Pula-Aho 22.01.2006 21:48:32 | |
---|
Kuten hyvin tiedetään humpansoittajat ovat laaja-alaisesti kiinnostuneita erinäisistä yhteiskunnallista kysymyksistä. Tampereen kokoontumisessa tuli joidenkin kanssa pohdituksi, miksi miesten alushousuissa on kovin yleisesti sepalus. Käyttääkö sitä kukaan? Laskisiko kalsareiden hinta, jos niihin ei sepalusta tarvitsisi tehdä? Sikäli kun muistan (dokumentointi puuttuu), niin ainakin Jeppeq, Acc, ÄM ja Vanhami totesivat, etteivät sepalusta käytä, eivätkä sellaista kalsareihinsa kaipaa. Myöskään Manjaana ei myöntänyt koskaan sepaluksesta mitään esiin tonkineensa. Jotta tieteelliselle tutkimukselle vaadittava otos saataisiin kasaan, voinee jokainen kommentoida kysymystä omalta osaltaan tai omien kokemustensa valossa. - G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 22.01.2006 21:50:45 | |
---|
Kuten hyvin tiedetään humpansoittajat ovat laaja-alaisesti kiinnostuneita erinäisistä yhteiskunnallista kysymyksistä. Tampereen kokoontumisessa tuli joidenkin kanssa pohdituksi, miksi miesten alushousuissa on kovin yleisesti sepalus. Käyttääkö sitä kukaan? Laskisiko kalsareiden hinta, jos niihin ei sepalusta tarvitsisi tehdä? Sikäli kun muistan (dokumentointi puuttuu), niin ainakin Jeppeq, Acc, ÄM ja Vanhami totesivat, etteivät sepalusta käytä, eivätkä sellaista kalsareihinsa kaipaa. Myöskään Manjaana ei myöntänyt koskaan sepaluksesta mitään esiin tonkineensa. Jotta tieteelliselle tutkimukselle vaadittava otos saataisiin kasaan, voinee jokainen kommentoida kysymystä omalta osaltaan tai omien kokemustensa valossa. - G- No etkös muista, että minäkin sanoin, etten oo koskaan sieltä mitään etsinyt. Kyllä se ihan siitä housunkauluksen kautta on homma edenny :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
faith 22.01.2006 21:52:55 | |
---|
Joo ei oo tarvinnu.. käytännöllisintä ottaa vain housut pois ;) Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
manjaana 22.01.2006 21:54:30 | |
---|
Joo ei oo tarvinnu.. käytännöllisintä ottaa vain housut pois ;) Yleensä helepompaa ilman housuja... ;o)) Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
faith 22.01.2006 21:57:00 | |
---|
Yleensä helepompaa ilman housuja... ;o)) Niimpä. Ja yleensä ne vieläpä lähtee melekosen vilkkaasti pois =D Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
EP 22.01.2006 22:01:40 (muokattu 22.01.2006 22:03:25) | |
---|
Joo ei oo tarvinnu.. käytännöllisintä ottaa vain housut pois ;) Ei kyllä miehellä pitää olla sepalus.. oikeastaan olisin vanhan kunnon lunkkapöksyjen kannalla, mutta siten, että ns. lunkka olisi ommeltu housujen etupuolelle eikä taakse. Olisivatten esim. noissa naintihommissa nopeemmat.. muusikollaki tauvot niin lyhyet ja mitä sitä muutenkaan aina itteensä turhaan riisumaan parinminuutin homman takia.. 8)) |
manjaana 22.01.2006 22:01:58 | |
---|
Kuten hyvin tiedetään humpansoittajat ovat laaja-alaisesti kiinnostuneita erinäisistä yhteiskunnallista kysymyksistä. Tampereen kokoontumisessa tuli joidenkin kanssa pohdituksi, miksi miesten alushousuissa on kovin yleisesti sepalus. Käyttääkö sitä kukaan? Laskisiko kalsareiden hinta, jos niihin ei sepalusta tarvitsisi tehdä? Sikäli kun muistan (dokumentointi puuttuu), niin ainakin Jeppeq, Acc, ÄM ja Vanhami totesivat, etteivät sepalusta käytä, eivätkä sellaista kalsareihinsa kaipaa. Myöskään Manjaana ei myöntänyt koskaan sepaluksesta mitään esiin tonkineensa. Jotta tieteelliselle tutkimukselle vaadittava otos saataisiin kasaan, voinee jokainen kommentoida kysymystä omalta osaltaan tai omien kokemustensa valossa. - G- Koulussa pojat tuota samaa miettivät tai oikeastaan sitä et miksi se koko sepalus on yleensä vasemmalle kädelle rakennettu... Onko se?? Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
Pula-Aho 22.01.2006 22:02:36 | |
---|
Tämä ongelmatiikka tuntuukin olevan erityisen lähellä naispuolisten palstalaisten sydäntä (vai olikohan tuo sydän nyt oikea ilmaisu?) -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 22.01.2006 22:03:48 | |
---|
Tämä ongelmatiikka tuntuukin olevan erityisen lähellä naispuolisten palstalaisten sydäntä (vai olikohan tuo sydän nyt oikea ilmaisu?) -G- kyllä mä luulen, että se on vähän sydämen alapuolella sitten loppupeleissä :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
manjaana 22.01.2006 22:04:47 | |
---|
kyllä mä luulen, että se on vähän sydämen alapuolella sitten loppupeleissä :o)) Hiukan vain..... Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
faith 22.01.2006 22:05:26 | |
---|
kyllä mä luulen, että se on vähän sydämen alapuolella sitten loppupeleissä :o)) Niimpä... Mutta kun alkaa miettiin tuota oikealla vai vasemmalla puolella -juttua, niin onhan se farkkujen vetskarissaki sama juttu. Ja se puoli vaihtelee... Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
poppamies 22.01.2006 22:11:32 | |
---|
Niimpä... Mutta kun alkaa miettiin tuota oikealla vai vasemmalla puolella -juttua, niin onhan se farkkujen vetskarissaki sama juttu. Ja se puoli vaihtelee... Niin tästä tulikin mieleen tämä. Mies viritteli keskustelua baaritiskillä typykän kanssa. "Mikä olet ammatiltsi". "Olen tilastotieteilijä" vastasi tyttö,"olen juuri saanut valmiiksi tutkimuksen missä todetaan että venäläisillä on pisin penis ja ruotsalaisilla paksuin". "Mikä on sinun nimesi" kysyi tyttö. "Olen Vladimir Svensson", vastasi mies empimättä. G-strings are for strippers |
Pula-Aho 22.01.2006 22:12:46 (muokattu 22.01.2006 22:13:45) | |
---|
No etkös muista, että minäkin sanoin, Enpä muista en. Tästä näkee, kuinka tärkeää tutkimukselle olisi asiansa osaava tutkimusassistentti. Sellainen joka kirjaa tulokset ylös ja omaa mielellään kokemusta tutkimusaihepiiristä. Taidan hakea Suomen Akatemialta rahoitusta heti huomenna henkilökunnan palkkaamiseen ja muihinkin juokseviin kuluihin. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
EP 22.01.2006 22:14:34 | |
---|
Enpä muista en. Tästä näkee, kuinka tärkeää tutkimukselle olisi asiansa osaava tutkimusassistentti. Sellainen joka kirjaa tulokset ylös ja omaa mielellään kokemusta tutkimusaihepiiristä. Taidan hakea Suomen Akatemialta rahoitusta heti huomenna henkilökunnan palkkaamiseen ja muihinkin juokseviin kuluihin. -G- Mjaa.. tää taitaa ollkin joku sisäpiiri juttu.. :( |
faith 22.01.2006 22:16:00 | |
---|
Mjaa.. tää taitaa ollkin joku sisäpiiri juttu.. :( Älä usko.. tai no, en mie ainakaan kuulu siihen sisäpiiriin.... Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
EP 22.01.2006 22:24:03 | |
---|
Älä usko.. tai no, en mie ainakaan kuulu siihen sisäpiiriin.... No, ny ne suuttu sitte ja herkesivät kirjottamasta.. Peeveli.. :( |
faith 22.01.2006 22:30:07 | |
---|
No, ny ne suuttu sitte ja herkesivät kirjottamasta.. Peeveli.. :( Semmosia ne on ;) mutta ei lannistuta *wirn* Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
manjaana 22.01.2006 22:31:19 | |
---|
No, ny ne suuttu sitte ja herkesivät kirjottamasta.. Peeveli.. :( Ku ei oo tietoo noist sepaluksista, ei ees sisällöstä, hmppph!! Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
ÄM 22.01.2006 22:55:11 | |
---|
Näin nopeusriisumisen maailmanennätysmiehenä sanon, että ei tee sepaluksella mitään. Tosin ei se riisumisaikoja huononnakaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Chysleri 22.01.2006 22:57:15 | |
---|
Turha reikä!!! ..sepalus siis! -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |