Pula-Aho 14.06.2005 10:45:01 (muokattu 14.06.2005 10:47:04) | |
---|
Olipa Iisalmen Käräjäoikeus määrännyt 3000 euron vahingonkorvaukset maksettavaksi tanssien järjestäjälle kun joku nainen oli kaatunut ja väittänyt syyksi tanssilattian epätasaista liukkautta. ( http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979888559) Nytpä tarttee olla tarkkana. Kohta satelee soittajillekin syytteitä. Perskele, ensi kerralla kun joku mummo menee nurin, niin syyhän on tietty siinä, että bändin tempo oli liian raisu (vaikka asiasta oli huomautettu). Tossut ei pitäneet kaarteessa. Tai liian kova volyymi aiheutti kuulovamman, kun työnsi korvansa ämyriin kiinni. Suosittelen että jokainen bändi ripustaa lavalle täst' edes ison kyltin "tanssiminen voi vaarantaa terveytesi". Uskon että se katsotaan käräjillä lieventäväksi asianhaaraksi. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
Pula-Aho 14.06.2005 10:46:08 (muokattu 14.06.2005 10:46:40) | |
---|
moka Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
isojussi 14.06.2005 10:56:23 | |
---|
Mä kuulin tän uutisen eilen radiosta ja olin heti sitä mieltä, että ihan oikein. Loppuu se saatanan liukasteilla leikkiminen. Kuulemma ne, jotka oikeesti osaavat tanssia, eivät edes tarvi moisia mömmöjä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
ÄM 14.06.2005 11:01:40 | |
---|
Kerran katkes yhdeltä naiselta käsi kaatuessa, kun vedettiin jonkun opiskelijajärjestön pukujuhlissa Alatalon kappaletta "Viivy vielä hetki". Sen jälkeen ei oo kyseistä biisiä oikein uskallettu soittaa. |
Riksteri 14.06.2005 11:20:40 | |
---|
Kerran katkes yhdeltä naiselta käsi kaatuessa, kun vedettiin jonkun opiskelijajärjestön pukujuhlissa Alatalon kappaletta "Viivy vielä hetki". Sen jälkeen ei oo kyseistä biisiä oikein uskallettu soittaa. Yölintua kritisoidaan jatkuvasti liian nopeista tempoista, mutta yhtään korvausvaatimusta ei taida orkesterille vielä esitetty. Tanssinjärjestäjätkin ottavat heidät mielellään esiintymään, koska se on taloudellisesti kannattavaa. Hitaammille ihmisille, joiden on vielä lisäksi vaikeampi tanssia pienessä tilassa kovassa ruuhkassa, ei heidän esiintymisensä ole välttämättä miellyttävä kokemus. Näin orkesteri pystyy tavallaan valitsemaan asiakkaansa. |
Pula-Aho 14.06.2005 11:32:55 | |
---|
Mä kuulin tän uutisen eilen radiosta ja olin heti sitä mieltä, että ihan oikein. Loppuu se saatanan liukasteilla leikkiminen.. Mun mielestä päätös oli perseestä. Osoitus siitä kuinka Suomessa mennään tässäkin Ameriikan malliin. Mitään ei tartte itsen ajatella ja vastuu pyritään aina vierittämään muille. Juristit vaan asialle ja lopputulema on se että jokaisella tarttee olla vakuutus kaikkeen mahdolliseen. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
Sertzo S 14.06.2005 11:35:08 | |
---|
Mun mielestä päätös oli perseestä. Osoitus siitä kuinka Suomessa mennään tässäkin Ameriikan malliin. Mitään ei tartte itsen ajatella ja vastuu pyritään aina vierittämään muille. Juristit vaan asialle ja lopputulema on se että jokaisella tarttee olla vakuutus kaikkeen mahdolliseen. Sanoppa muuta! |
isojussi 14.06.2005 12:51:08 | |
---|
Ymmärrän kyllä pula-ahon pointin, mutta mitäs jos sitä liukuainetta on tosiaankin kylvetty laattialle yhtenä k..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
mr.muzak 14.06.2005 13:06:12 | |
---|
Ymmärrän kyllä pula-ahon pointin, mutta mitäs jos sitä liukuainetta on tosiaankin kylvetty laattialle yhtenä k..... Oltiin just yksissä yks. bileissä. Liukastetta meni vähän liiaksikin lattialle ja mummut perä jälkeen konttasivat lattialla..Syytteitä ei taidettu juhlakalulle nostaa, mutta olihan se viihdyttävää katseltavaa kun humalaiset 60v.:t yrittivät kontata pystyyn. Tostahan sais muuten jonkun hauskan seuraleikin tollasiin hää/synttäri-juhliin.. |
v_m_kangas 14.06.2005 13:22:15 | |
---|
Joo..ja sitten taas ensitalven ensimmäisillä liukkailla kun vedetään pöpelikköön, tienpitäjä käräjille vaan ja lusimaan ..tana! Tästä tuolla tnetissä aiemminkin oli juttua ja minulle tuli vielä sellainen kuva, että vammat olivat sen laatuiset, jotta eivät voi tulla liukastumisen seurauksena. Niin no, jos kesken luisun tulee stoppi, nokalleenhan siinä mennään, mutta millaista foxia se on jossa nainen meneepi edellä nenä menosuuntaan ja partneri takaosastolla perässä? Hlökohtaisesti olen sitä mieltä kyllä, että niitä liukasteita ei tarvita. Jokainen voi hommata semmoiset jalkineet, että luistaapi mielensä mukaisesti. Mutta.. olen itsekkin tanssinut erittäin pahoissa olosuhteissa, mm Alavieskan Virillä, ja olen onnistunut välttämään kolhut oikealla tilannenopeudella. Oikeaa tilannenopeuttahan tuolla liikenteessäkin peräänkuulutetaan. Ei se ole tielaitoksen vika jos jarrutus menee pitkäksi. Humppaa tai soita humppaa |
Tankero 14.06.2005 13:27:41 | |
---|
Mä kuulin tän uutisen eilen radiosta ja olin heti sitä mieltä, että ihan oikein. Loppuu se saatanan liukasteilla leikkiminen. Kuulemma ne, jotka oikeesti osaavat tanssia, eivät edes tarvi moisia mömmöjä. Se on tosi. Veljeni on näitä tyyppejä, lähes ammattilainen, ja kiroaa aina liukasteet. Tanssaa myös kumipohjakengillä. |
Tankero 14.06.2005 13:28:57 | |
---|
Mun mielestä päätös oli perseestä. Osoitus siitä kuinka Suomessa mennään tässäkin Ameriikan malliin. Mitään ei tartte itsen ajatella ja vastuu pyritään aina vierittämään muille. Juristit vaan asialle ja lopputulema on se että jokaisella tarttee olla vakuutus kaikkeen mahdolliseen. levillähän meni uusi parketti remonttiin, kun muijat meinas katkoa jalkojaan reiissä. |
backwood 14.06.2005 13:48:34 | |
---|
kaikkein "parhaitahan" on tietysti nää itse kyhätyt vesivanerista tehdyt "parketit".hiekka tai asfalttipiha ja siihen vaan 4-5 vesivanerin palaa vierekkäin.ja siihen kun herra vie rouvan lennokkaalla vaihtoaskeleella kun sade on ensin vanerin kastellut ja levyissä on 1-5 sentin rakoja...siihen sitten korkokenkä kiinni niin awot...tulee hyvää jäjkeä.. humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
Mynthor 14.06.2005 13:59:24 | |
---|
Oltiin just yksissä yks. bileissä. Liukastetta meni vähän liiaksikin lattialle ja mummut perä jälkeen konttasivat lattialla..Syytteitä ei taidettu juhlakalulle nostaa, mutta olihan se viihdyttävää katseltavaa kun humalaiset 60v.:t yrittivät kontata pystyyn. Tostahan sais muuten jonkun hauskan seuraleikin tollasiin hää/synttäri-juhliin.. Kuumuuteen taisivat pyörtyillä. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Tankero 14.06.2005 14:23:29 | |
---|
Mun mielestä päätös oli perseestä. Osoitus siitä kuinka Suomessa mennään tässäkin Ameriikan malliin. Mitään ei tartte itsen ajatella ja vastuu pyritään aina vierittämään muille. Juristit vaan asialle ja lopputulema on se että jokaisella tarttee olla vakuutus kaikkeen mahdolliseen. Lievä ristiriita tuossa. Ameriikassahan nimenomaan jokainen on vastuussa itsestään. Ja onhan Ameriikka muutenkin totuus euroopasta. Sieltähän se kaikki oppi tulee. |
El Condor 14.06.2005 14:41:40 | |
---|
kaikkein "parhaitahan" on tietysti nää itse kyhätyt vesivanerista tehdyt "parketit".hiekka tai asfalttipiha ja siihen vaan 4-5 vesivanerin palaa vierekkäin.ja siihen kun herra vie rouvan lennokkaalla vaihtoaskeleella kun sade on ensin vanerin kastellut ja levyissä on 1-5 sentin rakoja...siihen sitten korkokenkä kiinni niin awot...tulee hyvää jäjkeä.. Sitä parempia ovat vain (yleensä samoilla keikoilla esiintyvät) "esiintymislavat", jotka on kyhätty nostamalla muutama vesivanerin pala eurolavojen tai kaljakorien päälle. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
riff 14.06.2005 14:57:56 | |
---|
Rupesikohan se mummo boikotoimaan tuota tanssipaikkaa vai meneeköhän jo ensi viikonloppuna sinne diggailemaan jotain "Kumpulaista"? Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
isojussi 14.06.2005 15:21:08 | |
---|
kaikkein "parhaitahan" on tietysti nää itse kyhätyt vesivanerista tehdyt "parketit"... Nekin pitää koota oikein. Karhee puoli ylöpäin ja saumat kiinni. Toimii erinomaisesti. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jeppeq 14.06.2005 16:40:51 | |
---|
Jos ny juma"puusta sahattu neliskanttinen tuote" ei muuten saada tanssipaikkoja kuolemaan, niin tässä on sitten isku paskatalikolla suoraan rintaan järjestäjille. Ei ole röyhkeydellä rajaa. Ei silti, inhoitavaa on kaatua ja satuttaa, mutta eiköhän se ole hlökohtainen ongelma jos jatkaa liukastelua ja ne 298 muuta pysyvät pystyssä. Tarttee alkaa seuraavaks vaatimaan korvausta "Henkisestä painostuksesta" heti, ku joku tampio tulee arvailemaan tuleeko hidasta valssia. Se on haaste käräjille samantien kouraan ja vahingonkorvausvaade kehiin. Suhtauduinko väärin ? ;) "minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa.. |
riff 14.06.2005 16:53:16 | |
---|
Jos ny juma"puusta sahattu neliskanttinen tuote" ei muuten saada tanssipaikkoja kuolemaan, niin tässä on sitten isku paskatalikolla suoraan rintaan järjestäjille. Ei ole röyhkeydellä rajaa. Ei silti, inhoitavaa on kaatua ja satuttaa, mutta eiköhän se ole hlökohtainen ongelma jos jatkaa liukastelua ja ne 298 muuta pysyvät pystyssä. Tarttee alkaa seuraavaks vaatimaan korvausta "Henkisestä painostuksesta" heti, ku joku tampio tulee arvailemaan tuleeko hidasta valssia. Se on haaste käräjille samantien kouraan ja vahingonkorvausvaade kehiin. Suhtauduinko väärin ? ;) Et. Komppaan.;-) Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |