Tankoprinssi 16.01.2006 22:11:55 (muokattu 16.01.2006 22:12:33) | |
---|
Täällä kun on muutamia näppäriä "nuotinheittäjiä", niin lupasin meidän hanuristille kysellä jos joltain sais "laput" Risto Nevalan esittämään, Frimanin Erkin säveltämään ja "Markka Tulin" sanoittamaan biisiin "kultaiset vuodet". Jos joku yrittää vastata, että kuuntele "puukorva" itse ja opettele sieltä, niin vastaan: 1. En varmasti kuuntele, enkä ole kuunnellut aiemminkaan. 2. Vaikka kuuntelisinkin, niin enhän mä siitä muut osaa ottaa ylös kuin sanat ja nekin heikosti. Joten jos joku voi auttaa kaveria, niin kiitän ja kumarran (ja syvään ihan pokkauksen kera) jo etukäteen Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
EP 16.01.2006 22:28:46 | |
---|
Täällä kun on muutamia näppäriä "nuotinheittäjiä", niin lupasin meidän hanuristille kysellä jos joltain sais "laput" Risto Nevalan esittämään, Frimanin Erkin säveltämään ja "Markka Tulin" sanoittamaan biisiin "kultaiset vuodet". Jos joku yrittää vastata, että kuuntele "puukorva" itse ja opettele sieltä, niin vastaan: 1. En varmasti kuuntele, enkä ole kuunnellut aiemminkaan. 2. Vaikka kuuntelisinkin, niin enhän mä siitä muut osaa ottaa ylös kuin sanat ja nekin heikosti. Joten jos joku voi auttaa kaveria, niin kiitän ja kumarran (ja syvään ihan pokkauksen kera) jo etukäteen Mitähän laatua se on? Onko valssi? |
KoskPaavo 16.01.2006 23:03:43 | |
---|
Kysy Friimannilta itseltään,tossa on sen puh.no. 03-7524664 Hollolassa asuu Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Tankoprinssi 17.01.2006 20:21:52 (muokattu 17.01.2006 20:22:07) | |
---|
Mitähän laatua se on? Onko valssi? En ole varma mutta todennäköisesti Kysy Friimannilta itseltään,tossa on sen puh.no. 03-7524664 Hollolassa asuu Kiitos annan lappuja kaipaavalle kaverille numeron. Saa itse soittaa, jos uskaltaa maestroa häiritä. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 17.01.2006 20:26:35 | |
---|
Kiitos annan lappuja kaipaavalle kaverille numeron. Saa itse soittaa, jos uskaltaa maestroa häiritä. Mä oon joskus lähestynyt vastaavassa ongelmassa säveltäjää, piisin levyttänyttä tähtöstä tai vastaavaa ja vastaanotto on aina ollut ystävällinen. My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 17.01.2006 21:19:21 | |
---|
En ole varma mutta todennäköisesti
Kiitos annan lappuja kaipaavalle kaverille numeron. Saa itse soittaa, jos uskaltaa maestroa häiritä. Tuskimpa hänellä mitään sitä vastaan on , muutenkin ihan mukava kaveri. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |