ronkeli 04.05.2004 22:59:17 | |
---|
Täälä kun on ollut juttua siitä, että kenelle laulajalle ei olisi koskaan pitänyt myydä mikrofonia, niin kertokaapa nyt sitten noin niinkuin muusikon näkökulmasta, että kuka/ketkä artistit ovat Suomessa mielestänne kaikista ammattitaitoisempia ? |
M.i.k.key 04.05.2004 23:03:35 (muokattu 04.05.2004 23:05:17) | |
---|
Tekisi mieleni sanoa että Tapani Kansa... Sehän on niin kovasti neuvomassa aina bändiä... :) Jos nyt tanssigenrestä pitää valita niin ehkäpä Anna Eriksson ja Jari Sillanpää. Sentään tajua kokonaisvaltaisesti hyvän musan päälle sekä ammattitaidolla rakennettu hieno ura. EDIT: Lisätään vielä että Anna on myös ihanin artisti My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
baron 04.05.2004 23:06:20 | |
---|
Tekisi mieleni sanoa että Tapani Kansa... Sehän on niin kovasti neuvomassa aina bändiä... :) Eiks "kansakoulu" oo muusikon perusoppilaitos? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
isojussi 05.05.2004 09:34:13 | |
---|
Eiks "kansakoulu" oo muusikon perusoppilaitos? En oo koskaan ko. herraa kohdannut, mutta tässä tapauksessa ymmärtääkseni luonne sotkee kovan ammattitaidon? Yleensä tuntuu siltä, että artistia, joka osaa soitaa, on helpompi säestää. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 05.05.2004 12:14:58 (muokattu 05.05.2004 12:19:42) | |
---|
Kyllä minä arvostan Kari Tapioa. Hän hallitse laulamisen ohella myös lauluntekotaidon riimityksineen. Varmasti ei ole mikään helppo tyyppi, jos sille päälle sattuu, mutta osaamista ja tyylitajua on miehellä varmasti. Olin otettu kun herra soitti kerran minulle ja antoi positiivisen palautteen lähettämistäni demonauhoista hänelle,- vai oliko vain kohtelias kun sattui sillä päällä olemaan. |
Sertzo S 05.05.2004 12:18:29 | |
---|
...niin ja Matti Esko on osaava hemmo ja soittaa saksofoneja ja huilua tyylikkäästi jopa omilla levyillään, kuten teki myös Jamppa Tuominen aikoinaan. Oulun poikia molemmat. Sääli vain Jampan kohtaloa kaikkine paska syytöksineen. |
U.Honey 05.05.2004 12:28:02 | |
---|
Kyllä minä arvostan Kari Tapioa. Hän hallitse laulamisen ohella myös lauluntekotaidon riimityksineen. Minä arvostan myös Kari Tapiota. Hän tulkitsee tunteella! My name is Baron, U.Honey Baron. |
isojussi 05.05.2004 17:53:39 | |
---|
Minä arvostan myös Kari Tapiota. Hän tulkitsee tunteella! Mää tykkään kans Klappisen laulusta. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
perkeles 15.05.2004 20:25:28 | |
---|
raittinen j. HELLO CLEVELAND |
JE 15.05.2004 23:48:15 | |
---|
hmm...Juice Leskinen OL NIINGON GOTONAS! |
Fred Riksberg 16.05.2004 14:03:12 | |
---|
Aron Make ehdottomasti. Pystyi vaihtamaan ilman suurempia närästyksiä 70-luvun soul-rock proggigsen maanläheisempään musaan ja keikkaa on tällä hetkellä hyvin. Jengi tykkää ja miehet viihtyy bändissä. Näin olen ymmärtänyt. |
Pula-Aho 18.05.2004 23:00:57 | |
---|
Aron Make ehdottomasti. Pystyi vaihtamaan ilman suurempia närästyksiä 70-luvun soul-rock proggigsen maanläheisempään musaan ja keikkaa on tällä hetkellä hyvin. Jengi tykkää ja miehet viihtyy bändissä. Näin olen ymmärtänyt. Tuli sama mies mieleen. Kaveri oli tähti 70-luvulla. Hittejä ei ole ollut vuosikymmeniin eikä suuri yleisö varmaan enää muistakkaan. Silti keikkaa riittää noilla isoillakin lavoilla. Hoitaa hommansa ilmeisen asiallisesti. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
U.Honey 19.05.2004 05:27:39 (muokattu 19.05.2004 08:00:44) | |
---|
Hoitaa hommansa ilmeisen asiallisesti. Onko sillä nyt niin väliä hoituuko homma "asiallisesti" jos laulaa komeasti. Noita asiallisia artisteja on mun mielestä ihan tarpeeksi, puutetta on upeista laulajista. EDIT: Tarkennuksena se verran että en viitannut Markku Aroon vaan ihan noin yleisellä tasolla. My name is Baron, U.Honey Baron. |
WanhaWetäjä 19.05.2004 10:53:43 (muokattu 19.05.2004 10:54:24) | |
---|
Onko sillä nyt niin väliä hoituuko homma "asiallisesti" jos laulaa komeasti. Noita asiallisia artisteja on mun mielestä ihan tarpeeksi, puutetta on upeista laulajista. EDIT: Tarkennuksena se verran että en viitannut Markku Aroon vaan ihan noin yleisellä tasolla. Kyllä sillä on väliä ainakin niille jotka tälläisen "kokokansanlemmikkijuopon"bändissä soittavat...koskaan ei tiedä tuleeko herra Taiteilija keikalla ja missä kunnossa ja peruuntuuko keikkoja ja saadaanko liksat?Vai antaako se että on "upea"laulaja, todellakin ikäänkuin luvan käyttäytyä ihan kuinka itse huvittaa?Pitänee paikkansa ainakin yhden herran kohdalla,lööpeissä ollaan sitten niin vitun nöyriä?? Siinä olen kyllä samaa mieltä että asiallisia mutta samalla mauttomia,hajuttomia,persoonattomia solisteja kyllä piisaa ja Aron Make ei tosiaankaan kuuluu heihin...Make on ehdotonta eliittiä artisteista,monipuolinen ja laulaa omalla saundillaan,eikä millään helevetin kauheella mikkomäkeläiskilkkistopisorsasilmu-väkisin väännetyllä vittumaisella (sori!)vatsahaavaisella kitapurjevibraatto-osastolla !!! |
Pula-Aho 19.05.2004 13:14:29 | |
---|
Onko sillä nyt niin väliä hoituuko homma "asiallisesti" jos laulaa komeasti. Noita asiallisia artisteja on mun mielestä ihan tarpeeksi, puutetta on upeista laulajista. EDIT: Tarkennuksena se verran että en viitannut Markku Aroon vaan ihan noin yleisellä tasolla. On sillä väliä. Laulajan tarttee osaa laulaa. Selvähän se. Mutta se, että hoitaa hommansa niinkuin on sovittu, ei esitä suurempaa staraa kuin onkaan ym ym. on osa ammattitaitoa. Duunissa kuin duunissa. Entisessä duunipaikassa oli myyntimies. Helkkari kova tekemään kauppaa. Tilauksia tuli mutta niin tuli ongelmiakin, kun kaveri ei oikein pysynyt aisoissa. Potkut tuli ennen pitkään. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
R.W. Piuha 19.05.2004 13:55:24 | |
---|
Entisessä duunipaikassa oli myyntimies. Helkkari kova tekemään kauppaa. Tilauksia tuli mutta niin tuli ongelmiakin, kun kaveri ei oikein pysynyt aisoissa. Potkut tuli ennen pitkään. Tämä on käytäntö normaalielämässä,toista se on näissä huttukehissä. Onhan se nähty ja koettu että jos joku pääsee pysyväksi ikoniksi iskelmätaivaalle,niin se antaa mahdollisuuden mokailla ihan rauhassa,kenkälaatikosta ei ole pelkoa,keikat saattaa tilapäisesti vähentyä,siinä se...ammattitaitoisimpiin artisteihin en kyllä laskisi näitä muutamaa jatkuvasti mokailevaa kekkulia,ammattitaitoon kuuluu muutakin kuin se että osaa laulaa,kuten kyky hoitaa keikat selvin päin ja ammattimaisesti,ei kännissä örveltäen !Rock-puoli on erikseen,asiaankuuluva esiintymiskänni on kai enemmän sääntö kuin poikkeus ;-D |
isojussi 19.05.2004 17:14:53 | |
---|
...eikä millään helevetin kauheella mikkomäkeläiskilkkistopisorsasilmu-väkisin väännetyllä vittumaisella (sori!)vatsahaavaisella kitapurjevibraatto-osastolla !!! Ei mitää sori, vaan oli kyllä ihanasti letkautettu. Hyvä WW! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Kukko 19.05.2004 23:43:06 | |
---|
Kyllä sillä on väliä ainakin niille jotka tälläisen "kokokansanlemmikkijuopon"bändissä soittavat...koskaan ei tiedä tuleeko herra Taiteilija keikalla ja missä kunnossa ja peruuntuuko keikkoja ja saadaanko liksat?Vai antaako se että on "upea"laulaja, todellakin ikäänkuin luvan käyttäytyä ihan kuinka itse huvittaa?Pitänee paikkansa ainakin yhden herran kohdalla,lööpeissä ollaan sitten niin vitun nöyriä?? Onneksi en itse käytä koskaan alkoholia,enkä myöskään tee elämässä virheitä.. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Fuzzy Boner 20.05.2004 03:41:48 | |
---|
Onneksi en itse käytä koskaan alkoholia,enkä myöskään tee elämässä virheitä.. sama täööl |
Fred Riksberg 20.05.2004 08:05:16 | |
---|
Onneksi en itse käytä koskaan alkoholia,enkä myöskään tee elämässä virheitä.. No täällä on tullu tehtyä. |