izzi.... 13.02.2006 11:20:16 | |
---|
ajattelin vaikka menis sitten syteen taikka saveen antaa mahdollisuuden aivan uudelle bändille esiintyä ja soittaa 25.02.06 häissä!!no pojat innostui ja reenaavat nyt settiä kasaan minkä opinnoiltaan kerkeävät!!minun mielestä voi antaa ihan hyvin mahdollisuuden aloittelijoillekkin niinkuin harjaantuneille konkareille!! näin ollen saavat jonkin verran kokemusta ja jos kaikki menee hyvin jopa kehujakin=) tietenkin sillä varauksella annoin heille mahdollisuuden tulla soittamaan koska oma poikani joka on musiikkiluokalla ja soittaa bassoa on yksi bändin jäsenistä..tosin onhan siellä soittamassa ihan harjaantunut konkarikin,meinaan hyvä ystäväni sertzo s!!itse meinaan tällä kertaa pysyä ihan vain kuuntelu puolella ja nauttia tuoreesta emännästä..tai vannomatta paras,saas nähä kuin äijän käy kun se mikrofoni siinä niin kutsuvasti nököttää!! izzi |
Sertzo S 13.02.2006 11:23:19 (muokattu 13.02.2006 11:23:35) | |
---|
Jokainen on joskus soittanut sen ensikeikkansa pändissä. Minä uskoakseni jo sen viimeisenkin. ;) |
baron 13.02.2006 11:33:39 | |
---|
Jokainen on joskus soittanut sen ensikeikkansa pändissä. Minä uskoakseni jo sen viimeisenkin. ;) Kaikki on joskus olleet ekalla keikallaan ja keikkailemaan ei opi kuin keikkailemalla. My name is Baron, Sir Baron. |
poppamies 13.02.2006 11:42:14 | |
---|
Mitään muuta neuvo en anna kuin että välttäisivä kaikenlaisen "neuvottelun" siinä esiintymistilanteessa. Asiat pitää sopia etukäteen. Ei ole mitään niin amatöörimäistä kuin n.s. "mapitshow". G-strings are for strippers |
baron 13.02.2006 11:43:45 | |
---|
Mitään muuta neuvo en anna kuin että välttäisivä kaikenlaisen "neuvottelun" siinä esiintymistilanteessa. Asiat pitää sopia etukäteen. Ei ole mitään niin amatöörimäistä kuin n.s. "mapitshow". Joo: Prokäyttäytyminen/esiintyminen on helpommin/nopeammin opittavissa kuin prosoittaminen. My name is Baron, Sir Baron. |
AnselmiMaa 13.02.2006 12:07:38 (muokattu 13.02.2006 12:08:40) | |
---|
Ei ole mitään niin amatöörimäistä kuin n.s. "mapitshow". Joo: Prokäyttäytyminen/esiintyminen on helpommin/nopeammin opittavissa kuin prosoittaminen. Lienee kuitenkin parasta, että kaverit tekee keikkansa taidoilla/tyyleillä mitkä parhaiten luonnistuu. Taidot/tyylit molemmat kehittyvät, se on varma ja pikku hiljaa mapitkin jäävät. Joillakin nopeammin kun muilla. On helpompi jatkaa ja kehittyä soittajana, kun on ensin amatööri ja sitten muitten määrittelemänä pro EDIT Itse taiteilin toivelaulukirja-kopioden kanssa ekassa humppabändissä kauan. Ei voi heti taittua.. Join - ehkä en.. |
poppamies 13.02.2006 13:45:43 | |
---|
...Itse taiteilin toivelaulukirja-kopioden kanssa ekassa humppabändissä kauan. Ei voi heti taittua.. En tietenkään tarkoittanut että eikö saisi olla lappuja. Tarkoitin lähinnä että ne laput pitää olla järjestyksessä. Ei mitään ylimääräistä selaamista. G-strings are for strippers |
AnselmiMaa 13.02.2006 13:47:21 | |
---|
En tietenkään tarkoittanut että eikö saisi olla lappuja. Tarkoitin lähinnä että ne laput pitää olla järjestyksessä. Ei mitään ylimääräistä selaamista. Komp! Vähän nuin mä sitä sun tarkoitusta aattelinkin. Join - ehkä en.. |
Basso-Aslak 15.02.2006 21:29:39 | |
---|
Tarkoitin lähinnä että ne laput pitää olla järjestyksessä. Miten ihmeessä tuon saa toimimaan niillä jotka päntissä lappuja tarvitsevat? Auttavatko vanhat neuvot kuten Kiristys? Lahjonta? tai Uhkailu tyyliin "jos mapit-shöy jatkuu tulee Igor ja ampuu polveen"? Ketronipommi... Tappaa elävät muusikot, säästää humpan. |