Aihe: Nuotti häämarssiin ?
1
kuunsirppi
11.01.2006 14:42:33
Löytyiskö keltään ystävälliseltä sielulta lappua Mendelsonin Häämarssiin näytelmäsä Kesäyön unelma, että vois saada sähköpostilla?
Prinsessa Ruusunen varmaan löytyy Toivelaulukirjoista, kun senkin tarvisin jonkinlaisena versiona.

Mikään kiire ei oo, mutta tarvisin sen tänään, kun huomenna jo lähden sinne Tampesterin reissuun ja tarvisin sen mukaan.

Tuli pieniä mutkia matkaan lauantain häävetoa ajatellen ja nyt pitää yrittää kasata nuotteja sieltä ja täältä..:o/

Kiitos, jos joku voitte auttaa!
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
v_m_kangas
11.01.2006 14:45:15 (muokattu 11.01.2006 14:48:09)

Löytyiskö keltään ystävälliseltä sielulta lappua Mendelsonin Häämarssiin näytelmäsä Kesäyön unelma, että vois saada sähköpostilla?
Prinsessa Ruusunen varmaan löytyy Toivelaulukirjoista, kun senkin tarvisin jonkinlaisena versiona.

Mikään kiire ei oo, mutta tarvisin sen tänään, kun huomenna jo lähden sinne Tampesterin reissuun ja tarvisin sen mukaan.

Tuli pieniä mutkia matkaan lauantain häävetoa ajatellen ja nyt pitää yrittää kasata nuotteja sieltä ja täältä..:o/

Kiitos, jos joku voitte auttaa!

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/haat/html/marssit.htm

http://www.sheetmusicarchive.net/dlpage_new.cfm?composition_id=759
Humppaa tai soita humppaa
kuunsirppi
11.01.2006 14:57:50
kiitos v m avusta!
baron
11.01.2006 15:50:50

kiitos v m avusta!

Riittikö tuo: Mulla on Ruususesta toivelauluversio, kun oon joutunut sitä soittelemaan.
My name is Baron, Sir Baron.
kuunsirppi
11.01.2006 21:57:51
Riittikö tuo: Mulla on Ruususesta toivelauluversio, kun oon joutunut sitä soittelemaan.

Joo, nyt mulla on jo parempia versioita ja Jon Lord lupas vielä tuoda Tampesteriin pianosovitukset noista....kyllä täältä saa näköjään aina avun..

Kiitos!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)