LaKe 07.11.2005 16:38:36 | |
---|
Oliskos täältä taas apua nuottipulaan? Kabareen komppaus tulossa ja Sleigh Ride löytyy, mutta ei Kärki/Helismaa - mestariteosta, missä pyydetään orhia nostamaan jalkaa. Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
"Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..." |
Tankero 07.11.2005 16:40:57 | |
---|
Oliskos täältä taas apua nuottipulaan? Kabareen komppaus tulossa ja Sleigh Ride löytyy, mutta ei Kärki/Helismaa - mestariteosta, missä pyydetään orhia nostamaan jalkaa. Kokkeile lainastoa. |
baron 07.11.2005 16:57:56 | |
---|
Oliskos täältä taas apua nuottipulaan? Kabareen komppaus tulossa ja Sleigh Ride löytyy, mutta ei Kärki/Helismaa - mestariteosta, missä pyydetään orhia nostamaan jalkaa. Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita. Pistä pikaviestillä sähköpostiosoitteesi. My name is Baron, Sir Baron. |
faith 07.11.2005 17:08:06 | |
---|
Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita. Pistä pikaviestillä sähköpostiosoitteesi. Ahaa.... no löytyiskö tuurilla Stellan Piste?? =) On vissiin melko uus biisi, oon kerran kuullu kokonaan enkä muista sitä melodiaa kaikista osista. Sanat löytyy ja soinnut on sielä niitten perässä pötkönä mutta ku nei oikein auta ku ei tiiä mite se mennee.... "/ Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
baron 07.11.2005 17:23:29 | |
---|
Ahaa.... no löytyiskö tuurilla Stellan Piste?? =) On vissiin melko uus biisi, oon kerran kuullu kokonaan enkä muista sitä melodiaa kaikista osista. Sanat löytyy ja soinnut on sielä niitten perässä pötkönä mutta ku nei oikein auta ku ei tiiä mite se mennee.... "/ Tais tulla vähän ylisanoja. Mulla on noita albumeita ja siinä menee joku vuosi ennenkuin niihin päätyvät. En oo kuullut edes kappaleen nimeä. My name is Baron, Sir Baron. |
faith 07.11.2005 17:31:15 | |
---|
Tais tulla vähän ylisanoja. Mulla on noita albumeita ja siinä menee joku vuosi ennenkuin niihin päätyvät. En oo kuullut edes kappaleen nimeä. No joo se on joku meleko uus biisi. mie vain kokkeilin =) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
Musiikkia korville 07.11.2005 17:47:34 | |
---|
Ahaa.... no löytyiskö tuurilla Stellan Piste?? =) Never heard. Ton g-pisteen löytämisessäkin on oma hommansa... ;) Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
manjaana 07.11.2005 19:03:47 | |
---|
Never heard. Ton g-pisteen löytämisessäkin on oma hommansa... ;) Juu, jotku ei löydä sitä ikuna.. ;o) Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
pekkajau 07.11.2005 20:39:31 | |
---|
Juu, jotku ei löydä sitä ikuna.. ;o) Se on heti siinä f-pisteen yläpuolella! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 07.11.2005 20:41:39 (muokattu 07.11.2005 20:42:43) | |
---|
Ahaa.... no löytyiskö tuurilla Stellan Piste?? =) On vissiin melko uus biisi, oon kerran kuullu kokonaan enkä muista sitä melodiaa kaikista osista. Sanat löytyy ja soinnut on sielä niitten perässä pötkönä mutta ku nei oikein auta ku ei tiiä mite se mennee.... "/ Siis onhan mulla ollut Stella-niminen tyttöystävä, ja pisteitä löytyi, mutta liian "pienet silmät". Se oli helppo skotata, riitti kun soitti "Stella By Starlight" My name is Baron, Sir Baron. |
faith 07.11.2005 20:58:25 | |
---|
Never heard. Ton g-pisteen löytämisessäkin on oma hommansa... ;) *huoh* taas tää alko.. eikä säikeessä ole edes kymmentä viestiä.... Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
Musiikkia korville 07.11.2005 21:28:29 | |
---|
*huoh* taas tää alko.. eikä säikeessä ole edes kymmentä viestiä.... Nää asiat on mun mielestä hyvä pitää mielessä. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
faith 07.11.2005 21:34:35 | |
---|
Nää asiat on mun mielestä hyvä pitää mielessä. no eiköhän ne oo aina mielessä. just keskustelen ton mun paremman puolen kans suklaan sisältämistä aineosista... =) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
R.Syke 07.11.2005 21:36:16 | |
---|
Rekiretki alkaa, nosta orhi jalkaa...Näitä ei tarvii paljon näköjään yllyttää. On vällyn alla lämmin, kun... |
faith 07.11.2005 21:37:42 | |
---|
Rekiretki alkaa, nosta orhi jalkaa...Näitä ei tarvii paljon näköjään yllyttää. On vällyn alla lämmin, kun... ja tosta tuliki mieleen... "Helkkää pienet tiu'ut.." Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
acc 07.11.2005 21:38:36 | |
---|
Ahaa.... no löytyiskö tuurilla Stellan Piste?? =) On vissiin melko uus biisi, oon kerran kuullu kokonaan enkä muista sitä melodiaa kaikista osista. Sanat löytyy ja soinnut on sielä niitten perässä pötkönä mutta ku nei oikein auta ku ei tiiä mite se mennee.... "/
Multa löytyy Stellan Piste(toki muitakin pisteitä... :)) mp3-versiona, jos vielä on kiinnostusta? Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
Musiikkia korville 07.11.2005 21:39:37 | |
---|
no eiköhän ne oo aina mielessä. On, on. Mutta vaan mielessä. :( Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
faith 07.11.2005 21:40:21 | |
---|
Multa löytyy Stellan Piste(toki muitakin pisteitä... :)) mp3-versiona, jos vielä on kiinnostusta? Tokitokitoki!!!!! =) =) =) =) (ja kuvauksesta löytyypi osote, jos sen sinne sais...?) Olispa kyllä iso apu. =) Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
faith 07.11.2005 21:41:15 | |
---|
On, on. Mutta vaan mielessä. :( niimpä, niimpä.. täällä tulee niin monesti todettua tämä kulunu fraasi... siitä puhe mistä puute. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljoa kuin naama vaatisi. |
acc 07.11.2005 21:42:03 | |
---|
Tokitokitoki!!!!! =) =) =) =) (ja kuvauksesta löytyypi osote, jos sen sinne sais...?) Olispa kyllä iso apu. =) Ok, kokeilen laittaa. Toivotaan, että sun netti.fi-laatikko haluaa ottaa n.5 Mt vastaan. Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |