poppamies 01.09.2005 23:03:04 | |
---|
Nyt mulla on Sacyn kootut mp3 koneella. Lainasin vinyylin kirjastosta ja laitoin kopion itselleni omaan käyttöön "muutamia kappaleita" niin kuin laki sen asian määrittelee. Kappaleet on seuraavat: 1. Sacy Sand - Rumba Mañana 2. Sacy Sand - El Cumbanchero+Rytmi-Veikkojen tunnussävel 3. Sacy Sand - I Cross My Fingers 4. Sacy Sand - Kerrothan miksi 5. Sacy Sand - Keinu kanssani (Sway) 6. Sacy Sand - Kuka kanalja varasti hääkellot 7. Sacy Sand - Kanssani kaukana (Contigo en la distancia)+ 8. Sacy Sand - Te doy mi amor 9. Sacy Sand - Brazil 10. Sacy Sand - Linda mujer 11. Sacy Sand - Perfidia 12. Sacy Sand - Mua lähemmäks' käy 13. Sacy Sand - Lemmentuskissasi (Sweet And Gentle) 14. Sacy Sand - Nicolasa 15. Sacy Sand - Vidita 16. Sacy Sand - Lissabonin yössä (Lisbon Antiqua) 17. Sacy Sand - Löytää voi niin monta syytä (Traicioneria) 18. Sacy Sand - Frenesi Hienoa suomalaista lattrimusaa! Myydään EBS MultiComp bassokompura |
baron 01.09.2005 23:13:14 (muokattu 01.09.2005 23:16:27) | |
---|
Ei oo totta: Mä en oo ikinä tiennyt, että mun suosikki cha-chata "Melo dijo adelaa" (Sweet and gentle) on levytetty suomeksi!! Mä maksaisin kultaa, että saisin kuulla sen! Edit: Mä oon oikeesti kuullut ja nähnyt Sacy Sandin bändeineen livenä 50-luvulla valkoisissa röyhelöhihapaidoissa ja sombrerot päässä, bändissä marakassit ja clavet, en vain silloin osannut arvostaa sitä kulttuuritekoa, mikä etuoikeus mulla oli saada vastaanottaa! The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
uruttaja 01.09.2005 23:32:14 | |
---|
Voi jos sais edes yhden Kokkolan esan biisin meiliin, niin olisin kans onnellinen. Paitsi että olen mä muutenkin vähän onnellinen. |
poppamies 01.09.2005 23:47:39 | |
---|
.. Mä oon oikeesti kuullut ja nähnyt Sacy Sandin bändeineen livenä 50-luvulla valkoisissa röyhelöhihapaidoissa ja sombrerot päässä, bändissä marakassit ja clavet, en vain silloin osannut arvostaa sitä kulttuuritekoa, mikä etuoikeus mulla oli saada vastaanottaa! Minulla oli ilo ja kunnia tuntea Sacy henkilökohtaisesti. Kerran kun olin käymässä Grönin Eikkakin tupsahti visiitille... Myydään EBS MultiComp bassokompura |
baron 01.09.2005 23:54:24 | |
---|
Minulla oli ilo ja kunnia tuntea Sacy henkilökohtaisesti. Kerran kun olin käymässä Grönin Eikkakin tupsahti visiitille... Sacylla oli silloin tapana soittaa tansseissa 1-2 settiä lattareita ja sitten ne vaihtoi kuteita ja soitti tavanomaista. Sen aikainen mun ympäristösuhtautuminen oli että "pellebändi", ei "kukaan"? silloin Suomessa Sacya lukuunottamatta osannut arvostaa lattareita. Aikaansa edellä! The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
uruttaja 01.09.2005 23:55:45 | |
---|
Kumpi antoi periksi? Sacy tuli Stadiin vai sinä ylitit KehäIII:n?:) |
poppamies 02.09.2005 00:00:06 | |
---|
Kumpi antoi periksi? Sacy tuli Stadiin vai sinä ylitit KehäIII:n?:) Sacy asui stadissa pitkään. Muutti Sirkan kanssa Kokkolaan kun lopetti hommat. Myydään EBS MultiComp bassokompura |
baron 02.09.2005 00:01:00 | |
---|
Kumpi antoi periksi? Sacy tuli Stadiin vai sinä ylitit KehäIII:n?:) Sacy tuli stadiin. En kyllä ole yhtään vakuuttunut siitä, oliko sen aikainen stadin yleisö yhtään vastaanottavaisempi Sacyn musiikille kuin Kokkolan kulmat. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
baron 02.09.2005 00:03:01 (muokattu 02.09.2005 00:09:27) | |
---|
Sacy asui stadissa pitkään. Muutti Sirkan kanssa Kokkolaan kun lopetti hommat. Mä en tunne/tiedä Sacysta oikeasti paljon mitään paitsi että yksi mun "lattariystävistä" on käynyt Sacya haastattelemassa Kokkolassa soittohommien jälkeen. "Uskomatonta mitä ne jo silloin sai aikaiseksi" The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |