![]() 04.04.2005 12:27:32 | |
---|---|
Kattoko joku lauantaina HietaPentin konserttia? Mitäpä tykkäsittä? Minä tykkäsin ja en. Jotkut jutut toimi ihan ok. Urut oli hyvät ja Rantanen jopa liikui välillä ja ilmekin vaihtui. Ei olis haitannut vaikka bändissä olis ollut rokkitaristi, eikä joku studiopaavo. Anssista huomasin saman seikan minkä panin merkille jo viime kesänä Tolosen keikalla. On tainnut olla liikaa studiossa, kun on paras potku hiipunut. Ei valitettavasti oikein Burni kulkenut. Ei ole hän Ian Paicen tai Tommy Aldridgen väärti. Yllättävän hyvä kuitenin kaiken kaikkiaan, kun Penttikin oli jättänyt pahimmat paatokset pois. Biisilista oli valitettavasti aika suurelta osalta taannoiselta kusenpolttamat- listaltani. | |
![]() 04.04.2005 12:39:58 | |
Kattoko joku lauantaina HietaPentin konserttia? Mitäpä tykkäsittä? Minä tykkäsin ja en. Jotkut jutut toimi ihan ok. Urut oli hyvät ja Rantanen jopa liikui välillä ja ilmekin vaihtui. Ei olis haitannut vaikka bändissä olis ollut rokkitaristi, eikä joku studiopaavo. Anssista huomasin saman seikan minkä panin merkille jo viime kesänä Tolosen keikalla. On tainnut olla liikaa studiossa, kun on paras potku hiipunut. Ei valitettavasti oikein Burni kulkenut. Ei ole hän Ian Paicen tai Tommy Aldridgen väärti. Yllättävän hyvä kuitenin kaiken kaikkiaan, kun Penttikin oli jättänyt pahimmat paatokset pois. Biisilista oli valitettavasti aika suurelta osalta taannoiselta kusenpolttamat- listaltani. Penttihän veti kuin miehet ja bändi toimi hyvin. Hieman kiikeliä havaittavissa, mutta sen verran pitääkin olla. Se kitaristi on Kemistä ja vetänyt Juha Kaunis&Pelkkää Nollaa, joten on sillä pakko taittua. Koeta Kuhilas laajentaa näkemystä. | |
![]() 04.04.2005 12:47:01 | |
Asiasta kiinnostuneet käykääpä vilkaisemassa Yleistä -palstalla olevaa kirjoittelua aiheesta. | |
![]() 04.04.2005 12:47:02 (muokattu 04.04.2005 12:47:34) | |
Ihan just menee hermo...Se ei voinut olla niin paska ku mitä väitetään! Mä en sitä nähnyt mutta ihan paperillakin se toimii sen verran hyvin että Kuhilaalla pitää olla todella paljon painavampaa sanottavaa. Tästä sitä paitsi on kyllä jo topikki tuolla Yleistä palstalla. Täällä käy sellanen kato kirjoittajissa muutenkin että pitänee seurata esimerkkiä ja jättää humpparumpali Joensuusta pohtimaan rokin syvintä olemusta. | |
![]() 04.04.2005 12:54:36 | |
Penttihän veti kuin miehet ja bändi toimi hyvin. Hieman kiikeliä havaittavissa, mutta sen verran pitääkin olla. Se kitaristi on Kemistä ja vetänyt Juha Kaunis&Pelkkää Nollaa, joten on sillä pakko taittua. Koeta Kuhilas laajentaa näkemystä. Ehkä mulla on liian laaja näkemys, kun olen tässä "joutunut" jonkin aikaa kuunteleen oikeaa jytä kitaristia. Juha kauniissahan soitti aikoinaan myös minulle aika tuttu basisti patelan suunnasta. | |
![]() 04.04.2005 12:55:14 | |
Ehkä mulla on liian laaja näkemys, kun olen tässä "joutunut" jonkin aikaa kuunteleen oikeaa jytä kitaristia. Juha kauniissahan soitti aikoinaan myös minulle aika tuttu basisti patelan suunnasta. Ja Puntti Valtonen kitaraa kans. | |
![]() 04.04.2005 13:00:12 | |
Ihan just menee hermo...Se ei voinut olla niin paska ku mitä väitetään! Mä en sitä nähnyt mutta ihan paperillakin se toimii sen verran hyvin että Kuhilaalla pitää olla todella paljon painavampaa sanottavaa. Tästä sitä paitsi on kyllä jo topikki tuolla Yleistä palstalla. Täällä käy sellanen kato kirjoittajissa muutenkin että pitänee seurata esimerkkiä ja jättää humpparumpali Joensuusta pohtimaan rokin syvintä olemusta. Eihän se paska ollut missään nimessä. Sanotaanko, että ihan ok sarjaa. Muutamat pointit vain pisti korvaan. Täytyy varalta kattoa uudestaan. Mitä tulee rokin syvimpään olemukseen, niin pohdin sitä taannoin yhden Whitesnaken konsertissa.Lienekö tuttu ryhmä? Jotenkin se Burn kuulosti erilaiselta. Billy Idol tulee kesällä Patelaan. Taidan käydä sielläkin pohtimassa rokin syvintä olemusta. Jätetään vaan Joensuulaiset rauhaan. Täällä Kantolassa kyllä jatketaan pölinöitä. | |
![]() 04.04.2005 13:02:00 | |
Ja Puntti Valtonen kitaraa kans. Ei liene kumpikaan ollut J.A:n kanssa yhtä aikaa. Ei ole ainakan maininnut. On muuten sellainen basisti, että mitä enemmän oon kuunnellut, niin sitä enemmän arvostus on kasvanut. | |
![]() 04.04.2005 13:04:54 | |
Ihan just menee hermo...Se ei voinut olla niin paska ku mitä väitetään! Mä en sitä nähnyt mutta ihan paperillakin se toimii sen verran hyvin että Kuhilaalla pitää olla todella paljon painavampaa sanottavaa. Tästä sitä paitsi on kyllä jo topikki tuolla Yleistä palstalla. Täällä käy sellanen kato kirjoittajissa muutenkin että pitänee seurata esimerkkiä ja jättää humpparumpali Joensuusta pohtimaan rokin syvintä olemusta. Voin kertoa että se oli ihan helvetin hyvin soitettu, kuulosti just niin hyvältä kuin paperilla näyttää. Täällä pyörii aika mielenkiintoista ryhmää arvostelemassa... | |
![]() 04.04.2005 15:26:43 | |
Onko kellään havaintoa "Perfect Strangers" nimisestä bändistä joka soittaa coverina Deep Purplea? Minä kerran kuulin ja oli mielestäni ihan jees! Komppi kulki hyvin ja basisti soitti kyrväkkäästi plektralla niin kuin sitä "purplea" yleensä soitetaan! Olin silloin tosin hiukan nauttinut joten ihan en pystynyt täydellisen syvällisesti perehtymään "harmonioihin" ja "sävelkuljetuksiin" mutta helevetin mukavaa oli ja jytisi munissa asti! Tis is ö teripöl dei! | |
![]() 04.04.2005 15:46:16 (muokattu 04.04.2005 15:47:26) | |
Voin kertoa että se oli ihan helvetin hyvin soitettu, kuulosti just niin hyvältä kuin paperilla näyttää. Täällä pyörii aika mielenkiintoista ryhmää arvostelemassa... Katsoin pätkittäin muuta ohjelmaa seuraten (Amerikan Idol), joten jäppiset hoitivat mielestäni Hietasen ohella reviireillään hommansa oikein hyvin. | |
![]() 04.04.2005 15:58:38 | |
Katsoin pätkittäin muuta ohjelmaa seuraten (Amerikan Idol), joten jäppiset hoitivat mielestäni Hietasen ohella reviireillään hommansa oikein hyvin. Komppia ja E:ltä terveisiä Savon sydämeen. | |
![]() 04.04.2005 16:05:31 | |
Komppia ja E:ltä terveisiä Savon sydämeen. Kiitän teitä pohjoisen pojat! Kevättä rinnassa ja Saimaakin pikkuhiljaa alkaa vapautua täällä jääkannestaan. terv. Sertzo-setä | |
![]() 04.04.2005 17:09:27 | |
Päijänteellä Pulkkilanharjullakin oli eilen sulassa vedessä joutsenia nokka pohjoista kohti. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti | |
![]() 04.04.2005 17:17:48 | |
Onko kellään havaintoa "Perfect Strangers" nimisestä bändistä joka soittaa coverina Deep Purplea? Minä kerran kuulin ja oli mielestäni ihan jees! Komppi kulki hyvin ja basisti soitti kyrväkkäästi plektralla niin kuin sitä "purplea" yleensä soitetaan! Olin silloin tosin hiukan nauttinut joten ihan en pystynyt täydellisen syvällisesti perehtymään "harmonioihin" ja "sävelkuljetuksiin" mutta helevetin mukavaa oli ja jytisi munissa asti! Siitä vois löytyä ehkä tietoa Perfect strangers of finlandin taholta. Se lienee virallinen Purple fanclub. | |
![]() 04.04.2005 19:16:46 | |
Hotellihuoneessa tauolla kattelin "Hirvosen" Penttiä ja ei se pahemmalta kuulostanut. Vähän tietty se "sisäinen oopperalaulaja" tulee läpi ja ottaa korvaan. Bändihän oli vitun kova. Harmi kun en kaikkia Purple helmiä kuullu. Purplee/Rainbowiahan tulee ratiosta kyllästymiseen saaakka. Eiks Pena muuttanu eikä täten voi haukkua enään pirkkalan-pavarotiksi?;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? | |
![]() 04.04.2005 19:26:37 | |
Kauhea ääni sillä Pentti Hietasella. Kailottaa,kuin sumusireeni. Ei sen ääni sovi ainakaan mihinkään kauniisiin ja herkkiin lauluihin. Tunnetta ei ole nimeksikään. | |
![]() 04.04.2005 20:05:10 | |
Kauhea ääni sillä Pentti Hietasella. Kailottaa,kuin sumusireeni. Ei sen ääni sovi ainakaan mihinkään kauniisiin ja herkkiin lauluihin. Tunnetta ei ole nimeksikään. Mää on ihan "klapil" päähä lyöty???? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras | |
![]() 04.04.2005 20:20:33 | |
Mutta Heikki Hela veti hienosti! Jumalauta! Se osaa laulaa "Bridge over troubled waterin" tosi nätisti! Tis is ö teripöl dei! | |
![]() 04.04.2005 20:35:59 (muokattu 04.04.2005 20:36:21) | |
Kauhea ääni sillä Pentti Hietasella. Kailottaa,kuin sumusireeni. Ei sen ääni sovi ainakaan mihinkään kauniisiin ja herkkiin lauluihin. Tunnetta ei ole nimeksikään. Makuasia...joku pitää Mikko Kilkkistä suurena laulutaiteilijana josta vielä kuullaan,joku tykkää jopa Rauli B.S:n tai Topi S:n veemäisen falskista laulusta kun siinä on sitä tunnetta ja "tulkintaa"... Mä en ole vielä tota konserttia katsonut,notta en kommentoi,mutta ei kai se Heini Hietanen vaan laulanut mitään????Veti tossa yks päivä telkussa "Summertime"n,vaikea sanoin kuvailla tuota esitystä....no siinä oli selkeesti ihan väärän genren ihminen tulkitsemassa tota biisiä,mutta kai siitäkin joku tykkäs ;-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)