Aihe: Biisi, jonka soittamiseen en kyllästy ikinä
1 2 3 4 5 6 7
Musiikkia korville
24.11.2005 15:06:03

Kun tuossa toisessa topicissa kyseltiin "kusenpolttamia" biisejä, joita ei jaksa, niin käännetäänpä asia toisinpäin. Mikä on sellainen biisi, jonka veivaamiseen et kyllästy ikinä?
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
baron
24.11.2005 15:07:36

Ranskalaisia korkoja oon jaksanut vääntää niin kauan kuin olen keikkaillut ja jaksan edelleen.
My name is Baron, Sir Baron.
omarklah
24.11.2005 15:08:09

Kun tuossa toisessa topicissa kyseltiin "kusenpolttamia" biisejä, joita ei jaksa, niin käännetäänpä asia toisinpäin. Mikä on sellainen biisi, jonka veivaamiseen et kyllästy ikinä?

35-vuoden jälkeen vieläkin jaksaa soittaa Johnny Winterin versiota Rock me baby:sta - se vaan jotenkin on semmonen....
Tää sit sanois tälleen...
Musiikkia korville
24.11.2005 15:13:29

Vastaanpa itekin.
Pääsääntösesti tykkään meidän ravintolaohjelmistosta enemmän kuin lavaohjelmistosta. Siinä on kuitenkin enemmän menoa ja meininkiä ja "munapotikkaa" on käännetty monissa biiseissä tarpeeks.

Pari biisiä, joista tykkään kovasti on J. Karjalaisen "Mä Meen" ja Kasevan "Tyhjää". Meillä on suht kivat sovitukset näistä ja näissä pääsen laulamaan melko "Rock".
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
pekkajau
24.11.2005 15:16:42 (muokattu 24.11.2005 15:17:33)
-"Rock`n Roll Is King"
-"Vanha Tie"
-"Surujen Kitara"
-"Let It Be"
-"Lady Madonna"
-"Honky Tonk Woman"
-"Suuret Setelit"
-"Kaunis Nainen"
ja monta sataa muuta...
Kirjoitin mitä kirjoitin!
ämpyilijä
24.11.2005 15:19:24

Paratiisia on melkein aina mukava soitella.
Sertzo S
24.11.2005 16:05:05
Vastaan vain näin ylimalkaan, että kaikki ne biisit, kun ne aikoinaan vain kunnolla harjoiteltiin ja sovitettiin.
KoskPaavo
24.11.2005 16:20:19
Always on my Mind" ja "By the time I get to Phoenix", niissä on jotain hienoa patinaa.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Lennu
24.11.2005 16:37:09

Kun ei eritelty että yksistään vai bändin kanssa, niin vastaan kumpaankin:

Yksin: Ei kappaletta Yksin, vaikka pohjustus oliskin ollut hyvä. Vaan Anssi Tikanmäen Aamu Lakeuksilla. Tein siitä aikoinaan niin miellyttävän akustissovituksen, että sitä on kiva veivailla. Avokkikin tykkää. Sitä on jopa niin kivaa soittaa, että aina ei voi, jottei kärsi inflaatiota.

Bändi: jostain syystä Proud Mary kaikessa kuluneisuudessaankin nostaa aina hymyn huulille. On niin rapsakka versio meillä.
"kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa"
LaKe
24.11.2005 16:40:40
Eldakanjärven jää, yksin ja porukassa.
Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun: "Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..."
jon lord
24.11.2005 17:53:49
Purple coverin kanssa kaikki biisit jotka on ohjelmistossa eli:
Highway star
Strange kind of woman+ Black Night
Perfect Strangers
When A Blind Man Cries/Beethoven 9:th/ Child in Time
Fireball
Space Truckin / Woman from Tokyo
Mistreated
Soldier of Fortune
Burn
Anya
Lazy
Speed King
ja se pakollinen Smo.......
ainakin nämä...
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankero
24.11.2005 17:58:14
Politician Robbeb Ford tyyppisenä versiona
Freedom
Joe Bonamassa:Stone cold Hearted
Gov`t Mule: Mule
Henkka: Freedom
Mountain: Mississippi Queen
poppamies
24.11.2005 18:16:59 (muokattu 24.11.2005 18:18:54)

Always on my Mind" ja "By the time I get to Phoenix", niissä on jotain hienoa patinaa.

Toisen bändin ripertuaarista ollaan just nakattu helevettiin tuo "Always On My Mind" ja tänään otetaan toisen bändin treeneissä vastaavasti ohjelmistoon tuo "By The Time I Get To Phoenix". Hienoja kappaleita molemmat mutta kusi on vain yksinkertaisesti polttanut sen toisen, tai ei sovi enään tyyliin...
Mukavia kappaleita soittaa on m.m. "This Masquerade", "Little By Little", I Only Wanna Be With You" ja toisessa bändissä "Long Train Running", Nights In White Satine", "Born To Be Wild", Gimme Some Loving" ja "Wishing Well".
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
KMT
24.11.2005 18:49:43

Ranskalaisia korkoja oon jaksanut vääntää niin kauan kuin olen keikkaillut ja jaksan edelleen.

Samixii.
pekkajau
24.11.2005 18:59:48 (muokattu 24.11.2005 19:10:05)
"By the time I get to Phoenix" kappaleessa on myös se mukava paikannimi joka kai oikeesti lausutaan jotain "alpakööki" tms... "eräs" laulaja aina lausui laulaisaan sen niin kuin se kirjotetaan.Kattokaa sanoista jos teillä on sanat! Oli nimittäin aina ja joka kerta kyseisen biisin ns. kohokohta! Hyvä biisi!

No mä lisään tähän sen kohdan....

And by the time I get to Albuquerque, she'll be working....
And she'll take off time just to give me a call.
And she'll hear that phone keep right on ringing and ringing
On the wall, yeah oh, that's all.....

Muutenki se kaveri lauloi sen semmosella jäykällä "mulla ei ollut koulussa enklantia"- korostuksella ja asiaan kuuluvalla tangopaatoksella...ikämies!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Ukko
24.11.2005 19:16:53

Kaikki mun omat tekemät 8p
jon lord
24.11.2005 19:20:27
"By the time I get to Phoenix" kappaleessa on myös se mukava paikannimi joka kai oikeesti lausutaan jotain "alpakööki" tms... "eräs" laulaja aina lausui laulaisaan sen niin kuin se kirjotetaan.Kattokaa sanoista jos teillä on sanat! Oli nimittäin aina ja joka kerta kyseisen biisin ns. kohokohta! Hyvä biisi!

!

Aikanaan eräs basisti halusi laulaa Besame Muchon Espanjaksi ja se oli myös illan kohokohta. Se nimittäin lauloi niinkuin oli kirjoitettu. Sitten se alkoi fiilistellä ja veti sen Besame kohdan "veessame". Rumpali suuttui sille ja sanoi että tiedätkö edes mitä laulat? jos se "veessame" tarkoittaa vaikka että on paskahätä ja joskus joku Ibeeri tulee keikalle ja ihmettelee että mitä vi...a noi jätkät laulaa. Sama kun Puolaisille muusikoille oltiin joskus kuskina ja ne nauroi aina kun sanottiin niille että "kurvaillaan" tässä vähän aikaa.
jon lord
24.11.2005 19:27:47
Kaikki mun omat tekemät 8p

Ja se on niin helppoa kun ei tarvi tietää mikä biisi on kyseessä kun ne kaikki on ihan sa,manlaisia,heh heh heee!!
omarklah
24.11.2005 20:00:39

Joe Bonamassa:Stone cold Hearted
Gov`t Mule: Mule
Henkka: Freedom
Mountain: Mississippi Queen

Nää on erittäin mukavia rallatuksia soitella kanssa!
Tää sit sanois tälleen...
Tankero
24.11.2005 20:15:31
Toisen bändin ripertuaarista ollaan just nakattu helevettiin tuo "Always On My Mind" ja tänään otetaan toisen bändin treeneissä vastaavasti ohjelmistoon tuo "By The Time I Get To Phoenix". Hienoja kappaleita molemmat mutta kusi on vain yksinkertaisesti polttanut sen toisen, tai ei sovi enään tyyliin...
Mukavia kappaleita soittaa on m.m. "This Masquerade", "Little By Little", I Only Wanna Be With You" ja toisessa bändissä "Long Train Running", Nights In White Satine", "Born To Be Wild", Gimme Some Loving" ja "Wishing Well".

No tuota, eikö Born, Gimme ja Wishing ole hiukan kellastuneita?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)