Aihe: Lappuja Finkkujen "Mikään ei voi meitä erottaa??
1
Teemu Tee
25.07.2005 20:47:01
Morsian hommasi jo yhdet, mutta niistä ei ole mitään apua. Mahtaako toivelaulukirjoista löytyä, pystyiskö joku tsekkaan. Kun on vähän kiirus..
Tyhjän saa pyytämättäkin
baron
25.07.2005 20:48:58

Morsian hommasi jo yhdet, mutta niistä ei ole mitään apua. Mahtaako toivelaulukirjoista löytyä, pystyiskö joku tsekkaan. Kun on vähän kiirus..

Ei oo toivelauluissa eikä POP-toivelauluissa.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Riksteri
25.07.2005 21:33:23
Jostain huoltoasemalta saattaa edullisesti löytyä Finlandersin ensimmäinen levytys digitaalisesti remasteroituna nimeltään 'Finlanders esittää', Hot1One -sarjaa, josta ko. kappale löytyy.

Kappale: Mikään ei voi meitä erottaa
Säv. A.Hartelin, san. A.Ollikainen, © Warner/Chappell Music Finland, FIMSJ0100002

Jakelusta vastaa Musiikkijakelu Oy
puh. 02-2535 989
www.musiikkijakelu.fi

Mutta eihän tämä kappale ole valssi eikä mielestäni oikein mitenkään häävalssiksi sopiva muuten kuin parodiana?
kuunsirppi
26.07.2005 13:12:30
Tuo kappale on tuon levyn mukaan slow beat.

Mulla on kopio tosta levystä ja oon saanut Finkuilta siihen lapunkin, mutta ei siinä kyllä melodiaa ole, eli se pitäis kuitenkin opetella levyltä.
Lappu on vaan käsin kirjoitettu, eli ei siitä varmaan oo koskaan kustannettu oikein painettua versioo, kun kerran tommosen lähettivät
Teemu Tee
27.07.2005 17:08:45
Tuo kappale on tuon levyn mukaan slow beat.

Mulla on kopio tosta levystä ja oon saanut Finkuilta siihen lapunkin, mutta ei siinä kyllä melodiaa ole, eli se pitäis kuitenkin opetella levyltä.
Lappu on vaan käsin kirjoitettu, eli ei siitä varmaan oo koskaan kustannettu oikein painettua versioo, kun kerran tommosen lähettivät

Kiitos kaikille yrittäneille!

Morsmaikku hommas mulle jo levyn, joten sain melodiasta kiinni. Ohessa tuli ilmeisesti sama, käsinväännetty Finkkujen nuotti, joten kaikki kunnossa. Lisäksi vääntelen tässä köyhän-miehen-lapun biisistä vastaisuuden varalle, joten haluavilta mail-osoitteita sitten vaan pikaviestinä...
Tyhjän saa pyytämättäkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)