Aihe: Lumous-valssin nuotit?
1
LaKe
30.10.2005 11:40:09
Apuaa! Ei kellään olisi? Kenenkähän biisi mahtaa olla? Häävalssina tarttis ryykästä..
Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun: "Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..."
KoskPaavo
30.10.2005 11:43:32
Ilm. kyse on hitaasta Fascination-valssista. Mulla on se jossakin mutta hakeminen kestää liian kauan.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
baron
30.10.2005 11:47:08

Apuaa! Ei kellään olisi? Kenenkähän biisi mahtaa olla? Häävalssina tarttis ryykästä..

Tänäänkö?
Mulla on jotkut laput kotona, nyt oon mökillä. Jollet illalla vielä oo saanut, paa pikaviestiä, niin lähetän.
My name is Baron, Sir Baron.
LaKe
30.10.2005 11:49:54
Illaks pitäis viedä treeneihin. Onneks jollain on siellä kuulemma cd. Jos löytyis laput niin mahtavaa, muuten plokkaan sit cd:ltä.
Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun: "Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..."
baron
30.10.2005 16:28:04

Illaks pitäis viedä treeneihin. Onneks jollain on siellä kuulemma cd. Jos löytyis laput niin mahtavaa, muuten plokkaan sit cd:ltä.

Oon himassa. Jos paat pikaviestillä e-mail osoitteen, voin lähettää.
baron
30.10.2005 20:54:25

Ehtikö ajoissa?
LaKe
30.10.2005 22:11:08
Ajoissa juu, seuraaviin reeneihin. Superkiitos, sain jo levynkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)