Aihe: Elektronyloneista
1
tiitus
05.06.2005 11:28:29
Minkälaisia elektronylonkielisiä käytätte? Olen hankkimassa itselleni sellaista ja kaipaisin vähän vinkkejä..: )
poppamies
05.06.2005 13:42:50

Minkälaisia elektronylonkielisiä käytätte? Olen hankkimassa itselleni sellaista ja kaipaisin vähän vinkkejä..: )

No mulla on vehkeet 1900-luvulta asti.
Kitara on Ibanez GA140F. Klassista ohutkoppaisempi flamencokitara. Koppa "vain" 9,5 cm syvä. Jälkiasennuksena olen laittanut siihen Fishman Tranducerin ja (Fishman Axis+) elektroniikan. Soundi on hyvä. Kitaraa on lainattu minulta monesti erilaisiin konsertteihin ja studiohommiin.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu
C7
06.06.2005 10:34:45
Minulla on espanjalainen Cuenca CTW.50R Elen, mikit on Fishmanin Prefix Pro Blend. Tyytyväinen olen ja kun joku täällä jossain threadissa valitti, ettei nylonit pysy keikalla vireessä, niin tämän kanssa ei kyllä ole sitä ongelmaa. Soittelen sitä Fenderin Acoustasonic SFX:n läpi ja soundi on hieno.
vanha, mutta edelleen elossa!
Einherjar
06.06.2005 14:07:54 (muokattu 06.06.2005 14:08:53)
Tässä kävin miksaamassa yhtä tanssiorkesterikyhäelmää, joka oli toteutettu konservatorio-tyypeistä (luulisin) ja näitten kitaristilla oli sitten testissä semmoinen Yamahan silent guitar
http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_slg100n_prodinfo.html

Tämä oli suorastaan loistava peli (tosin efektiprosessorilla ei kyllä monikaan välttämättä mitään tee..) ja toimi monitorienkin kanssa todella hyvin.
Tietenkin kalliit monkkamikkiviritelmät kuulostaa hyvässä kitarassa aina paremmalta, mutta hintaansa nähden tuo kyllä hakkasi helposti paljon kalliimmat systeemit.

Nyt itseasiassa, kun tuota thomannin sivua kattelen, niin tuli mieleen, että periaatteessahan tuosta headphones-liitännästä saisi tungettua yhden napin korvaan. Toisin sanoen tuota kitaraa ei välttämättä siis monitoriin tarvisi laitella... linestä PA:han ja phonesista korvaan.

(edit: linkki korjattu oikeaan kitaraan)
riff
07.06.2005 00:04:47
Mulla on semmonen Washburn Mirage lankkunylon varustettuna B-Band mikillä. Hyvältä soundaa suoraan PA:han kytkettynä ja vähän rewerbiä perään. Lämpötilan vaikutus on kyllä vireeseen vähän liian suuri. Kivoja pelejä valsseissa, tangoissa ja joissain lattaribiiseissä.
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
magnetman 004
08.06.2005 19:22:58

www.landola.fi

Itelläni on acct-5000, hieman kevyempi keikkakitara, jossa ohuempi koppa, hieman kaareva otelauta, soololovi...
Soitan ennemmin kuin puistelen matot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)