buntta 06.06.2005 10:53:05 | |
---|
|
uruttaja 06.06.2005 10:57:38 | |
---|
Kait tällekin on tilauksensa. Pelastit sateisen maanantai-aamun, nyt jaksaa taas! On se humpalla ihmeellinen voima, tai sitten minulla ei ole vieläkään lääkitys kohdallaa. Minua NAURATTAA:) |
R.Syke 06.06.2005 11:03:43 (muokattu 06.06.2005 11:06:09) | |
---|
http://www.sci.fi/~mpn/kojootit/ -Heh. Laulusolistina itse Kojo! :D Pilvet väistyivät taivaaltani. Kiitos plussien kera! Paitsi, että näppis kärsi taas jostain juomasta...lomakahvista ;) |
baron 06.06.2005 11:10:26 | |
---|
-Heh. Laulusolistina itse Kojo! :D Pilvet väistyivät taivaaltani. Kiitos plussien kera! Paitsi, että näppis kärsi taas jostain juomasta...lomakahvista ;) Onko tuollainen esittelysikermä "Teostovapaa"? "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Sertzo S 06.06.2005 11:20:46 (muokattu 06.06.2005 11:21:14) | |
---|
Onko tuollainen esittelysikermä "Teostovapaa"? Onkohan kuvassa takavasemmalla olevalla tyypillä ollut pitkäkin putki päällä ja alkava krapula? Anteeksi, en voi olla nauramatta. Niin tuo Teostoasia, sitä en tiedä, mutta veikkaan, ettei ole. |
poppamies 06.06.2005 11:27:17 (muokattu 06.06.2005 11:34:22) | |
---|
Noh, sanottakoon vaikka näin. Laulaja ei pysy yhdessäkään kappaleessa nuotilla jos sillä nyt on mitään merkitystä kun hunpasta on kyse... Kuuntelin toisenkin kerran ja tämän täytyy olla huumoria...lähinnä tulee M.A. Numminen mieleen... Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu |
isojussi 06.06.2005 11:51:15 (muokattu 06.06.2005 11:51:55) | |
---|
...lähinnä tulee M.A. Numminen mieleen... No kyllä tosta on Mauri Anteron nerous kaukana. Sillä oli muuten viimekesänä helevetin kobat soittajat mukana. Onhan noita bändejä paljon. Valitettavan paljon. Tulee mieleen kesä....joku, en muista: Edellisenä päivänä oli vaimon kanssa oltu Kirjurilla. Lavalle EVF, jne, viimesenä Sergio Mendez. Seuraavana aamuna ajelin kotio. Jotain suomalaista humppajeesusta haastateltiin radiossa: - Sun tuotannosta on aika iso osa lattarimusaa - Juu mä tykkään bossanovasta. Sit alko joku sen tekemä bosis *klik* Ratio kii. Vähän sama juttu Harry Belafonten konsertin jälkeen. Mestari bändeineen leipo semmosen tulkinna biisistä "Muistab Syynkuun". Seuraavan ehtoona Finlanders veti saman biisin telkussa. Sinänsä pojat soitti 1000 000 x paremmin kuin nää saatana Kojootit, mutta kyllä tuntu kököltä sen Belafonten jälkeen. Oli muuten lauantaina Paapassa muutama hyvä esimerrki tanssikehiinkin. Vaikka slowareiks. Stardust, Georgia, Nature boy...aaahhhhh....Esimerkkiä siis myös esityksenkin puolesta, eikä vaan biiseinä Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
riff 06.06.2005 11:53:45 | |
---|
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
mack the knife 06.06.2005 12:01:45 | |
---|
Joo. On se semmosta. Midikurtulla melodiaa laulun alle ja vielä vähän niin kuin sinne päin. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
KoskPaavo 06.06.2005 12:01:48 | |
---|
Itseasiassa oikean kojootin ääntä on kiva kuunnella tähän verrattuna. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
riff 06.06.2005 12:06:06 | |
---|
Joo. On se semmosta. Midikurtulla melodiaa laulun alle ja vielä vähän niin kuin sinne päin. Surullista on että topille menee läpi kaikki vaikka miten huonosti tehty. Sitten taas joku timantin kova bändi ei saa YHTÄÄN sen isompaa arvostusta vaivannäöstään. Korkeintaan huutavat, että menkää konserttisaleihin taiteilemaan. En meinaa että biisit pitää sovittaa "jatsiksi" mutta saa hommat hoitaa kuitenkin tyylillä. Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
jeppeq 06.06.2005 20:38:05 | |
---|
No en innostunut kyllä minäkään. Joku ihme vimma on soittaa vaikka mitä biisejä "vanhoista uusimpiin" toteutuksella 0 miinus sata. Sitten joku "soittajista" on jokun suupaltin tuttu ja muutahan ei tarvita. Suosio hoituu metsäradiolla kansan syviin riveihin ja voihan olla niinkin, että kun pirusti kehutaan pienessä piirissä niin alkaa itekin jo uskomaan kykyihinsä. Soittakoot nämä herrat hirvipeijaisia ja häitä, sinne sopii kuten pieksu pa...aan. Huonoa mainosta silti elävälle musiikille näinä aikoina. Menisköhän tanssi.net:issä kuinka korkealle sijoitukselle ? "minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa.. |
Paddle 06.06.2005 20:49:19 | |
---|
Lukekaapa nuita Kojoottien toiveita juhlien järjestäjille, pari ihan maittavaa riviä sielläkin :) Monet uudemmat tai eksoottisemmat valssit eivät välttämättä kuullostakaan keikkakalustolla soitettuna siltä kun levyiltä ne on totuttu studioissa tehtynä kuulemaan. Tarvittaessa annamme hyviä valssiehdotuksia. Pelimanniperinteen mukaisesti oletamme saavamme nauttia samoista pöytätarjoiluista kuin juhlijatkin. |
baron 06.06.2005 21:13:23 | |
---|
Lukekaapa nuita Kojoottien toiveita juhlien järjestäjille, pari ihan maittavaa riviä sielläkin :) Et oo lukenut tarkasti: Haluavat vain raikasta vettä backstagelle, eiks se selitä kaiken! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Summers 07.06.2005 10:58:38 | |
---|
Mistä tunnistaa ammattimaisen muusikon? Minusta ainakin siitä, että on taito ymmärtää, että jokainen soittaa omalla tasollaan kykyjensä mukaan. Täälläkin liikkuu enimmäkseen amatöörejä.... |
Epämuusikko 07.06.2005 17:17:09 | |
---|
Taustalaulut rokkaa. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
kimmoke 07.06.2005 17:30:08 (muokattu 07.06.2005 17:30:26) | |
---|
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
klunssila 07.06.2005 21:56:06 | |
---|
http://www.sci.fi/~mpn/kojootit/ känt pai mai laa-aav... !!!! Jumaleisson jätkät! Tästä porukasta pitää saada Savonlinnan humppamiittiin house-bändi! Eiköhän panna kolehti pystyyn, veikkaan että pojilla sattuu olemaan juuri vapaa viikonloppu(yllätys, yllätys) vaikka suksee on varmasti hurja ja tulevat ilomielin keikalle. Minä pistän omistani 50 euroa, kuka lähtee mukaan? Omassa kuvassa taitelija Lumivaara (Trio Vuoksenkaislat) ansaitulla tauolla! |
R.Syke 07.06.2005 22:10:22 | |
---|
känt pai mai laa-aav... !!!! Jumaleisson jätkät! Tästä porukasta pitää saada Savonlinnan humppamiittiin house-bändi! Eiköhän panna kolehti pystyyn, veikkaan että pojilla sattuu olemaan juuri vapaa viikonloppu(yllätys, yllätys) vaikka suksee on varmasti hurja ja tulevat ilomielin keikalle. Minä pistän omistani 50 euroa, kuka lähtee mukaan? -Ehottomasti osallistun kolehtiin, jos olen paikalla 20-50 eurolla rahatilanteesta riippuen. Pändille tietysti puhtaana käteen. Ja kerrankin saa kuunnella sitä itseään sitä itseään itse soittamati. HÄh? Paras ehdotus ikinä! Joskus muistan tv-ohjeman, johon J.Virtanen oli kutsunut Kim Floorin pariksi Veijo Ullakon. Tää on hyvä! Plus tuli. |
tattis 07.06.2005 23:15:14 | |
---|
Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla??????????? Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |