baron 09.06.2004 20:12:55 (muokattu 09.06.2004 20:16:33) | |
---|
Kun tuolla toisella puolella on aina vähän väliä galluppeja ja me ollaan vaivuttu niin alas, että ei puhuta soitosta vaan kaikesta muusta niin: Mikä on kännykkänne soittoääni? Onko se tanssimusiikin helmiä, Nokian standardi vai itse sävelletty? Mulla on "Ketchup song", ainakin erotan, milloin oma kännykkäni soi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
pekkajau 09.06.2004 20:24:14 | |
---|
"Tarzan-huuto" työpuhelimessa ja "Pelle Hermanni-tunnari" omassa. Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
ICE 09.06.2004 21:57:43 | |
---|
Onko Baronilla siis ehta Las Ketchupin Ketchup Song soittoäänenä? (Tämä taisi olla retorinen kysymys) Minunhan ei pitäisi ottaa osaa tähän keskusteluun kun en ole tanssimuusikko.. MUTTA soittoäänenäni on TPS:n iki-ihana Hunajata -biisi. Voiko ärsyttävämpää melodiaa olla olemassa? Miksi juuri mä? |
oizo 09.06.2004 23:43:23 | |
---|
Enpä minäkään itseäni vielä tanssimuusikkona pidä vaikka keikkoja onkin tullut heitettyä, mutta soittoäänenä toimii Children of Bodom - Children of Bodom. Without music, life would be a mistake - Friedrich
Nietzsche |
Rantsu 09.06.2004 23:46:48 | |
---|
Mulla oli vanhassa Ericssonissa itse duunattu pätkä Emersonin Tarkuksesta (alun kvarttiteema), mutta nyt uudessa Sony Ericssonissa on niin hauska vanhanaikaisen puhelimen kilinä, että se ajoi Emersonin edelle! Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
baron 10.06.2004 00:08:56 | |
---|
Onko Baronilla siis ehta Las Ketchupin Ketchup Song soittoäänenä? (Tämä taisi olla retorinen kysymys)? Miksei voisi olla? Hyvännäköisiä tyttöjä! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Have 10.06.2004 07:38:01 (muokattu 10.06.2004 07:38:28) | |
---|
Aikoinaan ensin likan puhelimeen, sittemmin myös omaan puhelimeen siirretty itse väännetty vanhan MSX-tietsikan pelin tunnari. PS. Yamahan MSX tietokone oli ensimmäisiä myös musan tekoon tarkoitettuja koneita. Käytin sitä suhtkoht menestyksekkäästi ekassa raflabändissäni vuosina 85-88. |
vanhami 10.06.2004 08:44:53 | |
---|
Tohtori sykerön tunnari, se piirrossaraja. On ollut jo toista vuotta. pitäisi kai vaihtaa jokskin muuksi. Puhelin saattaa soida kymmeniä kertoja päivässä joten joka kerta kun se pärähtää nousee iho kananlihalle. Vapaalla pidän paljon puhelinta kii, jos se sattuu soimaan juuri, kun ei kiinnostaisi, saatan viskata sen seinään. Mika |
baron 10.06.2004 08:47:21 | |
---|
Tohtori sykerön tunnari, se piirrossaraja. On ollut jo toista vuotta. pitäisi kai vaihtaa jokskin muuksi. Puhelin saattaa soida kymmeniä kertoja päivässä joten joka kerta kun se pärähtää nousee iho kananlihalle. Vapaalla pidän paljon puhelinta kii, jos se sattuu soimaan juuri, kun ei kiinnostaisi, saatan viskata sen seinään. Mika Pidä äänettömällä. Näät jälkikäteen soittajat ja soitat takaisin, kelle huvittaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
hiltsi 10.06.2004 08:50:43 | |
---|
Vapaalla pidän paljon puhelinta kii, jos se sattuu soimaan juuri, kun ei kiinnostaisi, saatan viskata sen seinään. Mika Pari puhelinta on suurinpiirtein noin menny rikki.. Omassa, tällä hetkellä takuuhuollossa olevassa SonyErikssonissa (joka on samalla ensimmäinen ja viimeinen minulla oleva SE) soi huonosti käyttäytyvien miesten teema. Nyt käytössä olevassa varapuhelimessa soi mahtava peräsin ja pulleat purjeet. |
Sertzo S 10.06.2004 08:51:12 | |
---|
Sertzo-sedällä perinteinen pirinä. |
vanhami 10.06.2004 09:58:51 | |
---|
Pidä äänettömällä. Näät jälkikäteen soittajat ja soitat takaisin, kelle huvittaa. No kun ei huvita soittaa takas. Siinähän se pointti on. Ei voi sitten kukaan sanoo, että mikset soittanut takas kun kerran näit. Kuunteles mun vastaajabiesti niin selviää homman juoni. laita alkuun vaan 0400 sijasta 0420, niin menee suoraan vastaajaan. Mika |
baron 10.06.2004 10:06:25 (muokattu 10.06.2004 10:14:28) | |
---|
Kuunteles mun vastaajabiesti niin selviää homman juoni. laita alkuun vaan 0400 sijasta 0420, niin menee suoraan vastaajaan. Mika Toihan on hyvä. Pyydetään soittamaan jollekin toiselle. Täytyy soveltaa. Edit: Muistatteko vielä ajan, jolloin kellään ei ollut kännyjä (mitä jollain jupilla Cityman povitaskussa pullottamassa) ja tultiin ihan hyvin toimeen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
R.W. Piuha 10.06.2004 11:54:36 (muokattu 10.06.2004 11:55:07) | |
---|
Onko Baronilla siis ehta Las Ketchupin Ketchup Song soittoäänenä? (Tämä taisi olla retorinen kysymys) Minunhan ei pitäisi ottaa osaa tähän keskusteluun kun en ole tanssimuusikko.. MUTTA soittoäänenäni on TPS:n iki-ihana Hunajata -biisi. Voiko ärsyttävämpää melodiaa olla olemassa? Sairasta,sairasta,sairasta.....siis tosta ei enää biisi voi huonontua,niiiiiiiin Turkkusesta,syvältä Aurajoen kurasta ;-D Mulla on ring ring,kuulostaa ihan siltä kuin puhelin sois ..mulla oli joskus Led Zeppelinin "Black Dogin"riffi,uudessa kännykässä ei ole mahdollisuutta ite väsätä soittoääniä niin nyt on toi normaaliosasto. |
baron 10.06.2004 11:56:58 | |
---|
Mulla on ring ring,kuulostaa ihan siltä kuin puhelin sois . Toihan on hyvä. Erikoista nykypäivänä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Irti Humpasta 10.06.2004 12:36:19 | |
---|
PS. Yamahan MSX tietokone oli ensimmäisiä myös musan tekoon tarkoitettuja koneita. Käytin sitä suhtkoht menestyksekkäästi ekassa raflabändissäni vuosina 85-88. Juu.... tein sillä itsekin ensimmäisen nuottini bändille kappaleesta :"Minä rakastan sua". Oli se matriisikirjoittimella tulostettuna aika hyvännäköistä jälkeä ;) |
poppamies 10.06.2004 12:38:08 | |
---|
Mulla oli Rasmuksen "First day Of My Life" mutta sitten ajettlin että kyllä muusikkona pitäisi olla jotan korkeatasoisempaa joten laitoin " Mita sina sanoa" "G-strings are for strippers" |
isojussi 10.06.2004 14:33:38 | |
---|
Mulla on itsetehty erikoinen pirinä-ääni Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jaskaa pakoon 10.06.2004 16:34:48 | |
---|
Pakkohan se on iänenä olla Four Brothers! |
Mako 10.06.2004 18:10:15 (muokattu 10.06.2004 18:18:47) | |
---|
Ostin uuden ihmeellisen kännykän (vanhan hajottua), jossa on melodisia vai mitälie-soittoääniä ja nyt soi Deep Purplen "Space trucking". Tai siltä se kai yrittää kuulostaa.. EDIT: oho, kyseltiin tanssimuusikon soittoääni. En ole siis tanssimuusikko, puolisokea sitävastoin näemmä, hehe.. "Black cloud crossed my mind,
blue mist round my soul,
feel so suicidal;
even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die.
If I ain't dead already,
girl you know the reason why." |