isojussi 18.09.2005 18:26:34 | |
---|
Oon tossa ruvennu miettiin Omegan korvaamista tiisselipakulla. Pariin otteeseen oon nyt ollu vuokratransiitilla liikkeellä ja on kyllä kyyti kelvannu. Mutta mites sit kamat pakkasella? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
aisa 18.09.2005 18:30:02 | |
---|
Oon tossa ruvennu miettiin Omegan korvaamista tiisselipakulla. Pariin otteeseen oon nyt ollu vuokratransiitilla liikkeellä ja on kyllä kyyti kelvannu. Mutta mites sit kamat pakkasella? ei oo ainakaan mulla aiheuttanu ongelmia. mut jos se jännittää niin ota semmonen pikkupaku missä on lisälämmitin tavaratilassa. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Jalmus 18.09.2005 18:31:40 | |
---|
Ooppelin korvaaminen millä tahansa autolla on aina askel parempaan huomiseen! Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
aisa 18.09.2005 18:32:42 | |
---|
Ooppelin korvaaminen millä tahansa autolla on aina askel parempaan huomiseen! HOHO! "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 18.09.2005 18:34:14 | |
---|
Kiitti vitusti - mä olin ajatellu Vivaroo.... Mutta asiaan: Minkälainen tsydeemi se lisälämppäri on? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
aisa 18.09.2005 18:36:09 | |
---|
Kiitti vitusti - mä olin ajatellu Vivaroo.... Mutta asiaan: Minkälainen tsydeemi se lisälämppäri on? se on polttoainekäyttöinen lisälämmitin tavaratilassa. siis niinku webasto joka töhöttää sinne takaloosteriin. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Tankoprinssi 18.09.2005 18:38:35 | |
---|
Ooppelin korvaaminen millä tahansa autolla on aina askel parempaan huomiseen! Sitä valmistetaankin vain siksi ettei BMW olisi huonoin saksalainen auto. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
JK 18.09.2005 18:39:33 | |
---|
Kiitti vitusti - mä olin ajatellu Vivaroo.... Unohda! Duuniauutona sellanen. Ekan vuoden aikana 5 kertaa pajalla. Ohjaustehostin korjattu (kahteen kertaan), ikkunannostimet lakkas toimimasta, akku sippas (laturiongelma), valot reistas ja mittaristossa palaa milloin mikäkin varoitusvalo. Se on sama kuin Renu Traffic ja Nissan Primastar. Volkkari Transporter. Kestää ja toimii. "Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega |
JK 18.09.2005 18:40:57 | |
---|
se on polttoainekäyttöinen lisälämmitin tavaratilassa. siis niinku webasto joka töhöttää sinne takaloosteriin. Saa myös sellaista versiota, jossa vesikiertoinen "patteri" ja puhallin siinä. Siis auton omaan järjestelmään kytkettyä. "Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega |
isojussi 18.09.2005 18:44:31 | |
---|
...Volkkari Transporter. Kestää ja toimii. Vähän kapee ohjaamo. Mää mahdun, mut jos joskus pitäs olla ohjaamo täynnä äijiä. Transiitissa olis siinä mielessä paremmin tilaa leveyssuunnassa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 18.09.2005 18:49:05 | |
---|
Ooppelin korvaaminen millä tahansa autolla on aina askel parempaan huomiseen! Koko ukottumisen ajan, eli 20 vuotta oli mein perheessä aina ainakin yksi "ropeli", ei niissä nyt kummosia vikoja ollut... Olo kuin Aku Ankalla... |
Jalmus 18.09.2005 18:51:30 | |
---|
Koko ukottumisen ajan, eli 20 vuotta oli mein perheessä aina ainakin yksi "ropeli", ei niissä nyt kummosia vikoja ollut... "En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..." Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
riff 18.09.2005 18:52:17 | |
---|
Mutta mites sit kamat pakkasella? Ei ne kamat pakkasessa hajoo. Tuskin kellään on näissä kenkälaatikkomersuissa/sprinttereissä mitään peräluukun lämmittäjää.
Positiivisuus on perseestä! |
manjaana 18.09.2005 18:56:23 | |
---|
"En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..." En mie kyllä kullasta puhunut, autosta vaan.. ;o)) Olo kuin Aku Ankalla... |
Tankoprinssi 18.09.2005 18:59:04 (muokattu 18.09.2005 18:59:46) | |
---|
Ei ne kamat pakkasessa hajoo. Tuskin kellään on näissä kenkälaatikkomersuissa/sprinttereissä mitään peräluukun lämmittäjää. Ei niin kunhan muistaa pitää niitä hetken lämpimässä ennenkuin kytkee virrat päälle. Pelkästään pakettiautolla on keikkamatkat tehty ja on siellä ollut -30 pakkasella vielä yksi soittajakin kamojen seassa, silloin matka tosin oli vain n 30 km. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
isojussi 18.09.2005 19:04:47 | |
---|
Voi vitun Toijalalaiset. Perheet kuulemma pelkää tekijöitä. Minkälainen isä ei suojele mukuloitaan henkensä kaupalla? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Martso 18.09.2005 19:10:30 | |
---|
Sitä valmistetaankin vain siksi ettei BMW olisi huonoin saksalainen auto. Argh! Jumalauta rinssinakki, vähän rotia nyt! :) Paras ajettava. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
stagestar 18.09.2005 19:13:23 | |
---|
Ooppelin korvaaminen millä tahansa autolla on aina askel parempaan huomiseen! hehee ! Jalmus se on huumorimiehiä ! rok rok !!! |
stagestar 18.09.2005 19:15:15 | |
---|
"En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..." "vitsin ei tarvitse olla hyvä, kun se on huono" hohhoo ! rok rok !!! |
uruttaja 18.09.2005 19:16:02 | |
---|
Ei ne kamat pakkasessa hajoo. Tuskin kellään on näissä kenkälaatikkomersuissa/sprinttereissä mitään peräluukun lämmittäjää. Ei oo tähän mennessä vielä ollut. |