humppahanuristi 23.06.2005 09:39:19 | |
---|
Onko tosiaan niin, että keikkaa tekevät nuotinlukutaitoiset hanuristit/kiipparistit ovat kaikki varattuja täällä Jyväskylän seudulla? Nyt mitä tulee mieleen, niin kaikki ollaan bändeissä kiinni ja osa lopettanut kokonaan. Tässä kun saisi itsekin juosta parissa bändissä mutta kun molemmat haluaa vaan "vakituisen" eli ollaan kiinni bändissä koko ajan. Ja eipä nyt puhuta mistään kyläpelimanneista vaan ihan uudemmankin musiikin hallitsevista. |
R.Syke 23.06.2005 11:42:57 (muokattu 23.06.2005 11:45:43) | |
---|
Onko tosiaan niin, että keikkaa tekevät nuotinlukutaitoiset hanuristit/kiipparistit ovat kaikki varattuja täällä Jyväskylän seudulla? Nyt mitä tulee mieleen, niin kaikki ollaan bändeissä kiinni ja osa lopettanut kokonaan. Tässä kun saisi itsekin juosta parissa bändissä mutta kun molemmat haluaa vaan "vakituisen" eli ollaan kiinni bändissä koko ajan. Ja eipä nyt puhuta mistään kyläpelimanneista vaan ihan uudemmankin musiikin hallitsevista. -En nyt ota kantaa tohon Jyväkylän seutuun, mutta tuntuu joskus siltä, että hanuristit soittelevat itekseen pelkästään kellareissa. Jos niitä sitten haluais mukaan soittoon ne sanoo, ettemmäviiti, pitää reenata ensin. Sulla on hyvä tilanne. kun hihasta mukaan revitään :) Ite oon joskus suorastaan kyrpiintyneenä vetäny kiipparin hanurisoundilla tangoo ja täytyy sanoa, ettei siitä perkule nauti yhtään. Tuossa jo harkitsin vakavasti pianohaitarin hankkimista. Ja varmana joudun hankkimaankin. Kehiin ja valoihin vaan!´ Täytyyhän kunnon pändissä hanurihemmo olla... |
timwee 23.06.2005 12:22:39 | |
---|
Ihan sama se on kiipparistien kanssa täällä pääkaupunkiseudulla! Hyvät sellaiset varsinkin hukassa... Tuohon haitari kysymykseen en ota kantaa koska: Soittaja soittaa, laulaja laulaa ja haitaristi haittaa... |
M.i.k.key 23.06.2005 12:27:37 (muokattu 23.06.2005 12:31:42) | |
---|
Soittaja soittaa, laulaja laulaa ja haitaristi haittaa... Juuri näin!!! EDIT: Ja mulla on vähän sama käsitys Helsingin kiipparitilanteesta, olkoonkin kyse enemmän pop-rockpuolesta Mä lopetan nää hommat! |
baron 23.06.2005 12:34:10 | |
---|
Juuri näin!!! EDIT: Ja mulla on vähän sama käsitys Helsingin kiipparitilanteesta, olkoonkin kyse enemmän pop-rockpuolesta Ja mä saan koottua samaan bändiin 6 kiipparistia:-) |
R.Syke 23.06.2005 12:36:49 | |
---|
Ja mä saan koottua samaan bändiin 6 kiipparistia:-) -Helsingissä toki löytyy. Mäkin soittaisin mieluiten tommosta komppikitaraa, mutta WW:n tapaan mut on työnnetty kiipparistiksi :) Ja mikäs prkl siinä... |
jon lord 23.06.2005 13:29:54 | |
---|
Taitaa olla sama ongelma koko Suomen alueella. Mullekin tarjotaan hommia koko ajan mutta aikataulu on rajallinen ja on kurja sanoa koko ajan ei. |
baron 23.06.2005 14:24:31 | |
---|
-Helsingissä toki löytyy. Mäkin soittaisin mieluiten tommosta komppikitaraa, mutta WW:n tapaan mut on työnnetty kiipparistiksi :) Ja mikäs prkl siinä... Mäkin soitin bassoa ja naisia riitti ja sitten jouduin kiipparistiksi. |
R.Syke 23.06.2005 14:33:53 | |
---|
Mäkin soitin bassoa ja naisia riitti ja sitten jouduin kiipparistiksi. -Ja jos tenorifonisti on keikalla mukana, niin naiset vie sen prkl heti! En ymmärrä. Mitä pitäis tehdä? |
isojussi 23.06.2005 14:42:49 | |
---|
-Ja jos tenorifonisti on keikalla mukana, niin naiset vie sen prkl heti! En ymmärrä. Mitä pitäis tehdä? jos net vonistin perään on, niin anna mennä.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
uruttaja 28.06.2005 13:03:49 | |
---|
Onko tosiaan niin, että keikkaa tekevät nuotinlukutaitoiset hanuristit/kiipparistit ovat kaikki varattuja täällä Jyväskylän seudulla? Nyt mitä tulee mieleen, niin kaikki ollaan bändeissä kiinni ja osa lopettanut kokonaan. Tässä kun saisi itsekin juosta parissa bändissä mutta kun molemmat haluaa vaan "vakituisen" eli ollaan kiinni bändissä koko ajan. Ja eipä nyt puhuta mistään kyläpelimanneista vaan ihan uudemmankin musiikin hallitsevista. Mulle viestiä, tai saa soittaakkin, kun/jos tarvii tuuraajaa, ei tästä niin pitkä matka ole Keski-Suomeen. Teen mielelläni tuurauksia ihan missä päin vain. Aika harvoin kyllä on pyydettykään, olisko joku kuukausi sitten Kiuruvedelle viimeksi, mutta en päässyt aikataulusyistä. |
humppahanuristi 04.09.2005 20:08:49 | |
---|
Täytyy taas nostaa ylöspäin. Kysyttiin siis soittelemaan toiseen bändiin ja lupauduinkin mutta alkaa vähän vaikuttamaan, että bändin ja minun intressit onkin vähän toista. Kyllähän noita yksittäisiä keikkoja silloin tällöin tekee mutta jatkuvasti... Ei minulle. Kun haetaan soittajaa, joka soittaa melko lailla tarkasti alkuperäisen sovituksen mukaan ja osaa siis nuotit ja soittaa sekä haitaria ja koskettimia. |