Aihe: mnet Iltalehdessä
1
jmercy
10.11.2005 12:01:10
Suomalaisten musiikkialan ihmisten suosimalla keskustelupalstalla (http://www.muusikoiden.net) ollaan laajasti vakuuttuneita siitä, että Sipe Santapukin ja Anna Erikssonin yhdessä Erikssonin uudelle levylle tekemät kaksi kappaletta muistuttavat yllättävän paljon kahta sävellystä, jotka löytyvät amerikkalaisen Weezer-yhtyeen viimeisimmältä albumilta.
Sertzo S
10.11.2005 12:07:18 (muokattu 10.11.2005 12:07:56)
Suomalaisten musiikkialan ihmisten suosimalla keskustelupalstalla (http://www.muusikoiden.net) ollaan laajasti vakuuttuneita siitä, että Sipe Santapukin ja Anna Erikssonin yhdessä Erikssonin uudelle levylle tekemät kaksi kappaletta muistuttavat yllättävän paljon kahta sävellystä, jotka löytyvät amerikkalaisen Weezer-yhtyeen viimeisimmältä albumilta.

Niin, tässä sitä ollaan biisejä tehdessä, joten näin ollen tiedostamatonta plagiointiakin tapahtuu varmasti, vaikka kuinka ollaan varuillaan. Eikä se ihme ole, kun kaikki on jo sävelletty niin moneen kertaan.
M.i.k.key
10.11.2005 12:07:58
Niin, tässä sitä ollaan biisejä tehdessä, joten näin ollen tiedostamatonta plagiointiakin tapahtuu varmasti, vaikka kuinka pyritään oleen varuillaan. Eikä se ihme ole, kun kaikki on jo sävelletty niin moneen kertaan.

Kannattaa kuunnella noi biisit, tossa on kyllä perää aikalailla
Mä lopetan nää hommat!
garyfey
10.11.2005 12:18:32
Niin, tässä sitä ollaan biisejä tehdessä, joten näin ollen tiedostamatonta plagiointiakin tapahtuu varmasti, vaikka kuinka ollaan varuillaan. Eikä se ihme ole, kun kaikki on jo sävelletty niin moneen kertaan.

Mä kyllä plagioin aina tietoisesti? Siis missä se plagioinnin raja sit meneekään? Ajatellaampa vaikka blues-kipaleita.
Jottei elämä olisi liian yksitoikkoista osa koskettimista on mustia.
Sertzo S
10.11.2005 12:21:53
Mä kyllä plagioin aina tietoisesti? Siis missä se plagioinnin raja sit meneekään? Ajatellaampa vaikka blues-kipaleita.

Niillä on kaikilla sama säveltäjä, se joka ehti ensin. ;)
Lennu
10.11.2005 14:46:59

Niillä on kaikilla sama säveltäjä, se joka ehti ensin. ;)

Se mystine Trad vai?
- how did you think I got these inside, by osmosis?
vatta
10.11.2005 22:10:25
Kuuntelin kappaleita ja kyllä täytyy sanoa, että vaarallisen paljon saman kuuloisia kipaleet ovat.
"enköhän mä ny oo jo kohta bhoolini bhoolitellu?"
tanjuli
10.11.2005 23:50:46
Se mystine Trad vai?

hitto siinä on kyllä äijä jolle kolisee teostoa.
[i hear voices but at least they're on tune]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)