Aihe: Keikka auringossa
1 2 3 4 5
jeppeq
10.01.2006 16:16:45
Meinas pukata aurinkomaahan su-lähöllä pikaesiintymä sairauspaikolle, mutta yks lähti ruåttinlaivalle etelänmatkalla..Kele

Oottako käynyt lämpösissä maissa soitannolla ja miten se tuo roudaus siipialuksiin ? ( Lie omat pakolliset vaan.. )
Soitan - olen siis olemassa
riff
10.01.2006 16:43:45
Onhan sitä käyty. Kamat vaan lentskarin ruumaan. Niin vähän kuin mahdollista mukaan. Kerran täytettiin suppasen kotelo kaikella pienemmällä tarvittavalla. Oltiin jo sisällä lenkoneessa kun nähtiin jamppojen laittavan ihmisten laukkuja ruumaan. Meidän "pikku kotelomme" ollessa käsittelyssä, luimme jätkien huulilta aivan selvästi: "V***u tää painaa!!"
Selvä mies ei sisulle haise!
v_m_kangas
10.01.2006 18:32:26

Onhan sitä käyty. Kamat vaan lentskarin ruumaan. Niin vähän kuin mahdollista mukaan. Kerran täytettiin suppasen kotelo kaikella pienemmällä tarvittavalla. Oltiin jo sisällä lenkoneessa kun nähtiin jamppojen laittavan ihmisten laukkuja ruumaan. Meidän "pikku kotelomme" ollessa käsittelyssä, luimme jätkien huulilta aivan selvästi: "V***u tää painaa!!"

Saako ne kamat samanlaisen kohtelun kuin muutkin matkalaukut? Tarttee varmaan olla hyvät vakuutukset.
Humppaa tai soita humppaa
omarklah
10.01.2006 18:57:48

Oottako käynyt lämpösissä maissa soitannolla ja miten se tuo roudaus siipialuksiin ? ( Lie omat pakolliset vaan.. )

1996 olin Afrikan "rundilla". 9 keikkaa kuukauden sisällä Zambiassa ja Tansaniassa. Kamoja ei onneksi tarvinnut lennättää sinne. Saatiin lainaksi paikallisilta muusikoilta. Paikanpäällä kamat roudattiin peräkärryssä maasturin perässä paikasta toiseen.

Jonkinlaista dokua löytyy: http://www.binaband.com/Afritour.htm
Tää sit sanois tälleen...
EP
10.01.2006 20:17:11
1996 olin Afrikan "rundilla". 9 keikkaa kuukauden sisällä Zambiassa ja Tansaniassa. Kamoja ei onneksi tarvinnut lennättää sinne. Saatiin lainaksi paikallisilta muusikoilta. Paikanpäällä kamat roudattiin peräkärryssä maasturin perässä paikasta toiseen.

Jonkinlaista dokua löytyy: http://www.binaband.com/Afritour.htm

Toi Bina on ihan jeees!
Laitoin taustakuvaksi..
mr.muzak
11.01.2006 00:04:38
Eipä noille reissuille kannatakaan ottaa kuin vain mitä sieltä paikasta ei millään saa, käytännössä akustiset soittimet kuten kitarat, torvet, yms. Mitä vähemmän, sen parempi.
AnselmiMaa
11.01.2006 07:44:48
Eipä noille reissuille kannatakaan ottaa kuin vain mitä sieltä paikasta ei millään saa, käytännössä akustiset soittimet kuten kitarat, torvet, yms. Mitä vähemmän, sen parempi.

Eli haitari mukaan ja lopuille rentuille sortsit..:)
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
jeppeq
11.01.2006 11:46:09
Mihinä niitä sortseja olis esiintymisessä tarvittu ? Aito mulattimeininki kunniaan..
Soitan - olen siis olemassa
uruttaja
16.01.2006 15:37:58
Varasin just matkan Inglesiin. Kukahan lienee vetämässä helmikuun eka viikolla Jormakalevin paikassa?
jon lord
16.01.2006 15:53:00
Varasin just matkan Inglesiin. Kukahan lienee vetämässä helmikuun eka viikolla Jormakalevin paikassa?

Jos olis vaikka Paroni niin lomareissu olisi "pelastettu". Ei vaan eikös sille tullut känää JK:n kanssa?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
riff
16.01.2006 16:08:50

Ettei vaan olis luolaesa samaan aikaan kaupungissa?
uruttaja
16.01.2006 16:48:35
Ettei vaan olis luolaesa samaan aikaan kaupungissa?

Luolaesa on viikkua ennen. Se oli tiedossa.
riff
16.01.2006 18:16:34
Luolaesa on viikkua ennen. Se oli tiedossa.

Olisikin ollut jo liian vaarallinen yhistelmä!
aisa
16.01.2006 18:35:14 (muokattu 16.01.2006 18:35:58)
minä oon ollu puukkomäkin kanssa keikalla auringossa, mut se oli kyllä tuolla ylläksellä.

singback keikkoja oon tehnu turkissa pari kertaa. se oli ihan kamalaa hommaa, mutta viikon loman sai ruokineen ja juomineen (ja join kanssa) siitä hyvästä, että veti kahtena iltana 2x45.
aika paska palkka, kun ottaa huomioon että mä oon ehkä maailman kovin jätkä, mutta suostuin kuitenkin... 8)
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
riff
16.01.2006 18:38:25

singback keikkoja oon tehnu turkissa pari kertaa. se oli ihan kamalaa hommaa, mutta viikon loman sai ruokineen ja juomineen (ja join kanssa) siitä hyvästä, että veti kahtena iltana 2x45.

Perusta OMB!;-)
aika paska palkka, kun ottaa huomioon että mä oon ehkä maailman kovin jätkä, mutta suostuin kuitenkin... 8)

Luopio, olisit tullu pikkuesoihin! Sieltä ei rahaa tullu ollenkaan, meni vaan.
manjaana
16.01.2006 18:41:56

Sieltä ei rahaa tullu ollenkaan, meni vaan.

Ei nyt oikeastaan ees mennyt...
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
Sertzo S
16.01.2006 18:45:55

Tuolla pitäisi käydä, kun viime käynnistä on kulunut jo 19 vuotta stana!
Lähetään joskus kimpassa ja A-luokan matkana, ei akkoja mukaan.
aisa
16.01.2006 18:46:33
Perusta OMB!;-)

Luopio, olisit tullu pikkuesoihin! Sieltä ei rahaa tullu ollenkaan, meni vaan.

rihvi saatana!!
älä enää käännä puukkoo haavassa. mieluusti oisin sinne pikkuhässäkkään tullu, mutta kun sain lapset kuukauden tauon jälkeen luokseni, niin ennemmin valitsin ne. (outo kun olen) 8)
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
riff
16.01.2006 19:01:13
Ei nyt oikeastaan ees mennyt...

Jaa ei vai?!
riff
16.01.2006 19:01:37
Lähetään joskus kimpassa ja A-luokan matkana, ei akkoja mukaan.

JJEEESSS! Kannatetaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)