jykke65 10.08.2005 14:47:10 | |
---|
Männä lauantaina oltiin hääkeikalla jossain päin Varsinais-Suomea ja oltiin siinä nauttimassa hääpöydän antimista muun "henkilökunnan" kanssa sivuhuoneessa, kun rumpalimme yllättäen huomasi salaattinsa liikahtelevan! No asiaa tarkemmin tutkittuamme salaatin keskeltä paljastui muhkea mato. Salaatti jäi syömättä ja kun tarjoilija saapui paikalle rumpalimme mainitsi, toki ystävälliseen sävyyn, hänelle salaatissa olleesta madosta, johon tarjoilija ykskantaan tokaisi että: "Onneks se sattu teille eikä noille ihmisille!" Joten siinäs kuulitte muusikko ei ole ihminen! Loppuillan siinä sitten pohdimme mikäs se muusikko sitte oikein on ja lopputulos oli että todennäköisesti Sika? Ainakin vaimo on sellasta joskus väittänyt en tiedä onko totta vai harhaa!! Mikko T:n piti tästä kirjoittaa mutta ehtisin ensin!! Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
Harmaa 10.08.2005 14:59:42 | |
---|
Joo, eikös tääl ollut jo aikaisemmin juttu häistä, jossa henkilökunta sanoi soittajille, että kun nuo ihmiset on syönyt niin te voitte hakea ruokaa. |
isojussi 10.08.2005 15:01:44 | |
---|
Tässä nimenomasessa tapauksessa oon samaa mieltä - parempi mato soittajien, kuin ihmisten salaatissa. Mä monasti mieluiten syön jossain takahuoneessa, kuin yleisön seassa. Saa olla vähän aikaa rauhassa asiakkaista - jaksaa sit palvella paremmin.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 10.08.2005 15:02:36 | |
---|
...kun nuo ihmiset on syönyt niin te voitte hakea ruokaa. No johan on soittaja, jos menee häissä hakeen safkaa ennen häävieraita! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jykke65 10.08.2005 15:06:31 | |
---|
Jos olisit Iso-Jussi nähnyt ja erityisesti kuunnellut sitä valokuvaajaa joka oli siellä niin veikkaanpa että olisi sullekin tullut halu siirtyä ihmisten joukkoon, oli sillä sen vertaa omituista juttua!! Kuva-Pena jo vuodesta-93!! ;) Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
jykke65 10.08.2005 15:09:18 | |
---|
jos menee häissä hakeen safkaa ennen häävieraita! Kuva-Pena teki senkin! Ei nyt ihan ennen hääparia mut ei paljoon puuttunu!! Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
El Condor 10.08.2005 15:09:49 | |
---|
Tässä nimenomasessa tapauksessa oon samaa mieltä - parempi mato soittajien, kuin ihmisten salaatissa. Niin, soittajat tarvivatkin hieman lihaisampia annoksia, että jaksavat soittaa. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Harmaa 10.08.2005 15:09:57 | |
---|
No johan on soittaja, jos menee häissä hakeen safkaa ennen häävieraita! No lähinnä tarkoitin sitä, että muusikko ei ole ihminen. |
isojussi 10.08.2005 15:13:54 | |
---|
Kuva-Pena....HOHO! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jykke65 10.08.2005 15:14:52 | |
---|
Kuva-Pena....HOHO! Ihan totta! Se sano itte, kysy vaikka Mikko T:ltä!!! Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
isojussi 10.08.2005 15:18:33 | |
---|
Ottiko Pena 10-kuvia? Vai mitä Sertzo? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jon lord 10.08.2005 16:21:23 | |
---|
Rukalla aikanaan ekana iltana menimme syömään seisovasta pöydästä ja saimme kauheen huudon :ei saa mennä syömään ihmisten ruokaa: Sitten meille tarjottiin keittiöstä kaksi viikkoa poronkäristystä ja perunamuusia. Onneksi mulla oli yksi tuttu tarjoilija siellä töissä. Aina kun se oli vuorossa niin menin kysymään voinko ottaa seisovasta päydästä. Aina se sano että mene vaan.Yli kolmenkymmenen vuoden aikana ei ole montaa kertaa kohdeltu inhimillisesti vaan bändi on se välttämätön paha kun menet keittiöön kysymään ruokaa. Onneksi solistit on joskus pitäneet puolia ja sanoneet että soitto ei soi ennenkuin tulee ruokaa.Muutama hyvä mesta on ollut missä keittiöhenkilökunta kohtelee hyvin. |
Sertzo S 10.08.2005 16:30:15 | |
---|
Mulla on myös jokunen v-mäinen kokemus ravintolan keittiöhenkilökunnasta, mutta päädyin avioon kuitenkin keittäjäkokin kanssa aikoinaan, joten keittiöissä on viihdytty tai niiden liepeillä. Mikä piru niillä joillakin on vartioida tai estellä soittajia syömästä kunnon sapuskaa niin kuin se olisi heiltä itseltään pois? Jos vielä olisin kentällä, niin soitto ei soisi, jos eväs ei olisi kuranttia ja sitä ei olisi tarpeeksi silloin kun on ruokailun aika. Kyllä prkle toimisin niin! |
Tankero 10.08.2005 16:30:45 | |
---|
Rukalla aikanaan ekana iltana menimme syömään seisovasta pöydästä ja saimme kauheen huudon :ei saa mennä syömään ihmisten ruokaa: Sitten meille tarjottiin keittiöstä kaksi viikkoa poronkäristystä ja perunamuusia. Onneksi mulla oli yksi tuttu tarjoilija siellä töissä. Aina kun se oli vuorossa niin menin kysymään voinko ottaa seisovasta päydästä. Aina se sano että mene vaan.Yli kolmenkymmenen vuoden aikana ei ole montaa kertaa kohdeltu inhimillisesti vaan bändi on se välttämätön paha kun menet keittiöön kysymään ruokaa. Onneksi solistit on joskus pitäneet puolia ja sanoneet että soitto ei soi ennenkuin tulee ruokaa.Muutama hyvä mesta on ollut missä keittiöhenkilökunta kohtelee hyvin. Meilläpäin on nykyään ainakin melkein järjestään hyvä kohtelu. Rukallakin lyötiin ruokalista eteen pari vuotta sitten. Siis Rukahovissa. On ylejään parannu meiningit viime vuosina. |
jon lord 10.08.2005 16:34:37 | |
---|
Meilläpäin on nykyään ainakin melkein järjestään hyvä kohtelu. Rukallakin lyötiin ruokalista eteen pari vuotta sitten. Siis Rukahovissa. On ylejään parannu meiningit viime vuosina. Mä olen ollut 98 lähtien poissa vakituisista kuvioista joten hommat on varmaan muuttuneet parempaan suuntaan ja solistibändissä oli muutenkin eri meininki kuin ns. viikkobändeissä. |
M.i.k.key 10.08.2005 16:59:19 | |
---|
Sitten meille tarjottiin keittiöstä kaksi viikkoa poronkäristystä ja perunamuusia. Tuli tuosta mieleen tarina bändistä jolle kävi samallalailla. Samaa ruokaa joka päivä, en muista tarkkaan kuinka juttu meni mutta soittivat sitten pelkästään yhtä ja ainutta biisiä kunnes saatiin vaihtelua myöskin ruokavalioon. Tyyliin: Kiitos, se oli lokki-valssi, seuraavaksi esitämme kappaleen lokki-valssi Mä lopetan nää hommat! |
vatta 10.08.2005 17:05:14 | |
---|
"Samat lakanat, sama kappale" "enköhän mä ny oo jo kohta bhoolini bhoolitellu?" |
Sertzo S 10.08.2005 17:09:59 | |
---|
Kuitenkin suosittelen diblomaattisia neuvotteluja ruokapolitiikasta henkilökunnan kanssa, jos se tökkii noin nykyisinkin miten se tällä palstalla on kirjoituksista esiin tullut eli liidarin toimia on neuvotella. |
isojussi 10.08.2005 17:10:45 | |
---|
...Sitten meille tarjottiin keittiöstä kaksi viikkoa poronkäristystä ja perunamuusia... En tiä meniskö ihan kaks viikkoo, mutta kun pääsee keskimäärin 2,5 kertaa viikossa pitopöydän ääreen, niin moni perusmurkina on heleveti hyvää..... Poronkäristyksellä eläisin mielelläni ainakin viikon.... No, kyllähän sitä kylmäsavulohtakin aika vitusti saa syödä, ennenkuin siihen kyllääntyy - ei oo viä iskeny...:D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Notefix 10.08.2005 17:28:54 (muokattu 10.08.2005 17:29:16) | |
---|
Jos vielä olisin kentällä, niin soitto ei soisi, jos eväs ei olisi kuranttia ja sitä ei olisi tarpeeksi silloin kun on ruokailun aika. Kyllä prkle toimisin niin! Hyvinhän teillä menee...sisärempoilla ei tuota safkaa yleensä ole enää moneen vuoteen tarjottu ku parissa mestassa. :) Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |