Aihe: Toivelaulukirjojen sisällöt netissä
1
v_m_kangas
30.03.2005 10:28:02

En tiedä onko tämä täällä ollut, mutta hokasinpa tuossa, että f-kustannus on pistänyt toivelaulukirjojen sisällysluettelot nettiin. Tätä muistan jossain kirjoituksessa toivotun ja muistaakseni Baron meinasi niitä skannatakin.

http://www.f-kustannus.fi/sisalto_stlk.htm
Humppaa tai soita humppaa
baron
30.03.2005 10:48:39 (muokattu 30.03.2005 10:50:00)

En tiedä onko tämä täällä ollut, mutta hokasinpa tuossa, että f-kustannus on pistänyt toivelaulukirjojen sisällysluettelot nettiin. Tätä muistan jossain kirjoituksessa toivotun ja muistaakseni Baron meinasi niitä skannatakin.

Suurkiitos F-kustannus!
Lupaukseni skannata ne on vaivannut mua, mutta jotain 40 sivua, jotka olisin joutunut ensin kopiomaan, sitten skannaamaan, sitten muuttamaan PDF:ksi vaikutti sen verran isolta duunilta, että aina päätin alkaa sen vasta huomenna.

Edit: 42 niitä sivuja näytti olevan.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
kuunsirppi
31.03.2005 09:32:05
MÄ skannaan aina tarvittaessa suoraan kirjasta ja suoraan myös pdf:ksi. Kätevää!
baron
31.03.2005 11:27:00 (muokattu 31.03.2005 11:27:14)

MÄ skannaan aina tarvittaessa suoraan kirjasta ja suoraan myös pdf:ksi. Kätevää!

Sisällysluettelon?
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)