Tankero 10.05.2005 13:03:40 | |
---|
Kyllä soittoniekoilta löytyy vielä jalouttakin. Ystävämme Keijo M on perustanut Patelassa Lapsen Puolesta nimisen yhdistyksen. Kerää kuulemma rahaa syöpälapsille. Kun muistamme, että ko henkilö sai taannoin ylivoimaisen voiton Mnetin "kieroin solisti"- äänestyksessä, ja muutenkin miehen tietäen, panee hiukan epäilemään. |
riff 10.05.2005 13:35:32 | |
---|
Hähhähhäää! Kepin karvainen käsi kaapii pöydältä "kulut" pois ja sen jälkeen lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen!! Kulurakenne voi olla mielenkiintoinen...=-) Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
Sertzo S 10.05.2005 13:39:56 (muokattu 10.05.2005 13:40:17) | |
---|
Hähhähhäää! Kepin karvainen käsi kaapii pöydältä "kulut" pois ja sen jälkeen lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen!! Kulurakenne voi olla mielenkiintoinen...=-) En malta olla tähän lisäämättä, että ns. Takarivin Tähdet-ry:n Eero Aven olisi kenties mainio yhtiökumppani. Tuli vain mieleeni tuosta Laila Kinnusen elämäkerta-kirjasta. Lukekaapa, jos ei ennalta ole jo luettu. |
edge 10.05.2005 15:47:19 | |
---|
Ja siihen yksi Lars hoitamaan lakisääteisiä `muita maksuja` voi voi kun ei vaan jäisi lapset ilman.... ..verrattain nättiä hommaa.. |
aisa 10.05.2005 16:17:19 | |
---|
ei säätämä! että tääkin päivä piti nähdä. pitäisköhän jo valmiiks ottaa puhelu 45min-ohjelman toimitukseen tai karpoon... omat epäilykset on olemassa kyllä mullakin ton lopullisen rahan jaon suhteen. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
uruttaja 10.05.2005 16:29:23 (muokattu 13.06.2005 17:49:42) | |
---|
No voi mahoton paikka, tämä se ei opi, eikä myöskään keräykseen osallistujat opi. Sutki on sutki. HYI V...TU. Jostain raadonsyöjistä sai ennen vanhaan tapporahan,tai ne sotkettiin suohon. Mikä perhlkklkle saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla. Rikospoliisissa on tutkinnassa tälläkin hetkellä 5 - 7 epäselvää rahankeräyshanketta,niistä suuri osa lasten syöpätautien aikaansaamalla myötätunnolla ratsastavia. Onkohan tämä keräys jo listoilla. Tänä keväänä MOT narautti ison, tosi ison petosvyyhdin. Eräs pohjoisenpuolen kosketinsoittaja risti K:n keräyksen: Pohjoinen Auta edes K:a r.y. Sanoi samalla arvostavansa pedofiilien ystäviä enemmän kuin tätä henkilöä. Muistelen reipas 1o vuotta sitten ao, henkilön sotkeutuneen samankaltaiseen avustusbusinekseen. Silloin oli ainakin härdelliä kulurakenteesta. Siitä olen aivan varma, että puhtaat jauhot sillä koijarilla ei ole nytkään pussissa. Yököttävää että kuolemansairaiden pikkulasten avulla joku hyötyy, tavoittelee itselleen etua ja kunniaa. Komppia: Lars ja Eero hoitamaan viranomaissuhdetoimintaa. |
aisa 10.05.2005 17:06:40 | |
---|
Lars ja Eero hoitamaan viranomaissuhdetoimintaa. ja tony halme hoitamaan jälkipyykit... remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
clave 10.05.2005 19:18:12 | |
---|
Komppia. Keppi tehnyt joskus mulle pikku kuprun, enkä pitänyt siitä. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
uruttaja 10.05.2005 19:26:35 | |
---|
Komppia. Keppi tehnyt joskus mulle pikku kuprun, enkä pitänyt siitä. On tehnyt pieniä paljon ja isojakin monta. |
jenkkamies 10.05.2005 20:52:08 | |
---|
Todella kiitettävää toimintaa. Katkeruus tuntuu taas nostavan päätään, kun puhutaan hyväntekeväisyydestä. Välillä tuntuu, että tällä palstalla arvostusta vain muusikko, jolla on keikalta kotiin tuotavaksi vain ylikierroksille piinattu maksa ja grogien venyttämä naama. Minerva ON HYVÄN ASIAN PUOLELLA. |
uruttaja 10.05.2005 20:52:50 | |
---|
Todella kiitettävää toimintaa. Katkeruus tuntuu taas nostavan päätään, kun puhutaan hyväntekeväisyydestä. Välillä tuntuu, että tällä palstalla arvostusta vain muusikko, jolla on keikalta kotiin tuotavaksi vain ylikierroksille piinattu maksa ja grogien venyttämä naama. Minerva ON HYVÄN ASIAN PUOLELLA. Oikea mies, oikeassa paikassa. |
aisa 10.05.2005 20:56:50 | |
---|
Todella kiitettävää toimintaa. Katkeruus tuntuu taas nostavan päätään, kun puhutaan hyväntekeväisyydestä. Välillä tuntuu, että tällä palstalla arvostusta vain muusikko, jolla on keikalta kotiin tuotavaksi vain ylikierroksille piinattu maksa ja grogien venyttämä naama. Minerva ON HYVÄN ASIAN PUOLELLA. hihhihhihhooohhooohhhaaaahhhh!!! jenkkamies eduskuntaan! remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
R.Syke 10.05.2005 21:01:10 | |
---|
hihhihhihhooohhooohhhaaaahhhh!!! jenkkamies eduskuntaan! -Olen hyvän aisan puolella. |
uruttaja 10.05.2005 21:05:46 (muokattu 10.05.2005 21:06:06) | |
---|
-Olen hyvän aisan puolella. Voisko Jenkkaesa saada kannatusta vaikkapa Usan pressaksi tai EU-parlamenttiin. Minäkin olen hyvän Aisan puolella. |
turisija 10.05.2005 22:18:18 | |
---|
Miettikäähän tarkkaan ennekuin alatte arvostelemaan toisten jaloja tekoja. Minä epäilen,että jossain vaiheessa totuus paljastuu ja hra K.M. pääsee Guinnesin ennätysten kirjaan maailman vanhimpana syöpälapsena. |
turisija 10.05.2005 22:34:24 | |
---|
Tulee varmaan samaan kirjaan missä "Maailman vanhimman lapsitähti"-tittelin saa Jaksonin Maikkeli ! |
baron 10.05.2005 23:47:34 (muokattu 10.05.2005 23:47:55) | |
---|
|
ICE 11.05.2005 00:22:31 | |
---|
Kyllä soittoniekoilta löytyy vielä jalouttakin. Ystävämme Keijo M on perustanut Patelassa Lapsen Puolesta nimisen yhdistyksen.. Voitteko kertoa ummikolle kuka tämä Keijo M on? Ihan mielenkiinnosta vaan. ;-) "Taidetta taiteen vuoksi" - Theophile Gautier Ärlä #025 |
pekkajau 11.05.2005 09:45:03 | |
---|
Hähhähhäää! Kepin karvainen käsi kaapii pöydältä "kulut" pois ja sen jälkeen lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen!! Kulurakenne voi olla mielenkiintoinen...=-) Rahat lähtee kun kup... matkatoimisto Töölöstä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Tankero 11.05.2005 12:16:50 | |
---|
Miettikäähän tarkkaan ennekuin alatte arvostelemaan toisten jaloja tekoja. Minä epäilen,että jossain vaiheessa totuus paljastuu ja hra K.M. pääsee Guinnesin ennätysten kirjaan maailman vanhimpana syöpälapsena. Ainakin hän sanojensa mukaan tietää kaiken syövästä. Väitti näin kerran ja puhui puuta heinää. KUn mainitsin, että rouvani väitöskirjassa oli hiukan erilaista tietoa, ei se tahtia haitannut. Selitystä tuli. |