Aihe: 60 % veroa keikasta
1
Anonymous-jazz
15.02.2006 15:21:44 (muokattu 15.02.2006 15:22:47)

Kyllä nyt mieltä lämmittää kun maksoivat tuurauskeikan ilman verokorttia ja 60 % höylättynä. Saapahan ainakin palautuksissa takas mutta ei kyllä paljon mieltä lämmitä jos omalle kohdalle sattuu.
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :)
isojussi
15.02.2006 15:32:26
No voi perskuta. Mutta aina noita puupäitä löytyy. Toivottavasti ei tuu tavaksi.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
jeppeq
15.02.2006 15:55:05
Tuohan on virallinen verohallituksen kehottama käyttäytymistapa, mikäli verkorttia tai kopiota ei esitetä. Yleensä maalaisjärjellisesti riittää puhuttu sana, mutta jos mitään tietoa ei toimistolle välity, käytäntö on tuo. Helppoiten hoituu oikein kun toimittaa matkalaskun tms. ohessa tarvittavat tiedot, nimensä ja osoitteensa, puhelinnumeron, verotuskunnan, sotun, pankkitlin ja veroprosentin. Siinä elämän perusteet palkanmaksuun. Kenen vika sitten lienee - who knows, take cares ;)
Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo !
Epämuusikko
15.02.2006 16:01:33
Pienikorkoista lainaa valtiolle. Sanokaa mua hulluksi, mutta maksan mielummin liikaa veroa kuin liian vähän. Kyllä se sitten jouluna lämmittää, viime vuonna sain n. 5 € ikään kuin kaupan päälle. Prosentti ei siis ole pieni, mutta kiusa se on pienikin kiusa
En osaa soittaa kunnolla ihmesävelajeissa, esm. 6/8, 12/8. Kuuntele räkäpnukia http://www.mikseri.net/artists/?id=52448
M.i.k.key
15.02.2006 16:05:24
Jep, RO muutenkin liikaa...
Olitkos muistanut toimittaa tämän vuoden verokortin. Ja eipä tuossa nyt monesta kympistä ole tosiaankaan kyse.
Möllisty!
Fuzzy Boner
15.02.2006 16:08:44
Pienikorkoista lainaa valtiolle. Sanokaa mua hulluksi, mutta maksan mielummin liikaa veroa kuin liian vähän. Kyllä se sitten jouluna lämmittää, viime vuonna sain n. 5 € ikään kuin kaupan päälle. Prosentti ei siis ole pieni, mutta kiusa se on pienikin kiusa

Mulle tuli kans isot palautukset ny jouluna. Kyllä lämmitti. 60% multaki lähtee joskus ku en muista toimitella mut ei se mitään.
MÖLLISTY
Sertzo S
15.02.2006 16:11:36
Mulle tuli kans isot palautukset ny jouluna. Kyllä lämmitti. 60% multaki lähtee joskus ku en muista toimitella mut ei se mitään.

Minä sain jonkun verran ja eukko huomattavasti enemmän-siis palautuksia.
nyt on kertynyt vähistä töistä niin paljon vähennyksia, että tuleva veroehdotus vaatii varmasti korjauksia. Palautuksia siis tulossa.
Pula-Aho
15.02.2006 16:11:56
No voi perskuta. Mutta aina noita puupäitä löytyy. Toivottavasti ei tuu tavaksi.

Kuka oli puupää? Oma mokahan tuo on, jos ei toimita verokorttiaan.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
isojussi
15.02.2006 16:17:08

Mä ymmärsin niin, että A-J oli toimittanu kortonkinsa, mutta jos ei niin kyäsittenäio!
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
v_m_kangas
15.02.2006 16:19:40

Kyllä nyt mieltä lämmittää kun maksoivat tuurauskeikan ilman verokorttia ja 60 % höylättynä. Saapahan ainakin palautuksissa takas mutta ei kyllä paljon mieltä lämmitä jos omalle kohdalle sattuu.

Eihän tuossa mitään rikosta vielä ole tapahtunut. Sitten ottais pannuun jos verot pidätetään raskaimman mukaan ja jätetään tilittämättä edelleen verokarhulle. Eli pahimmassa tapauksessa siitä pienestä netosta joutuisi vielä maksamaan verot 'toiseen kertaan'. Semmoisiakin kaiffareita löytynee. Ainakin täälläpäin yksi ravintoloitsija menetti anniskeluoikeutensa määräämättömäksi ajaksi osin tuosta syystä.
Humppaa tai soita humppaa
Tankero
15.02.2006 16:34:03
Eihän tuossa mitään rikosta vielä ole tapahtunut. Sitten ottais pannuun jos verot pidätetään raskaimman mukaan ja jätetään tilittämättä edelleen verokarhulle. Eli pahimmassa tapauksessa siitä pienestä netosta joutuisi vielä maksamaan verot 'toiseen kertaan'. Semmoisiakin kaiffareita löytynee. Ainakin täälläpäin yksi ravintoloitsija menetti anniskeluoikeutensa määräämättömäksi ajaksi osin tuosta syystä.

Mikä ilolla todettakoon.
Varmasti, vissiin.
Anonymous-jazz
15.02.2006 22:37:35

Näin on ja oli... Bändin eräs henkilö vain sanoi että Tammikuun keikan voi vielä pistää menemään viime vuoden verokortilla ja uskoin häntä. Enkä tiennyt että asia ei olekaan näin silloin kun maksettaisiin ne Helmikuun 2006 puolella niin ilmankos kukaan ei minulle tullut kertomaan että lähetä meille uudempi verorokorttisi.
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :)
EP
15.02.2006 23:09:44 (muokattu 15.02.2006 23:10:04)
Näin on ja oli... Bändin eräs henkilö vain sanoi että Tammikuun keikan voi vielä pistää menemään viime vuoden verokortilla ja uskoin häntä. Enkä tiennyt että asia ei olekaan näin silloin kun maksettaisiin ne Helmikuun 2006 puolella niin ilmankos kukaan ei minulle tullut kertomaan että lähetä meille uudempi verorokorttisi.

Perkele, oon hukannu verokorttini, voikohan uuden tilata netinkautta?
dizzy
16.02.2006 08:43:30

Sen enempiä puuttumatta asiaan... Koko palkanmaksurutiini ko. tapauksessa kuulostaa melko amatöörimäiseltä ja jopa haiskahtaa. Fiksu palkanlaskija/-maksaja kyllä olisi kysynyt palkansaajalta oikean veroprosentin, ennekuin menee ja ottaa tuon maksimi pidätyksen. Sivutulokorttiahan ei tarvitse edes esittää eli riittää pelkkä ilmoitus veroprosentista. Niin ja tietenkin sotu ja pankkitilinumero olis hyvä olla...
Jaa... Novidu, hunppaa sit!
JK
16.02.2006 09:19:00

Siis joo. Mäe en nyt oikein ymmärtänyt yhtään.

1) Mieltä lämmittää mutta ei sitten mieltä lämmitä kun sattuu kohdalle tais jos vaikka sattuis kohdalle vai sattuko jo

2) Ilman verokorttia = "pimeenä" ja siitä vielä 60% pois. Huono soppari. Ei palautuksia.

Yleensä kysymällä etukäteen asioista välttyy monelta harmilta?
"Paras tapa päästä juttusille naisten kanssa on harrastaa seksiä. Naiset haluaa aina jutella jälkeenpäin"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)