Aihe: Nuotteja kappaleeseen Vastaus
1 2 3
humppahanuristi
28.10.2005 21:37:01

Olisiko kellään ja kuinka hankalasti saavutettavissa?

Kappale nimeltä Vastaus ja on valssi.

Meidän rumpali ja solisti rupesivat "uudistamaan" kappalevalikoimaa. Sanat kuulemma löytyy mutta nuotista ei tietoakaan. Joskus olen jossain tuuraushommissa soitellut ja muistan sen kohdan:" on vastaus piilotettu ihmissydämiin.."

Loput vielä puuttuu, siis nuotit. Mielellään sellainen missä on alkusoitto ja väli, jos siinä nyt sellaisia oli.

Kiitos

galaxie@kolumbus.fi
KoskPaavo
28.10.2005 23:14:43
Sertzolla olen nähnyt tuon nuotin, en vaan muista missä. Ootellaan.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
kuunsirppi
29.10.2005 10:05:26
Mulla näkyy olevan koneella tuostakin biisistä nuotti. Ei harmainta hajua, mistä oon sen saanut. Kai mä oon sen joskus jossain häissä laulanut.

Voin lähettää, kun tiedän vaan sähköpostiosoitteen, mihin tyrkkään tulemaan
virsistä rokkiin
toyopet
29.10.2005 14:11:45 (muokattu 29.10.2005 14:13:44)
Mulla näkyy olevan koneella tuostakin biisistä nuotti. Ei harmainta hajua, mistä oon sen saanut. Kai mä oon sen joskus jossain häissä laulanut.

Voin lähettää, kun tiedän vaan sähköpostiosoitteen, mihin tyrkkään tulemaan

Eikös tuossa lue?

Meidän rumpali ja solisti rupesivat "uudistamaan" kappalevalikoimaa. Sanat kuulemma löytyy mutta nuotista ei tietoakaan. Joskus olen jossain tuuraushommissa soitellut ja muistan sen kohdan:" on vastaus piilotettu ihmissydämiin.."

Loput vielä puuttuu, siis nuotit. Mielellään sellainen missä on alkusoitto ja väli, jos siinä nyt sellaisia oli.

Kiitos

galaxie@kolumbus.fi

Siis
galaxie@kolumbus.fi
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
kuunsirppi
29.10.2005 14:23:06
Eikös tuossa lue?

Siis
galaxie@kolumbus.fi

sorry! eihän sitä voi juhlien jälkeisenä aamuna niin paljon vaatia, että olis kaikki huomannu :o/
virsistä rokkiin
humppahanuristi
29.10.2005 14:40:51

sorry! eihän sitä voi juhlien jälkeisenä aamuna niin paljon vaatia, että olis kaikki huomannu :o/

Kiitokset Mirjalle. Nuotti löytyi ja vieläpä taitaa olla ihan oikea sävellaji.
Kiitokset myös Garyfey.

Tahtoo jäädä nuo pikaviestit vähän huonolle lukemiselle, kun harvoin käy lukemassa.
Tankoprinssi
30.10.2005 18:33:24

Eikös toi ole lähes joka bändin ns "pakollisia" valsseja? Ainakin kaikissa bändeissä, missä minä olen soittanut.
Mielestäni yksi parhaimmista valsseista.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Sertzo S
30.10.2005 21:20:46
Eikös toi ole lähes joka bändin ns "pakollisia" valsseja? Ainakin kaikissa bändeissä, missä minä olen soittanut.

Olen peruspahvin tuosta joskus kirjoittanut ja jossain kentällä sitäkin lienee liikkuu.
Rize
05.01.2006 22:30:27

Ihan nätti sävellys mut ne sanat jumalauta: "tunteen kompassinneula määrää suunnan taas sun luo..." Lienee jonkun yläastelaistytön pöytälaatikosta... Tarjoaa kyllä huumoria muutoin välillä tylsäänkin valssiosastoon. No, mielipiteet ovat kuin persreikiä, jokaisella on yksi.
Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta.
Sertzo S
06.01.2006 09:59:44 (muokattu 06.01.2006 10:02:30)
Sertzolla olen nähnyt tuon nuotin, en vaan muista missä. Ootellaan.

Maailmalle ovat kadonneet Sertzonkin tekemät eri stemmat pääosin.
Sertzo S
06.01.2006 10:01:56 (muokattu 06.01.2006 10:03:39)
Ihan nätti sävellys mut ne sanat jumalauta: "tunteen kompassinneula määrää suunnan taas sun luo..." Lienee jonkun yläastelaistytön pöytälaatikosta... Tarjoaa kyllä huumoria muutoin välillä tylsäänkin valssiosastoon. No, mielipiteet ovat kuin persreikiä, jokaisella on yksi.

Minusta tavallisuudesta poikkeava toteamus perussanoituksista, joten siksi ok. :)
Sanoittaja lienee kuitenin aivan ammattilainen, mutta en muista kuka.
Sävellys muistaakseni Fredin.
Tankero
06.01.2006 11:53:51
Minusta tavallisuudesta poikkeava toteamus perussanoituksista, joten siksi ok. :)

Eikös se ole sen Muoniolaisen eräoppaan sävellys. Sikäsl passaa ne sanatkin oikein hyvin. Minä seurasin tietä väärää...
Meijän bändin kansiossa on ko biisi erään Mnettiläisen sovituksena.
Varmasti, vissiin.
artope
06.01.2006 12:06:53

Eikös se ole sen Muoniolaisen eräoppaan sävellys. Sikäsl passaa ne sanatkin oikein hyvin. Minä seurasin tietä väärää...

Niin, Hyttisen Kuju on säveltänyt tuon, sanoittaja oisko Ruohosten veljesten hovisanoittaja Vee-Pee??
-kaikki muu paitsi humpansoitto on turhaa-
Sertzo S
06.01.2006 12:58:58

Jep, niinpäs onkin eli Kujun.
EP
06.01.2006 13:07:35

Normaalit tämän päivänpäivän iskelmäsanoitukset yleensä naurattaa, riippuu esittäjästä hyvin paljon, tuntematon laulaja laulaa uuden kappaleen niin sille nauretaan, "Jarski" laulaa saman kappaleen niin jo on tunnetta ja itkua vääntää joka nainen ja ukko. Nimekäs laulaja voi laulaa mitä sontaa vaan, silloin voi alkaa jo tekee omiakin biisejäkin..
Tankoprinssi
06.01.2006 22:50:29

Kyllä sanoittaja on itse VEXI SALMI. Sävel on tosiaan Kujun ja mielestäni yksi niistä harvoista valsseista johon en ole kyllästynyt vaikka onkin meidän vakiohjelmistosa ollut jo useita vuosia.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
EP
06.01.2006 23:17:48 (muokattu 06.01.2006 23:36:51)
Kyllä sanoittaja on itse VEXI SALMI. Sävel on tosiaan Kujun ja mielestäni yksi niistä harvoista valsseista johon en ole kyllästynyt vaikka onkin meidän vakiohjelmistosa ollut jo useita vuosia.
Joo, toi vastaus on ihan jees, eiks' toi oo finkkujen esittämä? Niillähän on se toinenkin häävalssiksi sopiva: Sydämein niin haluaa..
mack the knife
10.01.2006 09:39:52
Maailmalle ovat kadonneet Sertzonkin tekemät eri stemmat pääosin.

Kuulepas nyt. Kun sulla on se tietokone, niin hommaat musiikkiohjelman siihen ja rupeat kirjoittamaan kaikki käsinkirjoitetut laput sinne. Sulla on niitä varmaan paljon ja puolet olet antanu pois, tietysti alkuperäiset kun et ole kopioita ottanu. Pysyy tallessa, sieltä vain printtaat jos joku tarvii tai lähetät spostina. Aina jää oma kappale itselle.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
Sertzo S
10.01.2006 09:44:05
Kuulepas nyt. Kun sulla on se tietokone, niin hommaat musiikkiohjelman siihen ja rupeat kirjoittamaan kaikki käsinkirjoitetut laput sinne. Sulla on niitä varmaan paljon ja puolet olet antanu pois, tietysti alkuperäiset kun et ole kopioita ottanu. Pysyy tallessa, sieltä vain printtaat jos joku tarvii tai lähetät spostina. Aina jää oma kappale itselle.

Myöhäistä, rakas veljeni, myöhäistä.
mack the knife
10.01.2006 10:10:24
Myöhäistä, rakas veljeni, myöhäistä.

No on kai sulla niitä vielä jäljelläkin. Vai kaikkiko ne on menny johonkin torpakon yhtyeelle... :)
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)