hyviä muistoja). Joten kyllä mulla on oikeus märistä täälä.

mites pimpparauta ;) joo kaikki saa märistä mun puolesta...en o ketään kieltänyt, kuten jokkut sankarit.
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
Justiina.
04.04.2005 18:54:21
mites pimpparauta ;)
HYI! Justiinalta ei tuollaisia kaksmielisiä udella.
Pam-pam Paulin taikakaulin heilahtaa teikäläistä päähän ja lujaa.
R.Syke
04.04.2005 19:45:17 (muokattu 04.04.2005 19:45:32)
mites pimpparauta ;) joo kaikki saa märistä mun puolesta...en o ketään kieltänyt, kuten jokkut sankarit.

-märistä silmistä tunnettu-
Tankoprinssi
04.04.2005 19:48:25

HYI! Justiinalta ei tuollaisia kaksmielisiä udella.
Pam-pam Paulin taikakaulin heilahtaa teikäläistä päähän ja lujaa.

Mitäh! Onks Justiina "transu". YMCA! Young man....
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Justiina.
04.04.2005 20:07:41
Mitäh! Onks Justiina "transu". YMCA! Young man....

YÄK! No en varmasti ole ! Ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti kaikkea.
pekkajau
04.04.2005 20:10:01
-märistä silmistä tunnettu-

"Nauravat silmät muistetaan" Oli mielestäni mahtava euroviisubiisi aikanaan. Mitähän sille laulajalle kuluu nykyisin? Käsittääkseni sairastui MS-tautiin. Boulevard oli hieno bändi!
Tis is ö teripöl dei!
pekkajau
04.04.2005 20:24:24
YÄK! No en varmasti ole ! Ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti kaikkea.

Niin... Justiin(s)a!
Tis is ö teripöl dei!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)