Aihe: Hääkeikka tarjolla 4.3.2006 Tampereella
1
Wäiski
04.01.2006 19:39:11
Jouduimme valitettavasti perumaan työesteen vuoksi Tampereen musiikkiopistolle sovitun hääkeikan 4.3.2006. Lupasin kysellä mahdollisia korvaavia bändejä, joten toivonkin apuanne. Häihin on toivottu suhteellisen normaali kattaus perinteisestä tanssimusiikista poppiin ja rockiin, soittaa on luvattu riittävästi. Ilmoitelkaa kiinnostuksestanne vaikka pikaviestillä niin kerron lisää.
half
04.01.2006 19:47:26
Jouduimme valitettavasti perumaan työesteen vuoksi Tampereen musiikkiopistolle sovitun hääkeikan 4.3.2006. Lupasin kysellä mahdollisia korvaavia bändejä, joten toivonkin apuanne. Häihin on toivottu suhteellisen normaali kattaus perinteisestä tanssimusiikista poppiin ja rockiin, soittaa on luvattu riittävästi. Ilmoitelkaa kiinnostuksestanne vaikka pikaviestillä niin kerron lisää.

Kiinni jo, mutta tämä on hieno tapa toimia ja toivottavasti se yleistyy.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
kuunsirppi
04.01.2006 22:45:20
Laitoin sulle yhden soittajan yhteystiedot. Varmaan hoitaa porukkansa kanssa asiallisesti homman, jos on vaan vapaalla.
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
isojussi
04.01.2006 22:59:27
Kiinni jo, mutta tämä on hieno tapa toimia ja toivottavasti se yleistyy.

Samat sanat. Mä oon jo valmiiks sillon Mansessa häissä vejämässä.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
baron
04.01.2006 23:03:24

Samat sanat. Mä oon jo valmiiks sillon Mansessa häissä vejämässä.

Mä oon kerran uhrautunut kehä III:n yli samantapaisessa tilanteessa kun kolleegalle oli tullut este veljensä häissä soittamiseen, mutta toivon, että nyt löytyisi joku muu ratkaisu.
My name is Baron, Sir Baron.
kuunsirppi
05.01.2006 07:13:59
tämä on hieno tapa toimia ja toivottavasti se yleistyy.

Täähän on ainakin mulle, IsoJussille, Timille, Vanhalalle ja Pula-aholle jo ihan tuttua toimintaa....ja toimii!
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
Wäiski
05.01.2006 22:24:36
Sain ilahduttavan määrän hyviä ehdokkaita ja toimitin tiedot tilaajalle, niin saa kysellä teiltä suoraan lisää. Niinpä homma saadaan epäilemättä onnelliseen lopputulokseen ainakin bändin osalta. Kiitos kaikille tarjokkaille!

t. Markku
baron
05.01.2006 22:35:11

Sain ilahduttavan määrän hyviä ehdokkaita ja toimitin tiedot tilaajalle, niin saa kysellä teiltä suoraan lisää. Niinpä homma saadaan epäilemättä onnelliseen lopputulokseen ainakin bändin osalta. Kiitos kaikille tarjokkaille!

t. Markku

Jess! Näin TM-palsta toimii!
Ihan oikeesti, jos homma ei olisi näin sujuvasti ratkennut, mäkin olisin voinut harkita.
Me toimimme toinen toistamme tukien.
My name is Baron, Sir Baron.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)