jenkkamies 05.10.2005 00:20:47 | |
---|
Tervehdys pitkästä aikaa. Taas on kesän keikkatomut karisteltu ja siirrytty luokanopettajan kiireisiin. Miltäs näytti kesän keikkasaldo? Meidän orkesteri teki kesä-elokuussa 18 keikkaa. Epäileville tuomaksille kerrottakoon, että toteuttamamme hinnanpudotus (kvartetti 350 eur.) toimi juuri toivotulla tavalla. Täytyy myöntää, että kauheasti ei sukan varteen jäänyt mutta soittaminenhan onkin pääasia. Ensi vuonna aiomme nostaa hintoja. Muutamia lkeikkoja saimmekin neuvoteltua ensi kesäksi, eli strategiamme toimi. Tosin osan jouduimme myymään tämän kesän hintaan. Mitenkäs muilla on kesä ja keikat sujuneet? |
Eddy 05.10.2005 00:49:20 | |
---|
Epäileville tuomaksille kerrottakoon, että toteuttamamme hinnanpudotus (kvartetti 350 eur.) Pudotus? Aika kovilla liksoilla olette sitten aiemmin vetäneet (ja itseasiassa vieläkin). Eihän kvartetissa ole yleensä paljon yli neljää henkeä... Koskettelen soittimia... |
baron 05.10.2005 06:14:27 | |
---|
Mulla on vähän erilainen strategia: Mä oon nostanut liksoja ja keikat lisääntyneet. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Musiikkia korville 05.10.2005 07:53:03 | |
---|
Mulla on vähän erilainen strategia: Mä oon nostanut liksoja ja keikat lisääntyneet. Hyvä Baron! Juuri näin. Meillä on sama strategia. Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät. |
Musiikkia korville 05.10.2005 08:11:43 | |
---|
Tervehdys pitkästä aikaa. Taas on kesän keikkatomut karisteltu ja siirrytty luokanopettajan kiireisiin. Miltäs näytti kesän keikkasaldo? Meidän orkesteri teki kesä-elokuussa 18 keikkaa. Epäileville tuomaksille kerrottakoon, että toteuttamamme hinnanpudotus (kvartetti 350 eur.) toimi juuri toivotulla tavalla. Täytyy myöntää, että kauheasti ei sukan varteen jäänyt mutta soittaminenhan onkin pääasia. Ensi vuonna aiomme nostaa hintoja. Muutamia lkeikkoja saimmekin neuvoteltua ensi kesäksi, eli strategiamme toimi. Tosin osan jouduimme myymään tämän kesän hintaan. Mitenkäs muilla on kesä ja keikat sujuneet? Sellainen tuli vielä mieleen, että mistä helv...stä sä oot karannu? Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät. |
omarklah 05.10.2005 08:21:21 (muokattu 05.10.2005 08:29:46) | |
---|
Mulla on vähän erilainen strategia: Mä oon nostanut liksoja ja keikat lisääntyneet. Näin myös täällä - ei mitään huimaa myynninlisäystä, mutta kuitenkin - myös orkesterin "katu-uskottavuus" on noussut samassa suhteessa :o) EDIT: Ja soitaminenhan tosiaan on pääasia. Me soitamme ilmaiseksi. Keikkaliksa kertyy mm. matka-, roudaus-, vuokra- ja odotuskuluista. Pakko oli nostaa hintaa, kun bensan hinta nousi... Tää sit sanois tälleen... |
vanhami 05.10.2005 08:34:56 | |
---|
Jaa... aika vähän ootta vetänneet, ollan tehty kolminkertainen määrä keikkaa kolminkertaisella hinnalla. Mutta kyllähän sä tiedät, että halvalla ei saa hyvää. |
KoskPaavo 05.10.2005 08:38:50 | |
---|
Huh, yhdeksät hirvipeijaiset tiedossa, eihän me mitään palkkaa siitä saada mutta pirusti hirvikeittoa...Että näin niitä keikkoja tulee, ensi vuonna otetaan jo vähän rahaakin. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
isojussi 05.10.2005 08:41:10 (muokattu 05.10.2005 08:41:55) | |
---|
Miks ostaa tolla hinnalla jenkkiksen kvartettia, kun pistäis vähän lisää, niin sais multa kunnon OMB:n - tulis soitostakin jotain. EDIT: Ai niin, oli pakko, kun mä olin jo varattu.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
ninmari 05.10.2005 09:36:53 | |
---|
Olen sanaton.....=:O En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
pekkajau 05.10.2005 10:04:20 | |
---|
Mulla on niin huonopalkkanen päivätyö ettei ole varaa käydä keikoilla! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Eddy 05.10.2005 10:09:34 (muokattu 05.10.2005 10:11:54) | |
---|
Mulla on niin huonopalkkanen päivätyö ettei ole varaa käydä keikoilla! Tee halvempia keikkoja! Koskettelen soittimia... |
Fuzzy Boner 05.10.2005 10:13:21 | |
---|
Tervehdys pitkästä aikaa. Taas on kesän keikkatomut karisteltu ja siirrytty luokanopettajan kiireisiin. Miltäs näytti kesän keikkasaldo? Meidän orkesteri teki kesä-elokuussa 18 keikkaa. Epäileville tuomaksille kerrottakoon, että toteuttamamme hinnanpudotus (kvartetti 350 eur.) toimi juuri toivotulla tavalla. Täytyy myöntää, että kauheasti ei sukan varteen jäänyt mutta soittaminenhan onkin pääasia. Ensi vuonna aiomme nostaa hintoja. Muutamia lkeikkoja saimmekin neuvoteltua ensi kesäksi, eli strategiamme toimi. Tosin osan jouduimme myymään tämän kesän hintaan. Mitenkäs muilla on kesä ja keikat sujuneet? Mulla taas oli aika hiljanen kesä mutta elo-joulukuussa joku 120 keikkaa. Hintojen nostaminen toimi täälläkin! Saapuilija |
moukari 05.10.2005 10:14:12 | |
---|
Jos nyt oikein muistan, niin about 25 keikkaa tuohon aikaväliin kohtuuliksalla. |
mr.muzak 05.10.2005 12:31:28 (muokattu 05.10.2005 12:32:22) | |
---|
Jos nyt oikein muistan, niin about 25 keikkaa tuohon aikaväliin kohtuuliksalla. Mä taas myin kesällä yhden keikan sellaseen hintaan ettei enää tarvitse enää murehtia rahahuolista. Voi vaan harrastaa. Oiskohan Jenkkamiehen bändissä paikkaa vapaana? Mun tulevista liksoista vois kyllä tiputtaa tota kvartetin hintaa vielä sen 25% pois bändin hinnasta, myydään vaikka 290euroa? Mä teen tätä ihan harrastamisen ilosta! Miltä kuulostais Jenkkamies? Luulen että tulis keikkaa vielä enemmän! Pistä pikaviestiä jos kiinnostaa niin järkätään vaikka jonkinlainen koesoitto..?! |
mr.muzak 05.10.2005 12:31:58 (muokattu 05.10.2005 12:32:09) | |
---|
TUPLA |
isojussi 05.10.2005 12:33:21 | |
---|
....Luulen että tulis keikkaa vielä enemmän... Ja v****n hyviin bileisiin! HAHAHAAA! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 05.10.2005 12:33:34 | |
---|
TUPLA tai kuitti? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
vanhami 05.10.2005 12:36:29 | |
---|
Itseasiassa olen miettinyt, että tekis sellaisen virtuaalibändin, joka tekis keikkaa ympäri suomenmaan. Palkkaisin siihen tuollaisia jenkkamiehen kaltaisia paavoja, jotka tekee keikkaa puoli-ilmaiseksi. Itse laskuttaisin kumminkin tonnin / veto, jos alkas tuleen valituksia, niin vaihtais taas "bändin nimee" Hetkinen tääähän alkokin kullostamaan siltä, että joku on tätä jo joskus testannut. perhana!!! |
mr.muzak 05.10.2005 12:38:07 | |
---|
Itseasiassa olen miettinyt, että tekis sellaisen virtuaalibändin, joka tekis keikkaa ympäri suomenmaan. Palkkaisin siihen tuollaisia jenkkamiehen kaltaisia paavoja, jotka tekee keikkaa puoli-ilmaiseksi. Itse laskuttaisin kumminkin tonnin / veto, jos alkas tuleen valituksia, niin vaihtais taas "bändin nimee" Hetkinen tääähän alkokin kullostamaan siltä, että joku on tätä jo joskus testannut. perhana!!! Nerokasta! Miten kukaan ei olekaan keksinyt tätä ennen?:) |