Aihe: Oudointa, mitä olette tauolla tehneet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
klunssila
28.11.2005 13:59:31
No niin arvon muusikkoystäväni niin nuorenevassa kuin vanhenevassakin sukupolvessa!!

Julistan juhlallisesti uuden topicin avatuksi: tähän kerätään niitä älynväläyksiä, jota olette rakkaalla ja lakisääteisellä 15 minuutin breikillä kyenneet tekemään. Minulla ei ole tosin heittää tähän väliin mitään kovinkaan raflaavaa (olen siis tylsä), mutta urkuristimme heitti viime keikalle aika kovia suorituksia menneiltä vuosikymmeniltä kehiin.

1) käydä kotona polkupyörällä tauolla
2) käydä saunassa ja uimassa settien välissä

Kertokaa, oi veljet ja sisaret, syvimmät salaisuutenne sielujenne syövereistä.
Olen humppamies jazz-miehen valepuvussa!
Väliaikaista kaikki on vaan... (3,4 mb)
Sertzo S
28.11.2005 14:02:45 (muokattu 28.11.2005 14:05:56)
Muutaman kerran olen aikoinani nuorena ja viriilinä soittajana saanut naisen valloitettua viidessätoista minuutissa ja suorittanut pikaisen ja hätäisin aktin näyttämön tai lavan syrjäisissä pimennoissa. Saavutuksia kai nuokin. ;) Liekö siiten mitään outoa tuollainen.
pekkajau
28.11.2005 14:05:44
Juonut viinaa!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
28.11.2005 14:06:53
Juonut viinaa!

Höh, tuoko mitään outoa?
klunssila
28.11.2005 14:07:34
Muutaman kerran olen aikoinani nuorena ja viriilinä soittajana saanut naisen valloitettua viidessätoista minuutissa ja suorittanut pikaisen ja hätäisin aktin näyttämön tai lavan syrjäisissä pimennoissa. Saavutuksia kai nuokin. ;) Liekö siiten mitään outoa tuollainen.

Tätä osasin kyllä odottaa vastauksista TOP 3:een, joten jätin sen "tarkoituksella mainitsematta"...
Olen humppamies jazz-miehen valepuvussa!
Väliaikaista kaikki on vaan... (3,4 mb)
pekkajau
28.11.2005 14:08:08

Hoh! Tuoko mitään outoa?
Mikko T.
28.11.2005 14:09:10

Muutaman kerran olen aikoinani nuorena ja viriilinä soittajana saanut naisen valloitettua viidessätoista minuutissa ja suorittanut pikaisen ja hätäisin aktin näyttämön tai lavan syrjäisissä pimennoissa. Saavutuksia kai nuokin. ;)

Ehdottomasti saavutus, Sertzo...! Koska tunnustettava on, et oon määki tauol sillee, mut se on ollut 45 min tauko se (kahden bändin iltana).

Pidetään tää tosiaan rajattuna 15 minuutin taukoon...!

Leppäsen Ollin (Myrskylyhdyn kitaristi) kanssa juotiin 15 minuutin tauolla joskus täysi pullo fernettiä tyhjäksi viime pisaraan asti. Tämä oli muuten Finnjetin viikkomme traditio, joka illan ekalla tauolla pottu pieteettisesti tyhjäksi. Meitä ei muuten silloin mahatauti vaivannut, ja se iski melkein kaikkiin ko. laivalla silloin.

Hajonnut kosketin on tullut kiipparista pari kertaa vartissa korjattua, ja on kerenny vielä juoda kahveetkin päälle.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Malakias
28.11.2005 14:13:46

No, jos valloituksesi kohde oli ollut miespuolinen,eli uros.,niin sitten sitä voisi syyllä kutsua oudoksi. Ja huom.tämä EI ole sukupuolipoliittinen kannanotto.
Ihan vaan takahuonepoliittinen...
It's allways too Loud
KoskPaavo
28.11.2005 14:19:53
Soitin Keskussairaalaan ja sain tietää että poika tuli.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
pekkajau
28.11.2005 14:20:40
No, jos valloituksesi kohde oli ollut miespuolinen,eli uros.,niin sitten sitä voisi syyllä kutsua oudoksi. Ja huom.tämä EI ole sukupuolipoliittinen kannanotto.

Entäpä jos kyseessä olisikin ollut samaa sukupuolta oleva alaikänen kuollut eläin?
Sertzo S
28.11.2005 14:22:10

Helppo nakki muuten, mutta minkäs sille heteroudelleen voi. ;)
Mikko T.
28.11.2005 14:40:47

Helppo nakki muuten, mutta minkäs sille heteroudelleen voi. ;)

Nimenomaan, homoiluhan se on miesten hommia...
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Sertzo S
28.11.2005 14:43:10
Nimenomaan, homoiluhan se on miesten hommia...

Davy Crocet, siinä vasta miesten mies.
Mynthor
28.11.2005 14:48:40
Ei kerta homoa tee.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
AnselmiMaa
28.11.2005 14:58:16
Ei kerta homoa tee.

Niimpä! Mut mä en uskalla koittaa...tiedä vaikka tykkäis!?!
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
Teemu Tee
28.11.2005 15:03:57
Ruskotalolla kävin vartin tauolla saunassa kun myöhästyin muiden jannujen saunareissulta ennen keikkaa. Siellä on sopivasti pukuhuoneet takatilana muutenkin!
Tyhjän saa pyytämättäkin
turhala
28.11.2005 15:19:07
Laittanut ruokaa
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
Simplex
28.11.2005 15:25:24

Mä revin rumpalin kanssa mun kitaralaukun keinonahkakuoren irti pieninä paloina. Miksi? Kun aikaa oli ja siinä tilanteessa juolahtanut muutakaan mieleen.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
pekkajau
28.11.2005 15:30:07
Syönyt kokolihaa!
Sertzo S
28.11.2005 15:31:02
Syönyt kokolihaa!

Rahaa likoon ja lihaa rakoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)