köpi62 15.03.2005 15:41:49 | |
---|
Minkälaisilla kitarakamoilla soitatte tanssimusiikkia? |
Neljä Ruuvia 15.03.2005 16:30:27 | |
---|
Käsillä soitetaan semmonen 94%,5% menee fiilksellä ja se jäljelle jäävä 1% tulee kitarasta. |
kimmoke 15.03.2005 17:40:50 (muokattu 15.03.2005 22:07:57) | |
---|
Fender Raatocasteri -77, Crate Vintageclub 50, Zoom multipaavo, CryBaby ja kompura. Niillä on vuosia humpat ja rokit heitetty. (uusintaa edessä, ku rikastuu...) Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
riff 15.03.2005 19:20:26 | |
---|
Sormet, plektrat, Variax, Boss gt-5, Tech 21 Power Engine 60. Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
clave 15.03.2005 19:54:37 | |
---|
Käsillä soitetaan semmonen 94%,5% menee fiilksellä ja se jäljelle jäävä 1% tulee kitarasta. tarkistapas rosentit 4R, sähän jos kuka olet fiilis-soittaja. pehmeillä käsillä kuten jääkiekossa termi kuuluu:) "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Neljä Ruuvia 15.03.2005 19:58:55 | |
---|
tarkistapas rosentit 4R, sähän jos kuka olet fiilis-soittaja. pehmeillä käsillä kuten jääkiekossa termi kuuluu:) Siitä fiiliksestä on kulunut paljon vuosia,kaljaa,lihapullia,tupakkiakin kulu sen verran että niillä röökeillä mennään vielä lopetettuakin Aroma-Kiltaan ihan heittämällä. Kato vaikka allekirjoitusta ;-) |
clave 15.03.2005 20:04:39 | |
---|
Siitä fiiliksestä on kulunut paljon vuosia,kaljaa,lihapullia,tupakkiakin kulu sen verran että niillä röökeillä mennään vielä lopetettuakin Aroma-Kiltaan ihan heittämällä. Kato vaikka allekirjoitusta ;-) höh, ankaruutta itseä kohtaan:) "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Simplex 15.03.2005 20:32:28 | |
---|
Minkälaisilla kitarakamoilla soitatte tanssimusiikkia? Kama jota keikalla käytän: -Fender Stratocaster, -87 -Epiphone Joe Pass Emperor II -BJF Baby Blue OD -BJF Pink Purple Fuzz -Barber LTD low gain overdrive -Voodoo Lab Microvibe -Akai Headrush nauhakaikusimulaattori -Tokai TDL1, delay -Dunlop Wah-Wah -Hot Plate keinokuorma -Korg DT 10 -Peavey ranger 212, 120w täysputkicombo Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Martso 15.03.2005 21:38:54 (muokattu 15.03.2005 21:40:00) | |
---|
Kama jota keikalla käytän: -Fender Stratocaster, -87 -Epiphone Joe Pass Emperor II -BJF Baby Blue OD -BJF Pink Purple Fuzz -Barber LTD low gain overdrive -Voodoo Lab Microvibe -Akai Headrush nauhakaikusimulaattori -Tokai TDL1, delay -Dunlop Wah-Wah -Hot Plate keinokuorma -Korg DT 10 -Peavey ranger 212, 120w täysputkicombo Paha addiktio välineurheiluun!? :) Edit: ok, eihän nuita vielä paljoa sillen ole, mut aina välillä naurattaa. Ja onhan se soittimesta kiinni. "Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!" |
kimmoke 15.03.2005 22:07:06 | |
---|
Paha addiktio välineurheiluun!? :) Edit: ok, eihän nuita vielä paljoa sillen ole, mut aina välillä naurattaa. Ja onhan se soittimesta kiinni. ...ennen soitti mies vehkeet eikä pelkkä nimi... eli ukot oli rautaa ja kitarat puuta. Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
half 16.03.2005 08:09:35 | |
---|
Kama jota keikalla käytän: Kaikki nestemäinen Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Simplex 16.03.2005 08:38:35 | |
---|
...ennen soitti mies vehkeet eikä pelkkä nimi... eli ukot oli rautaa ja kitarat puuta. Pää on kieltämättä puuta ja oksanreikiä täynnä mutta kyllä soittaminen on mulle mieluisaa kun kamatkin on mieluisat, tai ainakin siihen suuntaan liikun kamoja haaliessani. Saundi on iso juttu mulle, osa kokonaisuutta, soitti sitten yksin tai yhdessä. Tulishan sitä toimeen kitaralla ja vahvistimellakin, tai vaikka suoraan pöytään, ei kaikki turot sitä hiffaa että skeba on paskan kuuloinen, ne vaan ihmettelee että bändi kuulostaa huonolta ja puurolta. Eipä noi mun kamat mikään taivas ole, muutama parempi pedaali ja loppu peruskamaa, niillä tuun hyvin toimeen ja kun ne on kohtalaisen kompaktisti paketoitu ja helposti laitettavissa taistelukuntoon niin ei ole keikallakaan pahempia pulmia liian kaman tähden. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Neljä Ruuvia 16.03.2005 09:44:52 | |
---|
Vielä sen verran omista fiiliksistä että joskus on mukava ottaa mukaan vaan Les Paul tai Tele .Sitten jossain rautalanka kipaleissa vaan todeta että tämän enempää ei oikein ilman kampea lähe :-) |
uusiipe 16.03.2005 10:13:29 | |
---|
Fender Stratocaster USA -88. Behringer V-Amp 2 Fender Black Twin vahvistinmallinnuksella ja 2*12" twin combo kaappisimuloinnilla. Koko ajan lievä kompressio päällä. Soolojen ajaksi drive-parametri päälle (lisää volaa ja pikkuisen crunchia soundiin). V-Amppi suoraan pöytään stereona. V-Amp on kovasti lelun oloinen muovirimpula, mutta ominaisuuksiltaan yllättävän hyvä. Joka tapauksessa 95% lopputuloksesta (siis hyvästä tai huonosta) tulee näpeistä! |
toyopet 16.03.2005 10:25:33 | |
---|
Pitääkö minunkin kertoa vaikka en olekaan oikea kitaristi. Minulla on tuollainen Fenderin Mexico Strato, kun halvalla sai. Ja kaverilta vaihdoin Beta58:lla Toneworksin AX100:sen. Nykyään ei ole kitaravahvistinta, kun entinen hajosi ~10vuotta sitten. Sehän oli oikein kunnon Cimar... jousikaiku ja tremolo. On sitten kyllä DS1 pedaali ja kompressori. Kuulostaa milloin miltäkin mutta kyllä noilla ne pakolliset rokit soittaa, muutahan en oikein osaakaan. Jos tunnet omistavasi liikaa musiikkitarvikkeita, lahjoita ne minulle. Myös ylimääräisistä Odsmobilen moottoreista saapi kertoa |
Martso 16.03.2005 10:29:11 | |
---|
Pää on kieltämättä puuta ja oksanreikiä täynnä mutta kyllä soittaminen on mulle mieluisaa kun kamatkin on mieluisat, tai ainakin siihen suuntaan liikun kamoja haaliessani. Saundi on iso juttu mulle, osa kokonaisuutta, soitti sitten yksin tai yhdessä. Tulishan sitä toimeen kitaralla ja vahvistimellakin, tai vaikka suoraan pöytään, ei kaikki turot sitä hiffaa että skeba on paskan kuuloinen, ne vaan ihmettelee että bändi kuulostaa huonolta ja puurolta. Eipä noi mun kamat mikään taivas ole, muutama parempi pedaali ja loppu peruskamaa, niillä tuun hyvin toimeen ja kun ne on kohtalaisen kompaktisti paketoitu ja helposti laitettavissa taistelukuntoon niin ei ole keikallakaan pahempia pulmia liian kaman tähden. Onhan se kyllä aivan totta, että ei isokaan läjä nuita erinäkösiä härpättäjiä haittaa hommaa. Yleensä se vaan vaatii sen, että sitä itte kitaraa pitelee kaveri, jolla on hieno tyylitaju ja joka on hieno kitaristi. Silloin siitä kitarasta tulee usein se soitin joka jaksaa koko ajan positiivisesti yllättää ja mistä tulee se hyväntuulinen hymynkare. "Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!" |
pekkajau 16.03.2005 10:29:46 | |
---|
Halpa "viritetty" Squier kitara + piuha + vanha Yamahan vahvistin! Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
mack the knife 16.03.2005 10:32:46 | |
---|
Tokai Tele ja Crate 65w transu efektit sisällä. Piuha kiinni ja vetämään. Hyvät naiset ja herrat...Hope Logan Show! |
pekkajau 16.03.2005 10:37:29 | |
---|
Tositarina kahdesta basistista: Toisella oli hyvät kamat ja helvetin hyvä soundi! Toisella oli ihan samanlaiset kamat ja paljon huonompi soundi. Se "huonosaundinen" kysyi siltä toiselta:"Miksi sinulla on paljon parempi saundi kun mulla vaikka sulla on ihan samanlaiset kamat kun mulla?" Se toinen heilutteli sormiaan sen "huonompisaundisen" basistin silmien edessä ja tuumi:"Kato se on kuule näissä!" Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy! |
Mase 16.03.2005 12:38:06 | |
---|
Tanssimusiikkia soitan ihan samalla setillä kuin muutakin musiikkia eli: -Fenderin Roadhouse Stratocaster -98 -Boss GT-6 -Hughes&Kettner Triplex 50W Ja jos tuosta pitää PA:n liittyä, niin sehän tapahtuu sitten Hughes&Kettnerin RedBoxilla. Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |