suomenkirkkaintähti 09.09.2005 17:12:03 (muokattu 09.09.2005 17:47:11) | |
---|
Hyvät musiikin ammattilaiset! Teemme lopputyötämme kuningas Jaloviinasta ja olemme huomanneet että ko. kuningas on myös muusikon jos ei nyt paras niin ainakin hyvin läheinen ystävä ja nyt kaipaammekin apuanne. Keräämme työhömme parhaimpia tarinoita/kokemuksia/muistoja Jaloviinasta tai sen parissa vietetystä ajasta jos ja kun ne muistojen syövereissä ovat säilyneet. Joten jos tarmoa ja kiinnostusta riittää, olisimme otettuja ja iloisia jos kävisitte tarinanne näpyttelemässä sähköpostiimme. Tarinat voivat myös olla anonyymeinä tai "kavereille sattuneita" =) Teemme myös tutkimusta kumpi onkaan suositumpaa; yhden vai kolmen tähden, joten jos ei tarinaa ole tai sitä ei halua kertoa tai sitä ei muista ;) niin maililla voi käydä vastaamassa vain tuohon kysymykseen ja muutama perustelu perään kruunaisi vastauksenne eli kysymys on lähinnä muodossa Yhden vai Kolmen Tähden ja minkä tähden? Parhaat tarinat kenties palkitaan yllätys, yllätys, *Jaloviina-pullolla. Tarinoitanne odottaen, Pia ja Jenni - Turun amk ja osoitehan oli: pia.berrebbah@students.turkuamk.fi |
aisa 09.09.2005 17:14:37 | |
---|
kerrankin threadi joka varmasti herättää huomiota!!! ykkönen on aina ykkönen. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
M.i.k.key 09.09.2005 17:39:47 | |
---|
Parhaat tarinat kenties palkitaan yllätys, yllätys, *Jaloviina-pullolla. Jeah, Yksi Tähti!!! Pitää katsoa jos jossain vaiheessa ehtii pukea sanoiksi jotain kokemuksia. Eri reseptejä on tullut kyllä kokeiltua ja todettakoon että sekoitus Jallu-Hyvää Päivää on todella pahaa!
Mä lopetan nää hommat! |
suomenkirkkaintähti 09.09.2005 17:44:28 (muokattu 09.09.2005 17:46:52) | |
---|
Hyvät musiikin ammattilaiset! Teemme lopputyötämme kuningas Jaloviinasta ja olemme huomanneet että ko. kuningas on myös muusikon jos ei nyt paras niin ainakin hyvin läheinen ystävä ja nyt kaipaammekin apuanne. Keräämme työhömme parhaimpia tarinoita/kokemuksia/muistoja Jaloviinasta tai sen parissa vietetystä ajasta jos ja kun ne muistojen syövereissä ovat säilyneet. Joten jos tarmoa ja kiinnostusta riittää, olisimme otettuja ja iloisia jos kävisitte tarinanne näpyttelemässä sähköpostiimme. Tarinat voivat myös olla anonyymeinä tai "kavereille sattuneita" =) Teemme myös tutkimusta kumpi onkaan suositumpaa; yhden vai kolmen tähden, joten jos ei tarinaa ole tai sitä ei halua kertoa tai sitä ei muista ;) niin maililla voi käydä vastaamassa vain tuohon kysymykseen ja muutama perustelu perään kruunaisi vastauksenne eli kysymys on lähinnä muodossa Yhden vai Kolmen Tähden ja minkä tähden? Parhaat tarinat kenties palkitaan yllätys, yllätys, *Jaloviina-pullolla. Tarinoitanne odottaen, Pia ja Jenni - Turun amk ja osoitehan oli: pia.berrebbah@students.turkuamk.fi Edit: piti vielä laittaa että aikaa tarinoille ja turinoille olisi lokakuun loppuun |
Eddy 09.09.2005 17:53:50 (muokattu 09.09.2005 18:10:05) | |
---|
Äh, mä ajttelin jo että täällä haetaan jotain koekaniineja johonkin pidempi aikaiseen tutkimukseen jalun vaikutuksesta mieleen ja kehoon, ilmaiset juomat jne... Yksi * tietysti. Tolta näyttää koskettimet (avatar) joskus liiallisen jalun juonnin jälkeen. Koskettelen soittimia... |
suomenkirkkaintähti 09.09.2005 18:18:00 | |
---|
Äh, mä ajttelin jo että täällä haetaan jotain koekaniineja johonkin pidempi aikaiseen tutkimukseen jalun vaikutuksesta mieleen ja kehoon, ilmaiset juomat jne... Yksi * tietysti. Tolta näyttää koskettimet (avatar) joskus liiallisen jalun juonnin jälkeen. =) Kiva idea, mutta kun tämän tutkimuksen tekijät ovat itse niin *jaluun meneviä että saattaisivatpa koemarsut yms. jäädä kokonaan iliman mikä ei tietenkään olisi toivottavaa kenenkään kohdalla. Siispä tarinoita vain, kiitos! |
half 09.09.2005 20:04:48 | |
---|
Ei oo Jalun voittanutta. Hävinnyt olen minäkin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Kumiankka 09.09.2005 20:44:05 | |
---|
Olen aina halunnut tietäää onko totta vai legendaa että jalu voitti Tekniikan maailman konjakkivertailun sokkona tehdyn makutestin, ja minkähän vuoden minkänumeroisesta lehdestä tuo testi löytyy. Uskoisin että tuossa artikkelissa olisi peräti vankkaa tieteellistä pohjaa opinnäytetyöhön. |
pekkajau 09.09.2005 20:46:27 | |
---|
Tämä nykyinen soittajien "Jalu-buumi" on aivan ilmeisesti alkanut elokuvan "Kulkuri ja Joutsen" toimiessa vaikuttimena! Siinähän sitä hörppästiin varsinkin hanuristien toimesta ihan kun ennen vanhaan! Tuossa välillähän Jaloviina oli melko unohdettu "voimavara"... mitä nyt vanhat sodan käyneet miehet sitä vähän norriin lorauttelivat! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Fuzzy Boner 09.09.2005 21:13:21 (muokattu 10.09.2005 09:58:51) | |
---|
Meillä rundilla on bändissä jalluvastaavat eli Javat. Javan tehtävä on hoitaa keikkapaikan takahuoneeseen yksi tai kaksi EUROkokoista/tavallista yhdentähden jallua joka asianmukaisesti hyväksytetään bändiläisillä (*ks hyväksyttämis-asento.*) ja kaadetaan laseihin kaikille "lepänlehvän ohkaiset siivut". Java vaihtuu joka keikalle eli vuoro kiertää bändissä. Java on aina tietoinen vuorostaan ja hoitaa tonttinsa. Joskus joku on hankkinut jo valmiiksi back-up-jallun joka on hätätilanteessa laukussa odottamassa. Joskus on tapahtunut kaamea virhe Javalle ja on tussilla epätoivoisesti yritetty peittää kahta muuta tähteä. Tämä on paha rike Javalle. Joskus neitsyt-vastaavuus kun on menossa, saattaa vahingossa käydä tämä erhe, mutta varmasti oppii kerrasta! Olen juuri menossa keikalle jossa on kaksi yhdentähdenjalua odottamassa. Taidanpa ottaa lepänlehvän ohkaisen siivun tälle threadille! Tänään ei ole siis erikseen Javaa, koska talon hlökunta on sen jo hoitanut. *hyväksyttämisasento on laittaa viinipullomaisesti jallupullo käsivarrelle etiketti ylöspäin ja kysyä onko ok kaikille. Yleensä vastaus on nyökkäilyä ja hyväksyvää yninää jallunjanoisilta kolleegoilta.* Mod. huom: Tämä pätkä "levensi" ketjua, joten otin vapauden korjata. Saapuilija |
isojussi 09.09.2005 21:25:35 | |
---|
HOHO! Hyvä PB! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
baron 09.09.2005 21:58:30 | |
---|
Voi kun mä oon niin tuore muusikko, että juuri oppinut vasta saamaan jallua kurkusta alas ja vielä juhannuksena ostin erehdyksessä ***jalua kun en edes tiennyt mitä oikeat muusikot juo, mutta sentään viime kerralla Alkon myyjä osasi suositella mulle retkijalua, vaikka en edes kertonut, että oon muusikoiden retkelle menossa. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
isojussi 09.09.2005 22:04:15 | |
---|
Mulla on kans ollu sit väärä käsitys mitä Jalua pitäis vetää.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Janus 09.09.2005 22:21:38 | |
---|
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
isojussi 09.09.2005 22:24:48 | |
---|
Koiranomni....voi v***u sentään HOHO!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
R.Syke 10.09.2005 09:15:24 (muokattu 10.09.2005 09:16:01) | |
---|
Koiranomni....voi v***u sentään HOHO!!! Äläs muuta sano. Amk on mennyt turhan kirjavalle linjalle. Opiskelijatkaan eivät tiedä, mitä heistä 'valmistuttuaan' tulee. No, nämä jalusosionomiopiskelijat *nuolaisee* ovat kyllä aivan korrekti opintosuunta. Mites tää threadi vaikuttaa niin leveältä. Laajakaista? |
Fuzzy Boner 10.09.2005 09:51:42 | |
---|
Mulla on kans ollu sit väärä käsitys mitä Jalua pitäis vetää.... Toi on pelottavaa. Mulla on aina ollu liiankin oikea käsitys. Taas *jalu oli kuningas eilenkin. Parasta siinä on että krapulaa ei tule. Köhköh ja hoho. (takas nukkumaan ja sit seuraavaan paikkaan katsomaan odottaako * takahuoneessa) Saapuilija |
Pula-Aho 10.09.2005 11:52:33 | |
---|
Mulla on kans ollu sit väärä käsitys mitä Jalua pitäis vetää.... Minä on aina juonut kolmen tähden jalua syystä, että se on parempaa. Tiedän kyllä, että yksi tähti olisi kuulemma oikeaoppisempaa. Tosin luulen tämän väitteen on alunperin keksinyt joku persaukinen muusikko, jolla ei ollut varaa kolmen tähden puteliin. Vähän sama asia kuin Vantaalaiset, joilla ei ole varaa asua Helsingissä, väittävät olevansa pääkaupunkiseutulaisia, vaikka asuvat keskelle metsää rakennetussa betonihelvetissä. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
R.Syke 10.09.2005 11:54:02 (muokattu 10.09.2005 11:54:54) | |
---|
Mies joi kolmen tähden: -Itsensä, vaimonsa ja lastensa tähden .... ja nähden. ...lähden ulkohommiin pois takkahuoneen houkutuksista. |
Sertzo S 10.09.2005 12:26:06 | |
---|
Minä on aina juonut kolmen tähden jalua syystä, että se on parempaa. Tiedän kyllä, että yksi tähti olisi kuulemma oikeaoppisempaa. Tosin luulen tämän väitteen on alunperin keksinyt joku persaukinen muusikko, jolla ei ollut varaa kolmen tähden puteliin. Vähän sama asia kuin Vantaalaiset, joilla ei ole varaa asua Helsingissä, väittävät olevansa pääkaupunkiseutulaisia, vaikka asuvat keskelle metsää rakennetussa betonihelvetissä. Haaaaaaahhhzzzzz!!! Muistankohan nyt oikein, kun osa humppamiittiläisistä yöpyi mökillämme, niin pikkuputeli, jonka sain tuliaisiksi oli nimenomaan *** jalua. |