Aihe: Onko teitä "Tarjattu"?
1 2 3 4 5 6 7 8
buntta
24.10.2005 17:42:11 (muokattu 24.10.2005 17:42:56)
Mulle pahin tarjaus sattui yläasteen kahdeksannella luokalla. Meidän rokkibändi oli ollut kasassa viidenneltä luokalta asti ja oli oikein keikkoja ja omia biisejäkin. Yhtäkkiä bändiin otettiin kolmas kitaristi (soitin itekin kitaraa) ja parin viikon kuluttua mut oli lopullisesti tarjattu ulos. Onneks karma rankas ja pahin tarjaaja on tullut ise myöhemmin tarjatuksi monista bändeistä ja onpa ukko huumekoukussakin nykyään.. V*tun h*mo!! Mutta kuten huomaatte, olen sinut tämän asian kanssa.
R.Syke
24.10.2005 17:44:28
Mulle pahin tarjaus sattui yläasteen kahdeksannella luokalla. Meidän rokkibändi oli ollut kasassa viidenneltä luokalta asti ja oli oikein keikkoja ja omia biisejäkin. Yhtäkkiä bändiin otettiin kolmas kitaristi (soitin itekin kitaraa) ja parin viikon kuluttua mut oli lopullisesti tarjattu ulos. Onneks karma rankas ja pahin tarjaaja on tullut ise myöhemmin tarjatuksi monista bändeistä ja onpa ukko huumekoukussakin nykyään.. V*tun h*mo!! Mutta kuten huomaatte, olen sinut tämän asian kanssa.

-Kyllä ne sut ysillä ottaa jo mielellään takasi :)
U.Honey
24.10.2005 19:14:22
Mutta kuten huomaatte, olen sinut tämän asian kanssa.

Olisiko comeback-kiertueen aika? ;-)
My name is Baron, U.Honey Baron.
Sertzo S
24.10.2005 19:25:19
Onhan sitä tullut "tarjatuksi" ja luonnollehan se otti silloin, kun siihen ei ollut mitään pätevää syytä ja talous joutui hetkeksi moisesta teosta tosi tiukoille. Asiasta on toki jo toivuttu, mutta moinen vääryys ei unohdu koskaan. Kyseinen "tarjaaja" jo poistunut keskuudestamme, mutta onneksi minä vielä elän.
uruttaja
24.10.2005 19:29:23
Kahdesti samasta bändistä on minut tarjattu. Voi että harmitaa suunnattomasti.
Ukko
24.10.2005 20:11:56

Kyseinen "tarjaaja" jo poistunut keskuudestamme, mutta onneksi minä vielä elän.

Mutta jos se pääsi taivaaseen missä pitäisi tarinoiden mukaan olla autuas olo ja sinä jäit tänne maan tomua nielemään 8
pekkajau
24.10.2005 23:36:08
Mutta jos se pääsi taivaaseen missä pitäisi tarinoiden mukaan olla autuas olo ja sinä jäit tänne maan tomua nielemään 8

"Ränty" missään taivaassa ole! Se istuu haamuna Sulkavan paarissa ja huutaa siellä lauantaina paikalliselle duolle että pankaa siihen hommaan nyt edes vähän meininkiä ja svengiä!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
ninmari
25.10.2005 08:12:04
Ei ole "tarjaamisvaaraa" ollu..Itse oon joutunut vähän hienovaraisemmin tarjaamaan soittajia,mutta niillä ei ole asenne ollut kohdallaan alun alkaenkaan..
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
kuunsirppi
25.10.2005 08:32:43
Ei ole "tarjaamisvaaraa" ollu..Itse oon joutunut vähän hienovaraisemmin tarjaamaan soittajia,mutta niillä ei ole asenne ollut kohdallaan alun alkaenkaan..

komppaan
virsistä rokkiin
lexa53
25.10.2005 08:39:46
Olen ymmärtänyt lähteä "lätkimään" aina omin avuin ennen "Tarjaamista".
K100#9
Jaskaa pakoon
25.10.2005 10:09:16
Yhtäkkiä bändiin otettiin kolmas kitaristi

Anteeksi, en voinut tietää... Ja taas nappia naamaan!
Landola59
25.10.2005 10:11:20
nappia naamaan!

Onko jotain meitin kissaa vastaan?
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Musiikkia korville
25.10.2005 13:54:25 (muokattu 25.10.2005 13:54:58)

Me perustettiin eka pänti peruskoulun neljännellä luokalla. Viidennen luokan lopulla mulla tuli kova sota yhden päntiin kuulumattoman meidän luokkalaisen kanssa. Tän sodan seurauksena mut "Tarjattiin"... No, eipä menny kun puoli vuotta, niin jo tulivat lakki kourassa pyytelemään takaisin, tosin basistiksi sen sijaan että ennen soitin rumpuja. Sillä kokoonpanolla ryhmä olikin sitten koossa 10 vuotta, jonka jälkeen porukka hajos, kun lähdettiin kaikki eri puolelle Suomea opiskelemaan. Hyvä ryhmä oltiin... *snif*

Siitä "Tarjauksesta" alan jo pikku hiljaa toipumaan...

E: Enkä edes vienyt asiaa käräjille.
Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Tankero
25.10.2005 14:06:32
Kahdesti samasta bändistä on minut tarjattu. Voi että harmitaa suunnattomasti.

Oothan nää tarjannu itteskin.
Tankero
25.10.2005 14:07:33

Mulla on kaikkia kissoja vastaan jotain.
Tankero
25.10.2005 14:09:34
Nuorempana ollessa poijjilla unehtu aina joskus kutsua treeneihin.
macid
25.10.2005 15:17:56

Tai meitin koiraa?
"Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin."
buntta
25.10.2005 15:40:16
Anteeksi, en voinut tietää... Ja taas nappia naamaan!
You are SO tarjad!!!
Lennu
25.10.2005 15:54:53

Ei ole tarjattu, mutta tarjannut olen. Tosin ihan fase tu fase, eikä millään kirjeellä.

Hetkinen... yläastebändistä mut silleen "feidattiin" pois, mutta ei kukaan kertonut että mä en saa enää leikkiä niiden kanssa. Vai perustikohan ne vaan uuden bändin? Emmä muista, mutta menivät sitten soittamaan iislandersiksi dännylle, joten samakos se. Tai oikeestaan niistäkin vaan rumpali ja kitaristi. Ja kiipparisti. Ja kyllä mekin sitten soitettiin myöhemmin kimpassa, ja toisinaan edelleenkin.

Ei oo, emmä myönnä!
- how did you think I got these inside, by osmosis?
jon lord
25.10.2005 19:23:14
Kun perkele oliskin joskus "tarjattu". On itse täytynyt lähteä aina lätkimään ja sitten ne soittelee perään ja itkee. Eikö tässä maassa ole stn#%&€/% kiipparisteja kun tuntuu että elämä on yhdestä miehestä kiinni. Sitten syyllistetään kun ei tule rahaa kun lähdit bändistä ja ei voi mennä keikalle. Opetelkoot itse soittamaan. Ei se bändin kohtalo voi olla yhdestä miehestä kiinni.......jaa ...jollei se ole sitten niin korvaamaton..........niinkuin näette mulla on taas pää kipeä. Anteeksi vaan kaikille...pistän kohta koneen kiinni. Vituttaa vaan kun kaikki soittelee ja sitten kun sanoo etten lähde enää keikalle kun on vähän niinkuin lääkäri sanonut että valvomiset pitää jättää vähemmälle ja muutenkin pitäisi rajoittaa tuota tekemistä niin sitten on mulkku jätkä kun estää muiden työnteon. Tänään tämmöistä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)