kimmoke 17.03.2005 16:04:15 (muokattu 17.03.2005 16:09:07) | |
---|
Tuikitarpeellinen kysely taas..;) Itse olen vasenkätinen ja rämpyttelen oikekätisellä kitaralla. Mihinkä lapsena katosi sisäinen Henriksi, vaan sorruin oikeakätisten terroriin? Toisaalta vasen olis parempi näppäily-/komppikäsi kuin heikompi oikea. Onko muita kieroonkasvaneita spelimanneja? onko pianoja vasenkätisille...? ;) Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
half 17.03.2005 20:43:51 | |
---|
Tuikitarpeellinen kysely taas..;) Itse olen vasenkätinen ja rämpyttelen oikekätisellä kitaralla. Mihinkä lapsena katosi sisäinen Henriksi, vaan sorruin oikeakätisten terroriin? Toisaalta vasen olis parempi näppäily-/komppikäsi kuin heikompi oikea. Onko muita kieroonkasvaneita spelimanneja? onko pianoja vasenkätisille...? ;) Jaan kohtalosi ja soittelen vasenkätisesti oikeakätisten pahassa maailmassa. Aloittaessani en tullut ajatelleeksi koko asiaa, itse"oppinut" kun olen. Ihmettelin vaan etenkin näppäilyn vaikeutta. Myöhemmin en enää hennonnut vaihtaa puolta. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
WanhaWetäjä 17.03.2005 22:57:02 (muokattu 17.03.2005 22:58:47) | |
---|
Jep...vasuri olen,ja etua siitä on ollut mm. kun joutuu soittaan vasuribassoo kiippareilla,tai ainakin luulen niin? Mutta skittaa ja bassoo soitan ihan vasenkätisesti,eli sekä kitara ja kielet ovat peilikuvia oikeakätisistä,niin on mulla ihan viralliset vasurisoittimetkin,tosin kanissa nyt kaikki...2 skittaa ja basso ;-/ |
uruttaja 18.03.2005 22:51:40 | |
---|
Eikö se Rolle ole vasuri?Pitkätukkainen mutta hyvä kitaristi. |
jeppeq 19.03.2005 00:53:16 | |
---|
rolle soitti mukavan "kostealla" tyylillä - tarkoitan soittotapaa ( täyttävät avosoitu otteet kitaralla, ei barre.. ), nykyisin kai valitettavasti palannut juurille...kosteudessa, kuulin, ..ja ei soita aktiivisesti. lopetteli kai huovilan jälkeen, toistaiseksi Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |
uruttaja 19.03.2005 00:56:02 | |
---|
rolle soitti mukavan "kostealla" tyylillä - tarkoitan soittotapaa ( täyttävät avosoitu otteet kitaralla, ei barre.. ), nykyisin kai valitettavasti palannut juurille...kosteudessa, kuulin, ..ja ei soita aktiivisesti. lopetteli kai huovilan jälkeen, toistaiseksi En oo muutamaan vuoteen nähny, mutta silloin kun näin, niin taittui vaivatta. Sekä kopsu että tilu. |
jeppeq 19.03.2005 01:01:14 | |
---|
joku sanoi sen ajavan rekkaa pohjanmaalla, meni kyllä iigles ja muutenkin hyvä keikkamies hukkaan...ei ollut serkkunsa samaa luokkaaa kitarassa.ei ollenkkaa. Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |
uruttaja 19.03.2005 01:14:20 | |
---|
joku sanoi sen ajavan rekkaa pohjanmaalla, meni kyllä iigles ja muutenkin hyvä keikkamies hukkaan...ei ollut serkkunsa samaa luokkaaa kitarassa.ei ollenkkaa. Kuka sen serkku on? |
jmercy 19.03.2005 01:24:29 | |
---|
No, repikää tästä, iän myötä oikea käsi ei toimi enää, joten olen opetellut soittamaan molemmilla sopivasti, kaikkea sitä oppii tai on oppimatta |
uruttaja 19.03.2005 01:25:51 | |
---|
No, repikää tästä, iän myötä oikea käsi ei toimi enää, joten olen opetellut soittamaan molemmilla sopivasti, kaikkea sitä oppii tai on oppimatta Oppiihan sitä melkein mitä vaan, minäkín jopa uudelleen kävelemään. |
clave 19.03.2005 01:47:54 | |
---|
Oppiihan sitä melkein mitä vaan, minäkín jopa uudelleen kävelemään. samoin mä opin ajattelemaan..ainakin ajattelemaan seurauksia "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
jeppeq 19.03.2005 22:53:34 | |
---|
Kuka sen serkku on? onko pikku vai isoserkku, en muista, vetää huovilan bändissä. Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |
baron 20.03.2005 04:29:52 (muokattu 20.03.2005 04:31:17) | |
---|
onko pikku vai isoserkku, en muista, vetää huovilan bändissä. Siis "Sadassa kitarassa"? Kuka niistä, mä eilen (siis perjantaina) olin niiden keikalla Kuopiossa. Ei muuten bändissä ollut yhtään kitaristia. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
jeppeq 20.03.2005 19:38:13 | |
---|
Se ol sitten vissiin se puuttuva kitaristi. Eli sekö sitten trio enää ? kurttu, keyb+basso ja rumpari ? Iso meininki puusilmällä sitten nykyään..menishän tuo duollakin, jäis enempi staralle ! Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |
baron 21.03.2005 06:41:38 | |
---|
Se ol sitten vissiin se puuttuva kitaristi. Eli sekö sitten trio enää ? kurttu, keyb+basso ja rumpari ? Iso meininki puusilmällä sitten nykyään..menishän tuo duollakin, jäis enempi staralle ! Kyllä niitä neljä oli, haitari, kiipparit (Motif Es7), basso ja rummut. Kukaan ei kertaakaan vaihtanut soitinta. The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
WanhaWetäjä 21.03.2005 08:05:01 | |
---|
Se ol sitten vissiin se puuttuva kitaristi. Eli sekö sitten trio enää ? kurttu, keyb+basso ja rumpari ? Iso meininki puusilmällä sitten nykyään..menishän tuo duollakin, jäis enempi staralle ! No duo se oli käytännössä viimeks kun näin ja kuulin,ei kuulunut kun laulu ja kitara,karun kuulosta se ois ollut kyllä muutenkin...juu se Rolle siinä soitti sillon ja lujaa vetikin ;-) |