Tankoprinssi 11.02.2005 17:28:10 (muokattu 11.02.2005 17:29:07) | |
---|
Jenkkamies on esittänyt orkesterin hintojen alennusta yms.. Nyt perustettiin "ohjelmatoimisto", joka toimii pelkästä "humanitäärisestä ilosta".Siis ei mitään välitys/vast palkkioita, vaan koko liksa niille joille se kuuluukin, eli sen työn varsinaisille tekijöille: www.viihdeoka.tkKandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 11.02.2005 19:22:10 | |
---|
Ei tuossa ole mitään uutta. Noita "ei välistävetäjätoimistoja" on tässä vuosien varrella koettu jo tarpeeksi. Soittaja selviää aina. |
Tankoprinssi 11.02.2005 19:50:27 | |
---|
Ei tuossa ole mitään uutta. Noita "ei välistävetäjätoimistoja" on tässä vuosien varrella koettu jo tarpeeksi. Joo harrastuksenahan tätä hommaa tehdään ja yleensä harrastuksella ei tienata, vaan siitä jopa maksetaan. Mutta jos vihjaisit "välistävedosta" sillä silmällä, niin se on tässä tapauksessa "bullshittia". Pelkkä halu ja ilo auttaa kavereita riittää. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 11.02.2005 20:10:56 | |
---|
" Pelkkä halu ja ilo auttaa kavereita riittää." Anteeksi jos loukkaan, kukaan ei kuitenkaan kovin kauaa pelkällä auttamisen ilolla- ja -halulla tuota tee. Maksaako tuo työehtosopimuksen mukaisen palkan , jos niin tekee , toivon yhteydenottoja vaikka pikaviestinä. Soittaja selviää aina. |
Tankoprinssi 11.02.2005 20:42:19 | |
---|
Maksaako tuo työehtosopimuksen mukaisen palkan , jos niin tekee , toivon yhteydenottoja vaikka pikaviestinä. Ei kyllä tää on enempi tarkoitetu niille joilla on pari-kolme keikkaa keväällä ja syksyllä vähän harvemmin. Et suinkaan loukannut. Ammattilaisten edessä kumarretaan ja syvään, eikä uskalleta/kehdata tulla edes juttusille. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 11.02.2005 22:09:24 | |
---|
No voi "tsiisös", ompa ansiokasta toimintaa. Soittaja selviää aina. |
Tankoprinssi 11.02.2005 22:12:11 (muokattu 11.02.2005 22:13:41) | |
---|
No voi "tsiisös", ompa ansiokasta toimintaa. Kiitoksia. Tästä jätkät saa lisää "tsemiä". Se on kiva, kun joku ymmärtää arvostaa. Ei muuta kuin erittäin hyvät pyhät sinullekin. Markus-setä lähtee nyt pas...... Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Kukko 11.02.2005 23:49:16 | |
---|
Ei tuossa ole mitään uutta. Noita "ei välistävetäjätoimistoja" on tässä vuosien varrella koettu jo tarpeeksi. Ja sä masennuit kun et saanu maksaa niille? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
c64 12.02.2005 08:52:39 | |
---|
|
Tankoprinssi 12.02.2005 11:58:12 (muokattu 12.02.2005 12:00:48) | |
---|
Ja keikkaa saa tietysti monella tapaa Kyllä kaikki keinot on sallittuja. Ja kun kyselyjä tulee "liikaa" niin jaellaan niitä kavereille. Tästähän on kyse ja onneksi muutamat on sen jo oivaltaneet ja lähettäneet yhteystietonsa. Muutama keikka on jo välitettykin. Korostan, että ainoastaan sellaisille bändeille ja artisteille, jotka pystyvät sopimaan yksityiskohdat ja hinnat asiakkaan kanssa itse. Me vaan välitämme yhteystietoja asiakkaille. Ps. Yksittäisiä tuurauskeikkoja tekevienkin yhteystietoja olisi hyvä saada, koska myös niitä kysellään. Tosiasiahan on, että paras mainoshan on itse keikka. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
uruttaja 12.02.2005 14:38:11 | |
---|
Jenkkamies on esittänyt orkesterin hintojen alennusta yms.. Nyt perustettiin "ohjelmatoimisto", joka toimii pelkästä "humanitäärisestä ilosta".Siis ei mitään välitys/vast palkkioita, vaan koko liksa niille joille se kuuluukin, eli sen työn varsinaisille tekijöille: www.viihdeoka.tk Mulla meni vähän ohi; siis onko tämä Viihdeoka työnantajan ominaisuudessa (niillä keikoilla jotka minä itse hommaan?) Humanitääristä kauttalaskutusta, vai mistä tässä oikein on kyse? |
buntta 12.02.2005 14:43:20 | |
---|
|
Pula-Aho 12.02.2005 16:13:06 (muokattu 12.02.2005 16:14:14) | |
---|
kun kyselyjä tulee "liikaa" niin jaellaan niitä kavereille. Samasta ajatuksesta lähti aikoinaan kehittymään tuo bänditori. Kun itse pystyy ottamaan vain yhden keikan iltaa kohden niin hulluahan sitä on myydä ei oota. Parempi ohjata kyselijä silloin kavereiden luokse. Kun kaikki rinkiläiset toimivat samalla periaatteella, niin ennen pitkää kaikki hyötyvät. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
JK 12.02.2005 18:13:42 (muokattu 12.02.2005 18:15:24) | |
---|
Parempi ohjata kyselijä silloin kavereiden luokse. Kun kaikki rinkiläiset toimivat samalla periaatteella, niin ennen pitkää kaikki hyötyvät. Ja edelleenkin, vaikka emme kuulu rinkiinne niin olemme solistimme (jonka kanssa myymme 98% keikoistamme) kanssa ohjanneet Bänditorin suuntaan ne kyselijät, joille itse joudumme myymään Eioota. Näitä on tullut viimeisen vuoden aikana vähintään yksi viikossa. Ja itse ainakin henkilökohtaisesti teen mm. sen sen vuoksi, että Vanhalan Mika "pelasti" meidät yhdeltä buukkaukselta jota emme olleet itse tehneet vaikka tilaaja niin luulikin. EDIT: Ohjelmatoimistoille jotka ovat kysyneet meitä listoilleen olemme edelleenkin sanoneet kiitos ei. "Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila |
työläinen 14.02.2005 00:45:57 | |
---|
... Maksaako tuo työehtosopimuksen mukaisen palkan , jos niin tekee , toivon yhteydenottoja vaikka pikaviestinä. Minkä vitun työehtosopimuksen?! Ha-haa, ei näillä markkinoilla! Kansalainen, yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki ja se on slabben. |
KoskPaavo 14.02.2005 10:49:28 | |
---|
Minkä vitun työehtosopimuksen?! Ha-haa, ei näillä markkinoilla! Eipä niin enää, joka minua suuresti harmittaa, surettaa , v---ttaa. Soittaja selviää aina. |
uruttaja 14.02.2005 12:12:48 | |
---|
Minkä vitun työehtosopimuksen?! Ha-haa, ei näillä markkinoilla! Justiin tehty uusi Ravintolamuusikon TES. Tekstimuutoksista oli tammikuun Muusikko-lehdessä jotain tarinaa. Lisää tietoa odotettavissa varmaankin helmikuun numerossa. Kyllä TES on olemassa. Miten niin ei olisi? |
baron 14.02.2005 12:15:11 | |
---|
Justiin tehty uusi Ravintolamuusikon TES. Tekstimuutoksista oli tammikuun Muusikko-lehdessä jotain tarinaa. Lisää tietoa odotettavissa varmaankin helmikuun numerossa. Kyllä TES on olemassa. Miten niin ei olisi? http://www.musicfinland.com/sml/tes/RTF_03/14.RTF Huomenna päättyvä löytyy tuolta. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |
KoskPaavo 14.02.2005 12:46:52 | |
---|
Justiin tehty uusi Ravintolamuusikon TES. Tekstimuutoksista oli tammikuun Muusikko-lehdessä jotain tarinaa. Lisää tietoa odotettavissa varmaankin helmikuun numerossa. Kyllä TES on olemassa. Miten niin ei olisi? Kyllä minä tiedän ja olen tiennyt vuosikymmeniä että TES:si on olemassa, mutta kun näitä nuoria paavoja on lukemattomia jotka eivät ymmärrä koko termiä. Soittaja selviää aina. |
stagestar 14.02.2005 13:46:24 | |
---|
|